Waar erger jij je aan?

Waarom denk ik hier niet eerder aan? Thanks, ga gelijk even een app downloaden

1 like

Aan al m’n muggenbulten. Ze hebben me echt flink te pakken gehad.

Als ik perongeluk het geluid van mijn telefoon aan heb staan en een filmpje of iets anders automatisch afspeelt kijken sommige mensen in mijn omgeving me altijd meteen zó vuil aan, dat ik echt denk ā€˜hallo het is maar een geluidje’

1 like

Ik zie dat altijd als een excuus niets te hoeven doen :redface:

2 likes

Aan de mug die op dit moment rond mij zoemt. Ik lig net zo lekker😩

Heb ik ook niet gedaan haha

1 like

Ik kom soms echt zo niet tactisch uit de hoek. Ben er al een keer op aangesproken, maar ik kan er niets aan doen. Het gebeurt gewoon :confounded:

1 like

Mijn WiFi het de laatste tijd meer niet dan wel doet. Zoals nu en ik dus nu op 4g zit zucht…

Ik weet niet hoe het kan maar muggen hebben deze week de kutste plekken ooit weten te raken:

• Het stukje van m’n hand waar ik op leun tijdens het schrijven
  • Tussen m’n bovenbenen waar het schuurt
  • Onder m’n oksel
  • In m’n naad
3 likes

Werk aan de weg hier met de meest verschrikkelijke pokkeherrie vanaf 7 uur. Laat me ff rustig wakker worden pls

De mensch.

4 likes

Dat ik het zo druk heb dat forummen even echt geen optie meer is en ik net zie dat we voor 10 juni 50 posts moeten hebben :sob: dus nu even diehard reageren

2 likes

Hoeft niet per se toch? Je kan dan alleen even niet bij members only

2 likes

Bijna aan de 50 reacties. Ik vind die members only juist de leukste topics.

3 likes

Mijn vriend is z’n spullen aan het inpakken en alles wat mee moet zet ie MIDDEN in de kamer en dan elke keer zuchten als ie om moet lopen. Hij zet het daar neer omdat ie bang is dat we dingen vergeten, maarja een tv of bank zie je niet zo snel over het hoofd hoor. :thinking::thinking:

4 likes

Jaa maar dat zijn echt m’n favorite topics haha

2 likes

Dat ik mezelf heb aangepraat dat ik echt wat aan school ging doen maar stiekem zit ik gewoon te forummen in de Starbucks en over een halfuur moet ik alweer richting Amsterdam.

1 like

Mensen die neuriƫn. Vooral in de supermarkt, al rondlopend :rage: zo creepy en irritant

4 likes

Misschien is dat nog wel erger ja

Mensen die zo zachtjes zingen in het openbaar? Wat denk je, dat mensen daar op zitten te wachten? Alsof het helpt dat je niet uit volle borst zingt. Nee.

6 likes