Waar erger jij je aan?

Oh dat is wel heel lang wachten zeg! Bij mij doen ze het altijd voor 1 juli, maar in de praktijk is het vaak mei. Ben gewoon ongeduldig :stuck_out_tongue_winking_eye:

Dan zijn er dus gewoon meerdere mensen in het onderwijs die deze stomme fout maken :frowning:

Dat doe ik, maar ze blijft het consequent fout zeggen.

4 likes

Ik kan me ook altijd groen en geel ergeren als mensen woorden niet goed uitspreken. Een vriendin van mij zegt altijd normaLIter, maar ik heb geleerd (van het forum, haha) dat het norMAlitèr is. Ik vind het alleen zo wijsneuzerig overkomen om haar te verbeteren.

1 like

Ik moet straks verhuizen maar ik heb er nu al geen zin in dat mijn vader alle minpunten aan dat huis gaat opnoemen. Hij is nogal een klusser en ik weet nu al dat hij aan alle plinten gaat trekken, alle elektronica gaat checken, aan de kozijnen gaat wiebelen enzo, op de muren gaat kloppen, alles wil testen. Hij lacht dan ook altijd een beetje uit ellende. Ik snap dat hij wilt dat ik in een goed huis terecht kom, maar ik vind dat altijd zo irritant.

6 likes

Hahahha ja echt he! Gelukkig zal mijn vader niet vaak langskomen, in mijn eerste studentenhuis is hij één keer geweest maar gelijk kritiek op alles. JA het is ellende maar voor mij is het prima!

Hahaha ja mijn vader is precies zo, altijd klagen over hoe kut m’n woning is ja sorry ik zou ook graag een strak appartement willen maar ben al lang blij dat ik een woning heb haha
En dan als een soort martelaar de taak op zich nemen om het bewoonbaar te maken en ondertussen wel heeeeeel veel klagen natuurlijk

3 likes

Hahahahha ja precies!!! Oh ben blij dat ik niet de enige ben. Schaam me ook altijd een beetje naar mn huisgenoten toe, maar ja het is alleen maar lief natuurlijk en ik hou ook heel veel van hem

De muziek stond gisteren in de kroeg zo hard dat het zonder oordopjes echt niet vol te houden was. Waarom doen ze dit overal, het draagt niet echt bij aan de sfeer.

4 likes

Maak daar maar veganist van

5 likes

Ik had het er net over met m’n ex dat ons lievelingsrestaurant zo is afgegleden, was echt altijd enorm goed. Hij vond dan ook dat het interieur wel verbeterd mocht worden. Daar ben ik het dus niet mee eens. Hij heeft NUL smaak qua interieur he, echt onvoorstelbaar. Hij weet er niks van. En ik vind dat authentieke keukens helemaal niet direct in een hip jasje moet worden gestoken. Ik vind het zo schattig sommige restaurantjes in bijvoorbeeld Italië in zo’n schattig stadje. Zit ik 1000 x liever qua sfeer dan zo’n opgedirkte kutterige hipstertent met schijtmuziek. Wow haha klinkt echt boos maar ja. Ik erger me dat het slecht is geworden en dat hij iets denkt te weten over sfeer want die kerel heeft nog net geen tl buis verlichting. Hij heeft ook niks qua aankleding in huis vreselijk.

4 likes

Ik zie nu net die reclame van Ben, met “Stel je voor dat we de hele dag zouden kijken naar een ananas… Dat zou raar zijn. Waarom doen we dat dan wel met onze telefoon?” Hoe heeft iemand deze achterlijke vergelijking ooit bedacht en hoe hebben anderen dat een goed idee gevonden?!

15 likes

Ik moet meteen hier aan denken:
joey-tribbiani

18 likes

zo grappig, ben nu friends aan het kijken <3 netflix!

1 like

Dat ik nog steeds niks heb gehoord van de belastingdienst terwijl ik 1maart potverdorie mijn aangifte heb gedaan :mad::mad::mad:

3 likes

Same here, maar ik logde in op belastingdienst en toen stond de brief daar al wel! Mss ook bij jou? Paar dagen later was er ook eindelijk een brief.

Ik ging direct vol goede hoop kijken, maar helaas nog steeds niks :sob:

Ik erger me aan mezelf :roll_eyes: Mijn vriend gaat vanaf deze week 2,5 week weg op zakenreis en ik vind het echt kut, maar aan de andere kant vind ik mezelf ook zo’n aansteller… Maaar hoe vaak ik mezelf dat ook probeer te zeggen, als ik er dan weer aan denk dat hij zo weggaat krijg ik een knoop in mijn maag.

Mijn broertje eet heel vaak mijn eten op. Zo irritant.

3 likes

Superstom. Mijn vriend (op hetzelfde adres nb) heeft alles al heeeeel lang en we hebben samen aangifte gedaan. Dus hoe het allemaal werkt is mij onderhand ook een raadsel. Maar online zie je het iig eerder dan in de brievenbus. Iets met geduld (wat ik niet heb) :expressionless: