Vreselijk toch. Ik heb echt verstopplekjes voor mijn eten in de koelkast en in de voorraadkast. Onder of achter groenten werkt echt het beste (weet ik helaas uit ervaring).
Ligt eraan waar je woont haha, ik denk dat ik wel meschien zeg 
Ja, ik doe dit ook. Niks is veilig.
Mijn vriend vraagt altijd als hij iets uit de vriezer pakt of het nog wel goed is, āmaar op de verpakking van deze hamburgers staat 2 maart, dan is het toch niet meer goed?ā
NEE VRIEND, waarom denk je dat we het in die vriezer stoppen? 

Aan een vriendin die vaker afspraken (last minute) afzegt en ook echt een reden geeft waarvan ik denk yeah right
en jij wil zogenaamd vaker afspreken?
Ik erger me aan vocht vasthouden met dit warme weer. Dikke enkels, pijnlijk⦠en een gewicht waar je geen peil op kunt trekken (wat ik uiteraard wel probeer
)
Zoieso -> universitaire student dit. Kom op. Ik wil geen verslagen met je maken als je dit soort fouten maakt.
Ik vergeet zo vaak om te drinken, en kom er dan na 2 uur hoofdpijn dan achter dat ik om 22:00 nog niks heb gedronken. Zo irritant
Misschien kun je een alarm instellen op je mobiel? Volgens mij heb je daar ook apps voor, die geven dan om de zoveel uur een medling dat je iets moet drinken.
Misschien zit hier iets tussen? @Negativ
https://www.culliganwater.com/residential/resources/drinking-water-apps/
Waarom denk ik hier niet eerder aan? Thanks, ga gelijk even een app downloaden
Aan al mān muggenbulten. Ze hebben me echt flink te pakken gehad.
Als ik perongeluk het geluid van mijn telefoon aan heb staan en een filmpje of iets anders automatisch afspeelt kijken sommige mensen in mijn omgeving me altijd meteen zó vuil aan, dat ik echt denk āhallo het is maar een geluidjeā
Ik zie dat altijd als een excuus niets te hoeven doen 
Aan de mug die op dit moment rond mij zoemt. Ik lig net zo lekkerš©
Heb ik ook niet gedaan haha
Ik kom soms echt zo niet tactisch uit de hoek. Ben er al een keer op aangesproken, maar ik kan er niets aan doen. Het gebeurt gewoon 
Mijn WiFi het de laatste tijd meer niet dan wel doet. Zoals nu en ik dus nu op 4g zit zuchtā¦
Ik weet niet hoe het kan maar muggen hebben deze week de kutste plekken ooit weten te raken:
- Het stukje van mān hand waar ik op leun tijdens het schrijven
- Tussen mān bovenbenen waar het schuurt
- Onder mān oksel
- In mān naad
Werk aan de weg hier met de meest verschrikkelijke pokkeherrie vanaf 7 uur. Laat me ff rustig wakker worden pls