Waar erger jij je aan?

Hahahaha :joy:

1 like

Dat je 84 mails van postnl krijgt dat je pakket gesorteerd is/ in de planning zit/ verstuurd gaat worden/ verstuurd is/ dat de bezorger eraan komt/hoe laat hij komt/ dat hij geweest is, maar dat je niet vóór de bezorging het adres kan wijzigen zoals bij sommige andere bezorgers.

13 likes

Wanneer je een beschadigd product krijgt en het verwerken van de retouren weken kan duren en ik geen zin heb om ondertussen voor 100 euro wederom geld uit te geven bij die webshop.

“ik ga bellen, ik ga NU bellen”

belt

“Oh verkeerd nummer. Huh? Even googlen. Oh oké, cijfertje verkeerd”

En nu durf ik niet meer :roll_eyes:

5 likes

Misschien een brandalarm dat een nieuwe batterij nodig heeft?

4 likes

Hoofdpijn dat pulseert door m’n hoofd heen. Net was het bijna weg en voelde ik een soort hallelujah-verlichting maar nu is het er weer. Word ook misselijk af en toe maar het is imo geen migraine want licht en geluid zijn geen probleem. Het is ook geen super heftige hoofdpijn gezien ik nog gewoon kan forummen maar concentreren op studie wordt wel lastig.
Is dit nog iets of moet ik gewoon met ibu in een donkere kamer liggen? Water probeer ik voldoende te drinken.

1 like

Met dit weer in een snikhete trein opgepropt op elkaar moeten staan in het gangpad. Kon me niet bewegen en iedereen stonk. En nu ik net de trein uit ben gestapt werken mijn oortjes opeens niet meer goed. Er komt alleen nog maar geluid ui één oortje. :disappointed: :weary:

Ik heb net spontaan een puist gekregen in mijn mondhoek die zeer doet als ik praat. Ik heb nooooit puisten. Is dit karma?

Als je iemand inhaalt op de fiets die ongeveer even snel rijdt als jij en dat je dan de hele tijd iets te snel moet trappen om die persoon voor te blijven :weary:

12 likes

Hoofd masseren wil mij nog wel eens helpen. Of heb je zo’n Prikkel, dat kan ook goed helpen.
En anders helpt mij alleen diclofenac en paracetamol afwisselen een beetje.
Sterkte!

De Prikkel

3 likes

Love de prikkel, werkt helaas voor mij alleen als een ander het doet

Ja heb zo’n ding! Voelt chill maar werkt verder helaas niet verlichtend. Masseer m’n hoofd ook al tevergeefs met m’n nagels haha.
Bedankt voor het meedenken!

Dat er mensen zijn die A4-tjes zonder te kijken dubbelvouwen, waardoor je zo’n schots en scheef gevouwen A4 krijgt. Alsof een kleuter gevouwen heeft. En al helemaal als het joúw formulier is (mijn medicatieoverzicht, door de apothekersassistente :persevere: )

12 likes

Ik doe altijd super hard mijn best om recht te vouwen, maar ik kán het gewoon echt niet. :frowning:

Mezelf. Heb weer iets te lang uitgesteld en wilde het vandaag doen maar ineens kwam er nog een nieuwe dringende taak op mn pad nu moet ik 2 grote taken voor donderdag af hebben omdat ik dan op vakantie ben en het niet meer kan fixen…

was ff aan t bijlezen maar ja, 04:00

5 likes

Dat ik een product heb besteld maar een ander (duurder) product opgestuurd heb gekregen. Het is bijna hetzelfde maar wil eigenlijk gewoon wat ik heb besteld maar de klantenservice reageer er zo raar op (je hebt het nu voor de goedkope prijs het luxe product, verder geen oplossing oid) en nu weet ik ook niet zo goed wat ik wil en denk ik “ahhh last ook maar”. Ik haat dat ik in mijn werk zo goed ben in dit soort dingen maar dat ik privé wat meer vermijdend ben…

Dat iemand gisteren moest opmerken hoe wit ik ben. Wat wil je daarmee bereiken.

2 likes

Ik vind je plaatje nu stiekem wel grappig

7 likes

Haha ik had het ook ineens door toen ik het plaatste. Maar ik droeg op dat moment geen wit kleedje met zonnebrilletje helaas.

5 likes