Alle stomme auto’s die in mijn straat stiekem komen gratisparkeren voordat ze de trein naar hun stomme werk pakken? Gaat gauw weg. Das mijn parkeerplaats! Echt gigantische forenzeninvasie iedere ochtend.
Mijn collega fluit meerdere keren per dag uit het niets KEIHARD. Sowieso doet zij alsof ze thuis zit ipv op werk
Ouders die met de hele bups kinderen naar de supermarkt gaan in het weekend. En dat die kids vervolgens keihard gaan schreeuwen en janken. Ik moest me inhouden om ze geen klap te verkopen.
Of rond lopen te rennen met die klote kleine wagentjes. Ik snap nu heel goed waarom ik van mijn ouders vroeger nooit zo’n wagentje mocht in de winkel.
Dat ik het druk heb ik de kapsalon, maar ik toevallig 5 minuten geen klant binnen heb zitten, er altijd iemand binnen komt. ‘Oh het is hier wel rustig he’
Aaah dat is zo irritant. Ik werk in een apotheek en daar komen de hele dag door hele bussen vol met mensen binnen. Maar als er idd heel eventjes niemand is zeggen mensen dat ook meteen.
Volgens mij heeft de jongen die net bij mij in de tram zat dit gelezen. Hij ging eerst zingen, daarna fluiten, daarna neuriën en tussendoor met zijn vingers knippen.
Ik wil gewoon neuken maar heb niemand
Kutzooi
Opnemen met je telefoon en laten horen aan collega. Dan valt het niet meer te ontkennen.
Precies dit ja! Heb te erg mn hart op de tong.
Iemand tips om soms iets tactvoller te zijn?
Ik zit regelmatig op de trein met een gast die heelder rapnummers luidop meerapt
Waarom doen mensen zoiets
Zobieso
Och dit brengt ergernissen naar boven aan een vroegere vriendin van mij die expres zoiezo schreef omdat ze sowieso te lelijk vond
Aan dat ik keelpijn heb. Kommop, van alle weken, waarom deze
Haha ja maar herkenbaar dus. Wij denken nooit steeds altijd dat Sobico een stad is ergens in Rusland. 1 vriend heeft onze ‘sobico’ overgenomen en typt dat dus ook vaak en wij vinden dat stiekem niet zo leuk omdat het ons ding is. #kleinekinderen.
Altijd dat gezeur met afspreken met een groepje. Dat een datum prikken moeilijk is heb ik me al lang overheen gezet maar qua afstand zit vriendin A zeg maar meest noordelijk, dan vriendin B, dan ik als C, en D meest zuidelijk.
Maar A en D willen dan zoooo graag!!! afspreken en zoooo leuk!!! blabla maar niet als ze het te veel moeite kost, ‘ik kan dan wel maar dan moeten jullie wel hierheen komen!!!’. Vriendin B en ik doen nooit moeilijk, maar A en D blijken niet in te zien dat wij steeds fucking veel moeite doen? B en ik gaan dus wel eens naar A, maar dan komt D niet want ‘te ver’ en vice versa als wij naar D gaan. Heb helemaal geen zin meer in die onzin.
Of ouders die met hun kinderwagen midden in het gangpad gaan staan. Ik vind echt dat er 1 dag in de week een kindervrije winkel zone moet zijn. Word ook altijd gek van al die jengelende kinderen.
Aan kut mensen die mijn zadel plus bakje van mijn fiets hebben gejat. Dus nu een nieuw zadel gekocht
Hooikoorts hooikoorts hooikoorts
ja dat moet 3x want zelfs 3x is nog niet genoeg om de hoeveelheid van mijn ergernis uit te drukken
Een vriend van me heeft een nieuwe puppy en hij stuurt veel te weinig foto’s.
Gewoon langs gaan en de puppy knuffelen. En uit laten. En mee naar huis nemen.