Waar erger jij je aan?

Ik heb ook een keer gehad dat een of andere mafkees me kuttekopje noemde. Ik begon toen te grijnzen want ik vond kuttekopje zo schattig klinken.

Niet dat het normaal is om op het fietspad te lopen en dan ook nog te gaan schreeuwen maar vind het wel een soort faal als je daar mee scheldt eigenlijk.

Die oudjes van tegenwoordig…

1 like

Nou ik zou kuttekop wel in m’n vocabulaire willen hebben eigenlijk. Vind het wel een goeie. Beter dan pensionado in ieder geval.

1 like

Nee joh, kuttekopje is net zo iets als snoezepoes. Vind ik dan.

In ieder geval niet mee zitten dat je niet wat ergers hebt teruggezegd. Kan me best voorstellen dat je dan vooral denkt huh? wat doe jij raar. Het siert je dat je rustig bent gebleven terwijl hij zo naar deed.

Dat mijn blikjes cola meteen weer lauw zijn als ik er 1 uit de koelkast pak. :disappointed_relieved:

Ik had een foto van een kapsel tot net over de schouders en lange laagjes (die onder de kin beginnen) en wat heb ik nu? Een kapsel ver boven m’n schouders met heel korte laagjes :cry: ik voel mij zo lelijk nu. Ik erger mij dus aan die kapster :fu:t3:

Ahh balen. Heb je wel geklaagd? Is het netjes afgehandeld?

1 like

Een vriendin van me spreekt het altijd uit als haar iets (negatief) opvalt aan iemands uiterlijk en ik vind het echt irritant. Bijv laatst keken we tv en er was iemand met een soort wijnvlek op haar gezicht. Toen zei ze ‘huh wat heeft zij? Een wijnvlek ofzo?’ ik reageerde niet, zegt ze ‘zie je dat??’. Jahaaa natuurlijk, maar boeiend. Ze doet het ook bij mij trouwens bij niet eens echt opvallende dingen ‘wat heb je daar? Wat is dat?’ :mad:

2 likes

Ik erger me kapot aan mijn buren. Het is een Syrisch gezin en sinds ze hier wonen hebben ze elk weekend het hele huis vol en ze kunnen niet met normaal volume praten. Zitten constant naar elkaar te schreeuwen.
Nu hebben ze de hele moslimbevolking van de straat op visite wegens ramadan, ik kan niet eens naar mijn luisterboek luisteren in de tuin.
Alsof er elke avond/ elk weekend een familieverjaardag is, zo klinkt het.

Edit: nu gaan ze om fucking half elf 's avonds de buiten oven aandoen. Het concept ‘buren’ kennen ze denk ik niet

4 likes

Nee, ik heb niet geklaagd, omdat t langer leek doordat t nat was. Alleen nu t droog is lijk ik net Beatrix. Heb ook nog ruzie met m’n moeder erover.

Dit en dan met leerkrachten!

9 likes

Ik vind het al een hele prestatie van mezelf dat ik geen hoge sokken aan heb, die duwde ik dan gewoon omlaag.

4 likes

Hoe los je dit dan op? Leuke sokken dragen zodat het onderdeel vd outfit wordt? Ik krijg blaren zonder sokjes en die soort voethoesjes die hele lage zakken altijd af aan de achterkant en vind ik niet fijn omdat de wreef dan bloot is… heb je tips???

Edit:

Is dit je ergernis??

4 likes

Heb je al eens die met een siliconen randje geprobeerd? Zijn bij mij de enige die niet afzakken.

1 like

Ja heb ik wel eens gehad maar mocht niet baten.
Dus oké waar verkopen ze de beste niet afzakkende voetzoolsokken

1 like

Ik vind hier niks mis mee :stuck_out_tongue:

17 likes

Sneakersokken Deze zijn fijn. Iets groter dan die teen/hiel sokken en zakken daardoor niet tot nauwelijks af. Ook zie je ze niet in sneakers.

Volgens mij heb ik deze ooit eerder al geplaatst op egf maar ik voel 'm nu weer: achter mijn huis zit een basisschool en elke keer als die kinderen pauze hebben zitten er twee vrouwen buiten bij, logisch natuurlijk. Dat geluid van die spelende kinderen vind ik wel gezellig maar die VROUWEN omg :angry: De manier waarop zij tegen die kinderen blêren is zó irritant. Elke keer beginnen ze met heel hard EHHHH JOS, DOE DAT EENS EVEN NIET. EEHHHH EMMA LAAT DAT EENS LOS.

Alsof het honden zijn? Loop er gewoon ff heen en los de situatie echt op in plaats van zo lomp schreeuwen? Maar nee ze zitten lekker op hun bankje koffie te drinken en te babbelen.

10 likes

En dat ze wel klakkeloos geloven wat er in de krant staat terwijl daar ook vaak genoeg bullshit in staat en jij je research wel altijd goed doet. Wauw ik snap je ergernis zo goed.

Nee? Vind het anders best leuk staan in mijn wandelsandalen

13 likes

Mijn klasgenootjes. Kan ze wel uitbarfen.

1 like