Ik had het er net over met m’n ex dat ons lievelingsrestaurant zo is afgegleden, was echt altijd enorm goed. Hij vond dan ook dat het interieur wel verbeterd mocht worden. Daar ben ik het dus niet mee eens. Hij heeft NUL smaak qua interieur he, echt onvoorstelbaar. Hij weet er niks van. En ik vind dat authentieke keukens helemaal niet direct in een hip jasje moet worden gestoken. Ik vind het zo schattig sommige restaurantjes in bijvoorbeeld Italië in zo’n schattig stadje. Zit ik 1000 x liever qua sfeer dan zo’n opgedirkte kutterige hipstertent met schijtmuziek. Wow haha klinkt echt boos maar ja. Ik erger me dat het slecht is geworden en dat hij iets denkt te weten over sfeer want die kerel heeft nog net geen tl buis verlichting. Hij heeft ook niks qua aankleding in huis vreselijk.
Ik zie nu net die reclame van Ben, met “Stel je voor dat we de hele dag zouden kijken naar een ananas… Dat zou raar zijn. Waarom doen we dat dan wel met onze telefoon?” Hoe heeft iemand deze achterlijke vergelijking ooit bedacht en hoe hebben anderen dat een goed idee gevonden?!
Ik moet meteen hier aan denken:
zo grappig, ben nu friends aan het kijken <3 netflix!
Dat ik nog steeds niks heb gehoord van de belastingdienst terwijl ik 1maart potverdorie mijn aangifte heb gedaan
Same here, maar ik logde in op belastingdienst en toen stond de brief daar al wel! Mss ook bij jou? Paar dagen later was er ook eindelijk een brief.
Ik ging direct vol goede hoop kijken, maar helaas nog steeds niks
Ik erger me aan mezelf Mijn vriend gaat vanaf deze week 2,5 week weg op zakenreis en ik vind het echt kut, maar aan de andere kant vind ik mezelf ook zo’n aansteller… Maaar hoe vaak ik mezelf dat ook probeer te zeggen, als ik er dan weer aan denk dat hij zo weggaat krijg ik een knoop in mijn maag.
Mijn broertje eet heel vaak mijn eten op. Zo irritant.
Superstom. Mijn vriend (op hetzelfde adres nb) heeft alles al heeeeel lang en we hebben samen aangifte gedaan. Dus hoe het allemaal werkt is mij onderhand ook een raadsel. Maar online zie je het iig eerder dan in de brievenbus. Iets met geduld (wat ik niet heb) …
Vreselijk toch. Ik heb echt verstopplekjes voor mijn eten in de koelkast en in de voorraadkast. Onder of achter groenten werkt echt het beste (weet ik helaas uit ervaring).
Ligt eraan waar je woont haha, ik denk dat ik wel meschien zeg
Ja, ik doe dit ook. Niks is veilig.
Mijn vriend vraagt altijd als hij iets uit de vriezer pakt of het nog wel goed is, ‘maar op de verpakking van deze hamburgers staat 2 maart, dan is het toch niet meer goed?’
NEE VRIEND, waarom denk je dat we het in die vriezer stoppen?
Aan een vriendin die vaker afspraken (last minute) afzegt en ook echt een reden geeft waarvan ik denk yeah right en jij wil zogenaamd vaker afspreken?
Ik erger me aan vocht vasthouden met dit warme weer. Dikke enkels, pijnlijk… en een gewicht waar je geen peil op kunt trekken (wat ik uiteraard wel probeer )
Zoieso -> universitaire student dit. Kom op. Ik wil geen verslagen met je maken als je dit soort fouten maakt.
Ik vergeet zo vaak om te drinken, en kom er dan na 2 uur hoofdpijn dan achter dat ik om 22:00 nog niks heb gedronken. Zo irritant
Misschien kun je een alarm instellen op je mobiel? Volgens mij heb je daar ook apps voor, die geven dan om de zoveel uur een medling dat je iets moet drinken.
Misschien zit hier iets tussen? @Negativ
https://www.culliganwater.com/residential/resources/drinking-water-apps/