Waar erger jij je aan?

Love de prikkel, werkt helaas voor mij alleen als een ander het doet

Ja heb zo’n ding! Voelt chill maar werkt verder helaas niet verlichtend. Masseer m’n hoofd ook al tevergeefs met m’n nagels haha.
Bedankt voor het meedenken!

Dat er mensen zijn die A4-tjes zonder te kijken dubbelvouwen, waardoor je zo’n schots en scheef gevouwen A4 krijgt. Alsof een kleuter gevouwen heeft. En al helemaal als het joĂșw formulier is (mijn medicatieoverzicht, door de apothekersassistente :persevere: )

12 likes

Ik doe altijd super hard mijn best om recht te vouwen, maar ik kĂĄn het gewoon echt niet. :frowning:

Mezelf. Heb weer iets te lang uitgesteld en wilde het vandaag doen maar ineens kwam er nog een nieuwe dringende taak op mn pad nu moet ik 2 grote taken voor donderdag af hebben omdat ik dan op vakantie ben en het niet meer kan fixen

was ff aan t bijlezen maar ja, 04:00

5 likes

Dat ik een product heb besteld maar een ander (duurder) product opgestuurd heb gekregen. Het is bijna hetzelfde maar wil eigenlijk gewoon wat ik heb besteld maar de klantenservice reageer er zo raar op (je hebt het nu voor de goedkope prijs het luxe product, verder geen oplossing oid) en nu weet ik ook niet zo goed wat ik wil en denk ik “ahhh last ook maar”. Ik haat dat ik in mijn werk zo goed ben in dit soort dingen maar dat ik privĂ© wat meer vermijdend ben

Dat iemand gisteren moest opmerken hoe wit ik ben. Wat wil je daarmee bereiken.

2 likes

Ik vind je plaatje nu stiekem wel grappig

7 likes

Haha ik had het ook ineens door toen ik het plaatste. Maar ik droeg op dat moment geen wit kleedje met zonnebrilletje helaas.

5 likes

Ik erger me altijd aan autorijden naar / in Amsterdam. Raad eens wat ik zo moet gaan doen. :roll_eyes:

Dat het morgen kutweer wordt als de hele wereld + ikzelf vrij is

‘Kan niet’ bestaat niet! Nee grapje. Maar jij hebt het dan in ieder geval geprobeerd. Zij keek niet eens toen ze vouwde :persevere:

2 likes

Of dat je rood bent van het sporten en dat mensen dat dan gaan benoemen. Alsof ik niet weet dat ik eruitzie als een tomaat.

7 likes

@Smash @Briseis Ooohhh ja beide indd
verschrikkelijk irritant. Alsof ik er voor gekozen heb om zo wit te zijn. En ik word nou eenmaal snel rood met sporten ja!!! :rage:

1 like

Sowieso mensen die iets overduidelijks over je uiterlijk moeten benoemen. Alsof je zelf niet in de spiegel kijkt?!
Ik had eens een dikke puist naast mijn neus, zegt een collega ‘hee wat heb je daar?’ Dan denk ik echt dat kun je toch zien of niet dan?! Wil je het me zo graag horen zeggen ofzo? JA DAT IS EEN PUIST!! :face_with_symbols_over_mouth:

10 likes

Maar dit dus. Een keer met uitgaan leerde ik een vriend van vrienden kennen. Dus ik stelde me voor en hij ook, lekker degelijk en normaal. En het eerst volgende wat is hij zegt is ‘Ow maar je hebt wel overal gaatjes in je gezicht’ dus ik ‘:no_mouth:uh wat?’ ‘Jaa nou daar’ wijst naar mn wang met acne littekens :frowning:
Toen heb ik ff stiekem op de wc gehuild hahaha :joy: daarna was ik weer oke hoor, maar normaal zegt nooit iemand er wat over dus dat kwam totaal onverwachts. Zo van oh dus andere zien het schijnbaar ook.

@Chipss Die gast is een eikel! Waarom zegt hij zoiets joh?!? :fu:

3 likes

Wtf. Waarom zijn mensen zo?

1 like

Dat iedere 6e post op instagram een reclame is. En omdat ik veel over eten op zoek op insta vaak ook een reclame voor eten. Maar ik heb met mezelf de afspraak dat ik alles wat niet vegan is verberg of rapporteer (qua reclames). En dat is dus een hele klus met zoveel reclames :rage:

4 likes