Waar erger jij je aan?

Dat ik al de hele week diarree heb.

Ik ben al een tijd aan het minderen met alcohol, en als in dan bij mijn ouders ben en op zaterdag avond een 0,0% Radler drink, dat m’n pa zegt GA JE NOU BIER ZITTEN DRINKEN?! nee ukkel er staat toch fokking groot 0,0% op en het is een soort van limo leave me alone

5 likes

Dit vind ik zo onbeschoft! Ik denk dan altijd als je er toch niet blij mee bent neem ik het wel weer mee naar huis HOUDOE HE.

3 likes

Haha wauw. Ik vind het al frustrerend dat veel van mijn collega’s ā€œisā€ typen als het ā€œeensā€ moet zijn, maar dat klinkt in ieder geval nog enigszins hetzelfde.

4 likes

Echt? Maar die hebben ook echt twee totaal verschillende betekenissen :exploding_head:

Ik erger me eraan dat ik zelfs met een prima inkomen geen klein appartement in mijn eentje kan huren in het centrum of een wijk daar omheen.

4 likes

Er loopt hier een kat rond die of krols, of dement of beide is en me al dagen en nachten tot waanzin drijft met zn geschreeuw. Ik heb alleen geen idee van wie hij is dus kan de baasjes er ook niet op aanspreken.

Mijn onregelmatig slaapritme

Dat het morgen alweer maandag is blegh.

Dat blackboard het niet doet en ik nu niet aan school kan werken.

1 of andere idioot heeft zijn vette vingers op mijn spiegel gehouden, terwijl ik het ding nou net schoon probeer te houden.

1 like

Mijn dove buurman die met zijn deur/raam open tv kijkt en iedere 10 seconden naar een andere zender gaat.

Waarom mute hij het geluid dan niet standaard? Als hij het toch zelf niet hoort… Of heeft hij een gehoorapparaat of cochleair implantaat? Misschien kan je hem er een keer op aanspreken als dat lukt of briefje door de brievenbus doen.

Geen idee! Het is nu weer stil, dus ik laat het maar. Het zijn verder hele lieve mensen, dus als het niet te vaak gebeurt probeer ik het maar te negeren :grimacing:

Mensen die klagen dat ze geen geld hebben en wel onnodige dingen blijven kopen. Zeur niet of koop minder.

33 likes

Dat ik na een nare droom de hele dag zo’n sluimerend rotgevoel heb. Alsof de naderende maandag niet al genoeg is :stuck_out_tongue:

Aan pitjes in watermeloen

7 likes

Mijn spierpijn en dat ik daardoor amper een bord op kan tillen

Ja inderdaad. Prima dat je veel wilt kopen en graag geld uitgeeft maar val andere niet lastig als je dan opeens amper rond kan komen.

1 like

Net mijn benen geschoren. Super glad. Kom ik buiten krijg ik kippenvel (ja dat kan blijkbaar met 25 graden) en nu voel ik weer overal stoppels :roll_eyes:

3 likes