Aan dat alle leuke items die ik wil kopen in de webshop van H&M constant uitverkocht zijn. Haal die shit dan uit de webshop en zet het er pas weer in als het weer op voorraad is ofzo
Dat ik in zoān kut huis woon met nul ruimte maar eigenlijk geen kant op kan omdat huisvesting echt een drama is in utrecht
Voor wie hier mijn botsing-in-noodweer verhaal heeft gelezen: ik hoef meneer niks te betalen, hij neemt de schade voor lief en is blij dat we allebei niks hebben
Geen ergernis maar ik had het hier gepost joeee!
Ik had dinsdag een gesprek met een bemiddelingsbureau om me te helpen met het vinden van een nieuwe baan. Hij zei dat ik gisteren een mail zou krijgen om me aan te melden voor cursussen.
Geen e-mail gekregen, heb een e-mail gestuurd met waar hij blijft maar geen reactie. Zoooo irritant! Ik wil hierme aan de slag!!!
Haha ja die vind je in Aziƫ ook overal Echt zo weird
Ik had een pakketje besteld bij bol.com en het aangevuld met een cadeaukaart om geen verzendkosten te betalen.
Krijg ik voor die cadeaukaart een apart pakketje. Dus hele doos met daarin alleen een kaart
Mijn jeukende voet.
Mijn vriendinnen, die mijn keuzes normaal accepteren, die me blijven pushen om te fietsen. Ik heb al een miljoen keer gezegd dat ik fietsen haat en helemaal uitgelegd maar ze blijven erover doordrammen? Ik vind dat zo respectloos en gemeen. Ik wil het niet dus laat me?
Ik denk dat dit juist de crux is? Belastingrecht en jaarrekeningenrecht zijn veel meer zwart/wit dan ziektebeelden dus je hebt minder om aan te twijfelen. Het ligt niet aan de persoon/functie maar meer aan de stof zelf.
Daarbij is recht natuurlijk gemaakt door mensen en de meeste ziektes niet. Als er twijfel bestaat, dan geldt over het algemeen de regel dat de accountant gewoon gelijk heeft. In het geval van een arts heb je te maken met natuurwetten.
Ik moet eigenlijk slapen, maar ging nog even door Facebook scrollen en ik kreeg een advertentie van een merk met daarin een super leuke blouse. Ik dacht die moet ik hebben. Dus ik wilde ām bestellen, maar toen zag ik de maten en was het van 91, 112, 164 en dat soort dingen. Ik snapte het eerst niet, maar zijn dus kinder maten. WAAROM krijg ik een advertentie van gvd kinderkleding en ook nog met een blouse waar ik nu mān zinnen op heb gezet Heel fijn Facebook bedankt voor het blij maken met een dooie mus
Ik heb een S, is er een kindermaat die toevallig daarbij in de buurt komt?
Edit:
Moraal van het verhaal is dat ik nu nog steeds niet slaap en me daar morgenochtend nog meer aan ga ergeren
Kindermaten zijn lengtematen! Kies dus de maat die het dichtst bij je lengte ligt. Ik draag kindermaat 164 of h&m kindermaat 14-16 jaar. Je lengtemaat zou dus goed moeten zitten bij je mits je een beetje een kinderlijk figuur hebt dus niet al te veel borsten of een hele smalle taille! Als je vrij recht bent en niet te veel decolletƩ wil bij je blouse kan kinderkleding prima.
Edit: vooral shirts en jassen eigenlijk. Bij jurken en blousen is de pasvorm toch wel iets anders vaak. Maar gewoon bestellen dan weet je het
Ik erger me zo aan mezelf, dat ik altijd besluit nu echt op tijd op te staan!!! En vervolgens tot het allerlaatste moment in bed lig en 1000 keer snooze.
Heb ik eindelijk de jumpsuit die ik wil hebben in mijn h&m winkelmand en tijdens het afrekenen is die weer uitverkocht. Aahhhhhhh
Dat mijn ouders besloten hebben om deze maand hun badkamer te verbouwen terwijl ik net deze maand weer even thuis woon. Ik heb nu geen douche voor drie weken en mijn ouders vinden dat ik me maar moet wassen aan de wasbak in de keuken voor die tijd Ik denk dat ik maar even wat vrienden ga lastigvallen
De grote bloedblaren op mijn voeten.
auuuuww!!
Ja heb ze net maar kapot geprikt, het spoot eruit.
Aan de mug in mijn slaapkamer.
Van die mensen die hun handen ongeveer 10 minuten gaan lopen drogen terwijl het de enige op een druk toilet is
In dezelfde categorie: van die mensen die op hun dooie gemak hun buskaartje afstempelen terwijl er zich achter hen een enorme opstopping aan passagiers vormt en de busdeuren hierdoor niet kunnen sluitenā¦