Herkenbaar ja…
De enige oplossing is om gewoon columnist te worden.
mijnes ook
ik bedoel mijnes ook 
Kun je eigenlijk smileys in je forumnaam hebben? Zo ja: dibs op deze!!! 
Zo nee, ontwikkelen die handel pls 
Weet je hoe dat komt? Je kunt toch ook emoji’s maken door het naampje in te tikken tussen :: zoals frown enzo… die naampjes moeten uniek zijn om te werken, net zoals het niet handig is om als je twee slakken hebt, ze allebei Gerrit te noemen. Maar nu zijn degene waarvoor die set van de ‘egf’ emoji’s een naam gebruikt die al in gebruik was, veranderd in die van die set.
Eenvoudige oplossing voor mogelijk dus: die dubbele hernoemen. Niet ‘teleurgesteld’ maar ‘egf-teleurgesteld’, ik noem maar wat.
Nou, dat kunnen wij niet laten hoor. Dus dat komt nog wel goed.
Ik: “en hierom en hierom en hierom en hierom had ik een kutdag”
Moeder : “och vervelend. Kijk hier een foto van je neefje”Ik vind m’n neefje echt heel lief maar sinds m’n ouders opa en oma zijn geworden is er soms gewoon niet meer met ze te praten…
Is je moeder Queen of Jetlags? Als iemand haar iets probeert te vertellen gaat het precies hetzelfde, behalve dat het dan gaat om foto’s van haarzelf.
“Mijn leven is vreselijk en ik ben ziek en mn partner ging vreemd en ik huil elke dag”
" jammer he. Hier heb je een foto van MIJ KIJK TOCH EENS WAT N KNAPPERD"
Dat je iemand iets moet vragen wat uit drie delen bestaat, dus je stuurt een heel erg helder bericht met de vraag uiteengezet in drie vragen met nota bene bulletpoints
ik wil je graag het volgende vragen
- en daarom vraag a
- en daarom vraag b
- en daarom vraag c
en dat je dan een HALF antwoord krijgt alleen oop vraag b.
en dan weet je nog steeds niks!!!
kan je het weer opnieuw vragen met nog specifieker vraag a en c en eigenlijk ook b want het antwoord was niet verhelderend.
en als je geluk hebt krijg je dan een half antwoord op vraag a, en dan ben je er dus nog steeds niet en kan je nóg een keer je vraag stellen.
zooooooooooo irritant
Oooh jammer, ik wilde er misschien ook een kopen.
Weet je hoe dat komt? Je kunt toch ook emoji’s maken door het naampje in te tikken tussen :: zoals frown enzo… die naampjes moeten uniek zijn om te werken, net zoals het niet handig is om als je twee slakken hebt, ze allebei Gerrit te noemen. Maar nu zijn degene waarvoor die set van de ‘egf’ emoji’s een naam gebruikt die al in gebruik was, veranderd in die van die set.
Eenvoudige oplossing voor mogelijk dus: die dubbele hernoemen. Niet ‘teleurgesteld’ maar ‘egf-teleurgesteld’, ik noem maar wat.
Nou, dat kunnen wij niet laten hoor. Dus dat komt nog wel goed.
Lijkt me juist heel handig om ze allebei Gerrit te noemen. Ze lijken op elkaar en komen allebei niet als je ze roept.
Aan dat alle leuke items die ik wil kopen in de webshop van H&M constant uitverkocht zijn. Haal die shit dan uit de webshop en zet het er pas weer in als het weer op voorraad is ofzo 
Dat ik in zo’n kut huis woon met nul ruimte maar eigenlijk geen kant op kan omdat huisvesting echt een drama is in utrecht 
Voor wie hier mijn botsing-in-noodweer verhaal heeft gelezen: ik hoef meneer niks te betalen, hij neemt de schade voor lief en is blij dat we allebei niks hebben 
Geen ergernis maar ik had het hier gepost joeee!
Ik had dinsdag een gesprek met een bemiddelingsbureau om me te helpen met het vinden van een nieuwe baan. Hij zei dat ik gisteren een mail zou krijgen om me aan te melden voor cursussen.
Geen e-mail gekregen, heb een e-mail gestuurd met waar hij blijft maar geen reactie. Zoooo irritant! Ik wil hierme aan de slag!!!
Aziatische toeristen stonden natuurlijk altijd al bekend om het continue foto’s maken, maar we hebben deze week de Aziatische insta-it-girl toerist ontdekt.
Zo’n Aziatisch meisje in Burberry-print-regenjas, en DE Balenciaga-sneakers. Zij voorop, geschikte spots aan het uitzoeken, zo’n jongen er achteraan met de geshopte spullen en de camera. Dan gaat zij staan, snauwt wat aanwijzingen naar de jongen, en gaat dan echt poseren, als in: elke drie seconde van pose wisselen, en hij maar foto’s maken. Dan loopt ze weer weg en hij er weer achteraan.
Oh mijn god, we ergerden ons dood. Al was het ook wel vermaak.
Haha ja die vind je in Azië ook overal
Echt zo weird
Ik had een pakketje besteld bij bol.com en het aangevuld met een cadeaukaart om geen verzendkosten te betalen.
Krijg ik voor die cadeaukaart een apart pakketje. Dus hele doos met daarin alleen een kaart 
Mijn jeukende voet.
Mijn vriendinnen, die mijn keuzes normaal accepteren, die me blijven pushen om te fietsen. Ik heb al een miljoen keer gezegd dat ik fietsen haat en helemaal uitgelegd maar ze blijven erover doordrammen? Ik vind dat zo respectloos en gemeen. Ik wil het niet dus laat me?
Ik denk dat dit juist de crux is? Belastingrecht en jaarrekeningenrecht zijn veel meer zwart/wit dan ziektebeelden dus je hebt minder om aan te twijfelen. Het ligt niet aan de persoon/functie maar meer aan de stof zelf.
Daarbij is recht natuurlijk gemaakt door mensen en de meeste ziektes niet. Als er twijfel bestaat, dan geldt over het algemeen de regel dat de accountant gewoon gelijk heeft. In het geval van een arts heb je te maken met natuurwetten.
Ik moet eigenlijk slapen, maar ging nog even door Facebook scrollen en ik kreeg een advertentie van een merk met daarin een super leuke blouse. Ik dacht die moet ik hebben. Dus ik wilde ‘m bestellen, maar toen zag ik de maten en was het van 91, 112, 164 en dat soort dingen. Ik snapte het eerst niet, maar zijn dus kinder maten. WAAROM krijg ik een advertentie van gvd kinderkleding en ook nog met een blouse waar ik nu m’n zinnen op heb gezet
Heel fijn Facebook bedankt voor het blij maken met een dooie mus
Ik heb een S, is er een kindermaat die toevallig daarbij in de buurt komt? 
Edit:
Moraal van het verhaal is dat ik nu nog steeds niet slaap en me daar morgenochtend nog meer aan ga ergeren