Ik vind het al een hele prestatie van mezelf dat ik geen hoge sokken aan heb, die duwde ik dan gewoon omlaag.
Hoe los je dit dan op? Leuke sokken dragen zodat het onderdeel vd outfit wordt? Ik krijg blaren zonder sokjes en die soort voethoesjes die hele lage zakken altijd af aan de achterkant en vind ik niet fijn omdat de wreef dan bloot is… heb je tips???
Edit:
Is dit je ergernis??
Heb je al eens die met een siliconen randje geprobeerd? Zijn bij mij de enige die niet afzakken.
Ja heb ik wel eens gehad maar mocht niet baten.
Dus oké waar verkopen ze de beste niet afzakkende voetzoolsokken
Ik vind hier niks mis mee 
Sneakersokken Deze zijn fijn. Iets groter dan die teen/hiel sokken en zakken daardoor niet tot nauwelijks af. Ook zie je ze niet in sneakers.
Volgens mij heb ik deze ooit eerder al geplaatst op egf maar ik voel 'm nu weer: achter mijn huis zit een basisschool en elke keer als die kinderen pauze hebben zitten er twee vrouwen buiten bij, logisch natuurlijk. Dat geluid van die spelende kinderen vind ik wel gezellig maar die VROUWEN omg
De manier waarop zij tegen die kinderen blêren is zó irritant. Elke keer beginnen ze met heel hard EHHHH JOS, DOE DAT EENS EVEN NIET. EEHHHH EMMA LAAT DAT EENS LOS.
Alsof het honden zijn? Loop er gewoon ff heen en los de situatie echt op in plaats van zo lomp schreeuwen? Maar nee ze zitten lekker op hun bankje koffie te drinken en te babbelen.
En dat ze wel klakkeloos geloven wat er in de krant staat terwijl daar ook vaak genoeg bullshit in staat en jij je research wel altijd goed doet. Wauw ik snap je ergernis zo goed.
Nee? Vind het anders best leuk staan in mijn wandelsandalen
Mijn klasgenootjes. Kan ze wel uitbarfen.
Haha, zijn het leerkrachten of hulpouders? Ik ben zelf ook leerkracht basisonderwijs en ik moet zeggen dat ik ook niet altijd naar kinderen toe loop als ze iets doen wat niet de bedoeling is 
Geen idee, maar ik vind het niet normaal om op zo’n toon tegen kinderen te schreeuwen. Het is toch letterlijk je werk / taak op dat moment om die kinderen te begeleiden / veilig houden?
Ja, dat is waar. Ik heb natuurlijk niet gehoord hoe dat op de school bij jou in de buurt gaat. Ik roep wel eens wat naar een kind, maar nooit op een nare toon. En als er écht iets aan de hand is (9 van de 10 keer komen kinderen namelijk echt met non-problemen die ze makkelijk zelf op kunnen lossen), ga ik wel even kijken.
Ik weet er ook het fijne niet van hoor, en ik snap ook dat je niet IEDER wissewasje helemaal uitgebreid gaat aanpakken, maar dit gaat inderdaad echt op zo’n toon… Het druipt er zegmaar vanaf dat die vrouwen denken godsamme kind laat mij m’n koffie drinken.
Ohhh had echt niet bedacht dat iemand zich zou kunnen storen aan m’n sokken. Ik vind juist vies als je geen sokken ziet dan denk ik ewwwww die zit met blote voeten in n schoenen stinkiestinkie. Maarja oké heb de all stars ook niet aan omdat ik ze zo geweldig mooi vind of lang over heb nagedacht ofzo dat het er zo moet uitzien
Haha ik ga er eigenlijk altijd van uit dat als je geen sokken ziet, ze gewoon onzichtbare sokjes aanhebben. Tot je ziet dat er blote voeten in zitten ieeehhhhhhhh zo vies vind ik dat
Deze zijn heel fijn, hebben siliconen in de hiel en zitten hoog op je wreef alleen ik vind ze eigenlijk wel te duur: https://www.debijenkorf.nl/falke-sneaker-sokken-invisible-anti-slip-7770090131
Ik erger me eraan (of nou ja, ergeren is een groot woord, hoor) dat sommige WhatsApp-emoji’s hier vervangen zijn door die lelijke, dubbelzinnige EGF-emoji’s. Deze
vind ik in WhatsApp-stijl veel vriendelijker/minder sarcastisch overkomen.
Aan het mansplainen als vrouwen op mijn werk een presentatie houden 
Ik ga dat boek Mannen leggen me altijd alles uit vanavond meteen bestellen @Kerselaar !
Ik erger me eraan (of nou ja, ergeren is een groot woord, hoor) dat sommige WhatsApp-emoji’s hier vervangen zijn door die lelijke, dubbelzinnige EGF-emoji’s. Deze
![]()
vind ik in WhatsApp-stijl veel vriendelijker/minder sarcastisch overkomen.
Maar ik hou van de EGF smileys! en
was bij mij echt nooit sarcastisch 
dit is trouwens mijn nieuwe lievelingssmiley:
snap echt niet dat we die op het EGF niet hadden.
Bij mij was 'ie ook nooit sarcastisch, maar ik had het wel fijn gevonden als ik er op dit forum geen rekening meer mee zou hoeven te houden dat andere mensen hem zo kunnen opvatten 
En er waren inderdaad nog veel meer leuke emoji’s die EGF ons heeft onthouden