Waar erger jij je aan?

Haha ik heb altijd als ik buiten kom met pas geschoren benen en het waait, dat ik precies kan voelen welke stukjes van mijn benen ik niet goed geschoren heb. Daar voel ik dan de wind echt door mijn haren gaan. Ook frustrerend.

6 likes

Zo is 50% van mijn collega’s, maar inderdaad nooit zelf lunch enzo meenemen en het raar vinden dat ik dat wel doe :roll_eyes:

1 like

Wow ZO irritant ik drink ice tea green bij mn lunch en nu krijg ik “witte wijn bij het studeren???!!!” :expressionless:

2 likes

M’n hele huis is schoon maar er waaien pluisjes naar binnen, kan ik weer stofzuigen straks :rage:

Een collega van mij zegt zo en zo i.p.v. sowieso. Ik vind het helemaal ergerlijk omdat we in het onderwijs werken.

2 likes

Mijn woningbouwvereniging verrekent ieder jaar het betaalde voorschotbedrag voor de servicekosten met wat ik daadwerkelijk verbruikt heb, en vorig jaar stond het 22 mei al op m’n rekening en nu heb ik nog niks gehoord. Ik wil geeeld

Pfff vermoeiend zo’n mensen

Begint haar naam met een L? Ik heb een jaar pabo gedaan en een klasgenoot daar zei dit ook altijd.

Vliegen die op mij gaan zitten als ik op me loungeset chill.

Nee, met een P. Ze is ook 10 jaar ouder dan ik (ik ben 25)

Edit: ik ben 24 hahaha, pas eind van de maand jarig.

2 likes

Oh dat is wel heel lang wachten zeg! Bij mij doen ze het altijd voor 1 juli, maar in de praktijk is het vaak mei. Ben gewoon ongeduldig :stuck_out_tongue_winking_eye:

Dan zijn er dus gewoon meerdere mensen in het onderwijs die deze stomme fout maken :frowning:

Dat doe ik, maar ze blijft het consequent fout zeggen.

4 likes

Ik kan me ook altijd groen en geel ergeren als mensen woorden niet goed uitspreken. Een vriendin van mij zegt altijd normaLIter, maar ik heb geleerd (van het forum, haha) dat het norMAlitèr is. Ik vind het alleen zo wijsneuzerig overkomen om haar te verbeteren.

1 like

Ik moet straks verhuizen maar ik heb er nu al geen zin in dat mijn vader alle minpunten aan dat huis gaat opnoemen. Hij is nogal een klusser en ik weet nu al dat hij aan alle plinten gaat trekken, alle elektronica gaat checken, aan de kozijnen gaat wiebelen enzo, op de muren gaat kloppen, alles wil testen. Hij lacht dan ook altijd een beetje uit ellende. Ik snap dat hij wilt dat ik in een goed huis terecht kom, maar ik vind dat altijd zo irritant.

6 likes

Hahahha ja echt he! Gelukkig zal mijn vader niet vaak langskomen, in mijn eerste studentenhuis is hij één keer geweest maar gelijk kritiek op alles. JA het is ellende maar voor mij is het prima!

Hahaha ja mijn vader is precies zo, altijd klagen over hoe kut m’n woning is ja sorry ik zou ook graag een strak appartement willen maar ben al lang blij dat ik een woning heb haha
En dan als een soort martelaar de taak op zich nemen om het bewoonbaar te maken en ondertussen wel heeeeeel veel klagen natuurlijk

3 likes

Hahahahha ja precies!!! Oh ben blij dat ik niet de enige ben. Schaam me ook altijd een beetje naar mn huisgenoten toe, maar ja het is alleen maar lief natuurlijk en ik hou ook heel veel van hem

De muziek stond gisteren in de kroeg zo hard dat het zonder oordopjes echt niet vol te houden was. Waarom doen ze dit overal, het draagt niet echt bij aan de sfeer.

4 likes

Maak daar maar veganist van

5 likes