Waar erger jij je aan?

Mn ventilator maakt een irritant geluid🙄 mja kan ook niet zonder

2 likes

Muggengezoem. Prik me maar lek maar dat irritante gezoem moet echt ophouden.

Edit -
Oh grapje ben blijkbaar niet de enige haha

Ik ben laatst van coupé gewisseld in de trein omdat mensen zo hard aan het smakken waren

1 like

Ah bah zo vies. Word daar ook echt gewoon een beetje agressief van. Als je zo nodig wil smakken doe het dan op een plek waar niemand je hoort.
Net als zo’n uh smak geluid als iemand iets tussen zn tanden probeert te halen. Daar gaan ook gewoon echt mijn haren van overeind staan. Is misschien nog wel viezer dan smakken :exploding_head:

3 likes

Dat ik ongesteld ben. Dat ik elke avond te laat ga slapen. Dat het forum zo snel gaat. Ik kan helemaal niet volgen!

Het feit dat we een groepsfoto gaan maken voor de diplomatuitreiking en dat ik dacht dat ik nooit meer een schoolfoto hoefde te maken. En het feit dat we geen zwart aan mogen, maar ‘kleurige kleding’. En dat ik ongesteld ben.

3 likes

Even een schaamteloze zelfquote om deze ergernis te herhalen MAAR DAN OP MIJN VRIJE DAG. Hufters.

En dan ook één dag in de week bejaardenvrij

1 like

De altijd blaffende hond van de buren

Als iemand naast je komt zitten en zo irritant hard ademt maar je de komende anderhalf uur geen kant op kan. Ik haaaaaat dit

2 likes

Aan het gezegde: ik zet even mijn [insert beroep of werkzaamheden] pet op. Gatver, vind ik zo’n rotzin

Als mijn vriend een pet op heeft gooit ie hem vaak gewoon op z’n kop. Doe dat ding gewoon “aan” debieltje

1 like

Dat kreeg ik iedere keer te horen als ik voor een bepaalde gelegenheid op de foto moest. Nee mensen ik ga geen gele broek en een knalgekleur shirt kopen omdat jullie dat willen voor deze gelegenheid. :stuck_out_tongue_winking_eye: Ik sta toch graag als mijzelf op de foto en niet als iemand anders.

Mensen die hun hele levensverhaal gaan vertellen of extreem zielige verhalen op social media plaatsen in de hoop een ontzettend goedkoop artikel (<5 euro) gratis te krijgen. Koop dat artikel gewoon als het op voorraad is en bewaar dat verhaal voor de scenarioschrijvers van Goede Tijden Slechte Tijden.

2 likes

Een collega die steeds zucht en kreunt en duidelijk aandacht wil.

2 likes

Krijsende kinderen. De hele godganse dag door. En niemand die er wat van zegt. En als er wel wat wordt gezegd dan is het ook op krijsende toon waardoor de kinderen nog harder krijsen :weary:

2 likes

Kortpittige blanke oude dames die in juni al bezig zijn met de hele zwarte-pieten discussie. Blegh :face_vomiting:

2 likes

Gister in de spits vielen er een paar intercity direct’s uit. Nou wij dus met drie treinen aan mensen in de enige rijdende trein proppen, zit er gewoon een chick te op een tweezits met haar rug tegen het raam en haar blote voeten op de stoel ernaast. 1. Gadverdamme, dat doe je toch niet?! En 2. Super acosiaal?? Er willen nog meer mensen zitten
 of heb je ook een kaartje voor je vieze voeten gekocht? Bah bah bah

2 likes

Toch blijft papa III my daddy hoor <3

1 like

h&m heeft zo’n lelijke knoop voor op de jeans :rage: had een mooie broek aan, zat echt fantastisch en was niet duur, maar dan zit dus die grote ronde zilveren glanzende knoop voorop bleh. dan wil ik er al niks meer bij instoppen en ik stop tegenwoordig eigenlijk vrijwel al mn shirts voor in mn broek.

1 like

De ongelooflijk agressieve marketing en emails van Brandfield

1 like