Waar erger jij je aan?

Ik snap dat ook niet nee?? Wil je dan dat mensen je muzikaal vinden of ervan genieten? Ik ga het echt een keer vragen aan iemand die dat doet :sunglasses:

Ik heb een collega die dat dus de hele dag door doet. Uit de maat. En vals

Heeft niemand daar ooit wat van gezegd? Ik zou echt heeelemaal naar worden

Dat klinkt als een nachtmerrie. Kan je die collega ontwijken of zit je er de hele dag in?

Ze ontkent het dan haha.

Ik doe dit. Omdat het een liedje is dat ik wil meezingen en niet super aso keihard ga meebleren :relaxed:

4 likes

Nee niet t ontwijken. Ik heb echt medelijden met mijzelf als ik dit zo lees :frowning:

Misschien kan je het heel overdreven terug doen. Dan moet toch wel duidelijk worden hoe irritant het is.

1 like

Dat ze hier echt achterlijk grote porties eten serveren. Ik krijg dat nooit op, echt zo zonde.

Korte overstaptijd. Helemaal bij het traject Rotterdam-Breda. Die trein rijdt nooit op tijd.

Ik heb het op het forum al vaak gelezen, maar het was me nog nooit overkomen: Nagelknippers in de trein. Vanmorgen was het raak. Waaaaaaarom doet iemand dat?? Doe het lekker thuis!

1 like

Aan mezelf dat ik de laatste tijd zo kan twijfelen aan alles. Om de stomste dingen ook. Welke kleur tas zal ik doen of 10 keer omkleden. Word gek van mezelf

ah fack dit is echt mijn nummer 1 ergernis in de trein, wil dan altijd in een andere wagon gaan zitten

Aan mensen die producten met kokosgeur gebruiken en dan met het ov gaan reizen :nauseated_face::nauseated_face:

1 like

Dit is echt ranzig en ik zie het best vaak? Maar hoezo denk je dat dat een goed idee is dan, ‘laat ik ff mijn nagels knippen in de openbare ruimte dan laat ik mijn menselijk afval liggen waar nog honderden anderen moeten zitten / staan’

Ik probeer al sinds vanochtend een bedrijf te bellen en ze nemen gewoon niet op ugh.

Huh denk dat je iemand anders bedoeld.

Oja inderdaad, was voor @Jeminae.

1 like

Er zit hier iemand vies hard te smekken en andere smerige geluiden te maken. Ga dat ff ergens anders doen man

1 like

Hahaha volgens mij doen nog maar amper mensen sowieso fout, of is dat naïef om dat te denken? Dat idee heb ik iig. Al lang geleden vonden een vriend en ik dat dus kut dat iedereen maar z’n eigen variant leek te hebben dus om het expres aan te dikken typen we nu al jaren “sobico”.

2 likes