Haha, zijn het leerkrachten of hulpouders? Ik ben zelf ook leerkracht basisonderwijs en ik moet zeggen dat ik ook niet altijd naar kinderen toe loop als ze iets doen wat niet de bedoeling is
Geen idee, maar ik vind het niet normaal om op zoān toon tegen kinderen te schreeuwen. Het is toch letterlijk je werk / taak op dat moment om die kinderen te begeleiden / veilig houden?
Ja, dat is waar. Ik heb natuurlijk niet gehoord hoe dat op de school bij jou in de buurt gaat. Ik roep wel eens wat naar een kind, maar nooit op een nare toon. En als er Ʃcht iets aan de hand is (9 van de 10 keer komen kinderen namelijk echt met non-problemen die ze makkelijk zelf op kunnen lossen), ga ik wel even kijken.
Ik weet er ook het fijne niet van hoor, en ik snap ook dat je niet IEDER wissewasje helemaal uitgebreid gaat aanpakken, maar dit gaat inderdaad echt op zoān toon⦠Het druipt er zegmaar vanaf dat die vrouwen denken godsamme kind laat mij mān koffie drinken.
Ohhh had echt niet bedacht dat iemand zich zou kunnen storen aan mān sokken. Ik vind juist vies als je geen sokken ziet dan denk ik ewwwww die zit met blote voeten in n schoenen stinkiestinkie. Maarja okĆ© heb de all stars ook niet aan omdat ik ze zo geweldig mooi vind of lang over heb nagedacht ofzo dat het er zo moet uitzien
Haha ik ga er eigenlijk altijd van uit dat als je geen sokken ziet, ze gewoon onzichtbare sokjes aanhebben. Tot je ziet dat er blote voeten in zitten ieeehhhhhhhh zo vies vind ik dat
Deze zijn heel fijn, hebben siliconen in de hiel en zitten hoog op je wreef alleen ik vind ze eigenlijk wel te duur: https://www.debijenkorf.nl/falke-sneaker-sokken-invisible-anti-slip-7770090131
Ik erger me eraan (of nou ja, ergeren is een groot woord, hoor) dat sommige WhatsApp-emojiās hier vervangen zijn door die lelijke, dubbelzinnige EGF-emojiās. Deze
vind ik in WhatsApp-stijl veel vriendelijker/minder sarcastisch overkomen.
Aan het mansplainen als vrouwen op mijn werk een presentatie houden
Ik ga dat boek Mannen leggen me altijd alles uit vanavond meteen bestellen @Kerselaar !
Maar ik hou van de EGF smileys! en was bij mij echt nooit sarcastisch
dit is trouwens mijn nieuwe lievelingssmiley: snap echt niet dat we die op het EGF niet hadden.
Bij mij was 'ie ook nooit sarcastisch, maar ik had het wel fijn gevonden als ik er op dit forum geen rekening meer mee zou hoeven te houden dat andere mensen hem zo kunnen opvatten
En er waren inderdaad nog veel meer leuke emojiās die EGF ons heeft onthouden
Herkenbaar jaā¦
De enige oplossing is om gewoon columnist te worden.
mijnes ook
ik bedoel mijnes ook
Kun je eigenlijk smileys in je forumnaam hebben? Zo ja: dibs op deze!!!
Zo nee, ontwikkelen die handel pls
Weet je hoe dat komt? Je kunt toch ook emojiās maken door het naampje in te tikken tussen :: zoals frown enzo⦠die naampjes moeten uniek zijn om te werken, net zoals het niet handig is om als je twee slakken hebt, ze allebei Gerrit te noemen. Maar nu zijn degene waarvoor die set van de āegfā emojiās een naam gebruikt die al in gebruik was, veranderd in die van die set.
Eenvoudige oplossing voor mogelijk dus: die dubbele hernoemen. Niet āteleurgesteldā maar āegf-teleurgesteldā, ik noem maar wat.
Nou, dat kunnen wij niet laten hoor. Dus dat komt nog wel goed.

Ik: āen hierom en hierom en hierom en hierom had ik een kutdagā
Moeder : āoch vervelend. Kijk hier een foto van je neefjeāIk vind mān neefje echt heel lief maar sinds mān ouders opa en oma zijn geworden is er soms gewoon niet meer met ze te pratenā¦
Is je moeder Queen of Jetlags? Als iemand haar iets probeert te vertellen gaat het precies hetzelfde, behalve dat het dan gaat om fotoās van haarzelf.
āMijn leven is vreselijk en ik ben ziek en mn partner ging vreemd en ik huil elke dagā
" jammer he. Hier heb je een foto van MIJ KIJK TOCH EENS WAT N KNAPPERD"
Dat je iemand iets moet vragen wat uit drie delen bestaat, dus je stuurt een heel erg helder bericht met de vraag uiteengezet in drie vragen met nota bene bulletpoints
ik wil je graag het volgende vragen
- en daarom vraag a
- en daarom vraag b
- en daarom vraag c
en dat je dan een HALF antwoord krijgt alleen oop vraag b.
en dan weet je nog steeds niks!!!
kan je het weer opnieuw vragen met nog specifieker vraag a en c en eigenlijk ook b want het antwoord was niet verhelderend.
en als je geluk hebt krijg je dan een half antwoord op vraag a, en dan ben je er dus nog steeds niet en kan je nóg een keer je vraag stellen.
zooooooooooo irritant
Oooh jammer, ik wilde er misschien ook een kopen.

Weet je hoe dat komt? Je kunt toch ook emojiās maken door het naampje in te tikken tussen :: zoals frown enzo⦠die naampjes moeten uniek zijn om te werken, net zoals het niet handig is om als je twee slakken hebt, ze allebei Gerrit te noemen. Maar nu zijn degene waarvoor die set van de āegfā emojiās een naam gebruikt die al in gebruik was, veranderd in die van die set.
Eenvoudige oplossing voor mogelijk dus: die dubbele hernoemen. Niet āteleurgesteldā maar āegf-teleurgesteldā, ik noem maar wat.
Nou, dat kunnen wij niet laten hoor. Dus dat komt nog wel goed.
Lijkt me juist heel handig om ze allebei Gerrit te noemen. Ze lijken op elkaar en komen allebei niet als je ze roept.