Vooral dat laatste klinkt als een briljant plan
Een voorbereide meid, heeft dr puppy thuis op tijd. Al dan niet gejat.
Aan de idioot hier in de buurt die het blijkbaar normaal vindt om in juni midden in de nacht vuurwerk af te steken . En niet eens een paar rotjes achter elkaar, maar gewoon 1 random knal waar je wakker van schrikt en daarna niks meer (of pas een paar uur later weer), dus het heeft ook geen zin om de politie te bellen.
Hahaha die komt op een tegeltje
En trouwen met die vriend = gratis puppy
Domme klanten. Ik moet me soms zó inhouden! Ik ben zelf ook echt niet altijd een helder licht maar na een dag klantenservice weet ik in ieder geval dat er dommere mensen bestaan.
Ik wil vluchten boeken maar kan mijn fakking identifier niet vinden. Ben dat ding echt nooit kwijt
Er probeert iemand hier voor de deur zn scooter aan de praat te krijgen. En ik ben niet zo’n kenner, maar als je scooter AL TENMINSTE 10 MINUTEN een geluid maakt dat klinkt als ieieieieieieieie, dan doet ie het blijkbaar ff niet. Zit me echt enórm te verbijten om niet naar buiten te stormen en te vragen (schreeuwen) of hij het niet beter op kan geven voor vanavond…
Of collega’s die iets willen vragen en beginnen met ‘ben je druk/bezig?’. Nee Jannie, ik zit de hele dag te niksen en wacht met smart tot jij eindelijk eens een vraag komt stellen zodat ik iets heb te doen.
Ohh vreselijk ja, collega´s van mij ook. Hoe bedenk je het ook echt??
Ja precies zo! En ik werk vaak maar alleen, vaak zit er dan 1 iemand te wachten, 1 in de verf en ik ben een ander aan het knippen of wassen ofzo. Maar als er niemand in de verf zit en ik loop op schema, zit er ooit niemand binnen. En ik werk ook nog eens vaak alleen. Wat verwachten ze dan? Dat er 13 mensen binnen zitten? Maar zo te lezen is dit bij meerderen beroepen inderdaad
Aan het feit dat ik wil bakken, maar dan wel alleen iets wat ik zelf lust. Ik ben op dieet Schiet dus niet op
Ik heb sinds vorige week nieuwe medicijnen en nu eigenlijk amper last gehad. Wel tering duur, but so worth it!
Mijn haar. Wat een ellende iedere keer weer bij de kapper. Het is enorm steil en ik heb heel veel haar, waardoor het heel recht valt (en plat). Laagjes worden al snel lelijk ook, want in dat steile haar zie je alles. Uitdunnen werkt beter, maar dat willen ze niet altijd doen.
Ik ben alleen niet zo trouw aan kappers, omdat ik steeds maar niet een ECHT goede lijk te vinden. En hoe vaak ik me ook niet alsnog laat overhalen tot laagjes of dat ze het toch te recht knippen, zij zullen het wel beter weten dan ik denk ik dan… maar nu kan ik opnieuw teruggaan omdat mijn ‘lok’ aan 1 kant lelijk valt en je daar echt zo’n streep ziet, geen gezicht. Dit heb ik al vaker gehad en dan ga ik wel terug en dan fixen ze het, maar het is zo irritant. Misschien kan ik het gewoon niet goed aan ze uitleggen en kan ik beter niet steeds van kapper wisselen…
Ik erger me er vooral aan dat ik er pas donderdagavond wat aan kan laten doen
Morgenochtend wordt er een pakketje voor mij bezorgd en mijn zusje is thuis. Zegt ze: "Maar als ik nog in pyjama ben, ga ik niet open doen hoor.’
Dat kind leeft in haar pyjama…
Welke?
Teach me master! Ik hoor en voel ze, maar ik zie ze niet. Had er vannacht 2, en ben uit pure wanhoop maar op de bank in de woonkamer gaan slapen. Maar m’n cavia’s werden na een uurtje wakker. Weet niet wat erger is: 2 zoemende muggen of 2 cavia’s met hun hoge gepiep en luidruchtige gekauw
Lig nu in bed, maar zal er morgen een foto van maken (als ik het niet vergeet tenminste)
Aan collega’s.