Aan geld en hoe ik over de jaren steeds meer ben gaan verdienen maar steeds minder over houd. Of beter gezegd, geld te kort kom
Ik wil niet meer volwassen zijn
Ik zit hier in the middle of Zeeland (Nieuwdorp of all places) te kijken naar een voetbaltoernooi en het is KOUD en ik moet nog 15 km terug fietsen
Als ik wat moeilijks of interessants uitleg en een vraag stel en er dan een vinger omhoog gaat⌠of ze naar de wc mogen
Wat een kutwijf zeg. Je houdt toch rekening met elkaar op zulke tijdstippen?
Jezus wat asociaal.
Zou het helpen om op een ander moment het eens aan te kaarten? Wie weet dat het dan tot haar doordringt hoe raar het is om op zulke tijden geluid te maken buiten.
Ah ja snap ik wel dan. Lastig wel!
Pikstraf
Collegaâs die bedelen om plaatjes van spaaracties bij de supermarkt(en zelf geen boodschappen doen bij die supermarkt) En dan beweren dat het voor hun kinderen is, maar volgens mij interesseert het hun kinderen geen hol. Ik ga ze dit keer gewoon lekker zelf houden, want een bedankje kan er niet eens af als ik ze wat geef.
Ik zie Jeroen vd Boom âpianoâ uitspreken als âpjanoâ.
DOE NORMAAL
Heb jij een pik dan? Ik heb dit vroeger een keer gedaan, en toen was hij dus zo geil gefrustreerd ging hij naast mij in bed rukken.
Nee ik vind het concept zo idioot. Kan het niet helemaal goed uitleggen, maar daar heb je toch ook jezelf mee. Ik vind seks zeker net zo leuk, waarom zou je dat dan als straf gebruiken. En zoiets als kutstraf bestaat ook niet toch haha
Ooh ja mijn moeder moet ook altijd opnieuw opmerkingen maken over hoe wit ik benâŚ
Ik ken het woord âstuderenâ als de algemene term en niet als thuis leren, dus ik erger me er soms aan als mensen zeggen âik moet dit weekend studerenâ
Klopt niet voor mij
Haha wel mee eens hoor, misschien komt dat nog van vroeger, dat mannen altijd seks willen en vrouwen altijd hoofdpijn hebben en je ze dus zo kan straffen. Zou t nou nooit meer doen. Kutstraf whaha.
Zo hatelijk is dat he. Mijn schoonmoeder vroeg vorige week waarom ik witte hoge sokken aan had. Terwijl ik gewoon blote enkels had ipv witte sokken.ââď¸ Vervolgens kwam het bekende âoh kom jij nooit buiten dan?â. Na die 5.5 jaar zou ze toch wel moeten weten dat ik een spookje ben haha.
Ik had zoveel te doen vandaag en mân plan was om dat 's avonds allemaal af te hebben omdat ik dan met een vriendin naar de film zou gaan.
Zij heeft afgezegd dus ik heb uitgesteld (ben pas om 15.00 uur begonnen).
Wat ik nog MOET doen vandaag: taart bakken, afwassen (veel) en de keuken opruimen (filters van mân afzuigkap en de koelkast schoonmaken), een was draaien en stofzuigen. Ik haat mezelf.
Ja dit. Maar ook dat ze je litteken zien en zeggen dat het er mooi uit zietâŚ
Nou mijn definitie van mooi is toch wel iets anders hoor.
Of dat ze vragen: âhoe ziet je litteken eruitâ? Ja euh als een litteken, weet ik veel
Echt he. Dan wil ik echt zeggen âjoh ik laat hem aan iedereen zien, loop naakt het huis uit zodat iedereen dit prachtige vakwerk kan zienâ
(Niets tegen de chirurg hoor, hij heeft het allemaal maar mooi opgelost.)
Hahaha ja dit
Aan mijn kat die heel vaak haar kont richting mijn gezicht duwt, zo smerig Vooral als ik dan al op bed lig en bijna slaap, dan komt ze erbij en denk ik â ahhhh zo liefâ, maar dan draait ze haar kont richting mân gezicht. Whyyyy