Waar erger jij je aan?

Elke keer vind ik een artiest mwah en komt er een concert, kijk ik naar kaartjes, plaats ze in m’n mandje en besluit het niet te doen. Ga ik de muziek vaker luisteren en vind ik het toch wel heel erg leuk maar zijn er natuurlijk inmiddels allang geen kaartjes meer

ik heb precies dit sinds het weekend! zo naar… kan nog wel even aanhouden dus

Het meisje naast me met dr patatje mayo in de trein.

ik heb 2 weken vakantie, maar heb nog helemaal niet kunnen uitslapen :face_with_symbols_over_mouth: Echt niet oke dit

Ik heb ook vakantie maar ook niet kunne uitslapen. Met dank aan die stomme klotebouwvakkers die om half 8 s morgens met het meest lawaaierige werk beginnen​:rage::rage::rage::rage:

Ulghh!! Hier precies hetzelfde. Echt vreselijk hè! :triumph:

1 like

Een onvoldoende voor een opdracht vanwege een klein detail. Bitch please ik ben er zo klaar mee.

Als je in t centrum van Zoetermeer woont wel haha

Ik was The Handmaid’s Tale aan het kijken en een personage zei: ‘I don’t feel good. I hate this day.’
Me too, kiddo. Me too :face_with_head_bandage:

4 likes

Ebru Umar. Eigenlijk altijd, maar de laatste dagen nog even meer. :nauseated_face:

3 likes

Gvd de buurman heeft een wespennest en kwam gisteren melden dat de verdelger/opruimer/whatever zou komen tussen 4 en 5 en dat je twee uur daarna ook niet in de tuin mag. Dus ik dacht al gvd dan kunnen de katten niet naar buiten want ik krijg ze zo voor etenstijd niet meer binnen, komt die man gewoon bijna twee uur te laat! Hadden ze dus best naar buiten gekund vandaag, nu nog langer wachten. Ze vinden zichzelf heel zielig ook haha.

Spierpijn :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Mensen die fascisme uitspreken als fasjisme. Brrrrrr ik krijg daar letterlijk rillingen van, zo lelijk

3 likes

Ik heb het al bijna een maand :zipper_mouth_face: Hoop dat het bij jou snel weg is, word er zo moe van.

Ik vraag mij al een tijd af of jouw forumnaam op je echte naam lijkt, alleen dan met de Z? Ik ken iemand die zo heet en die komt uit de buurt van Zoetermeer

Nee, enige overeenkomst is dat mijn echte naam ook met een S begint,

1 like

Aan mijn collega die zo fake is.

Aan de achterlijke prijzen voor paspoort en rijbewijs. Moest ze beiden verlengen en kon €105 afrekenen :confused:

2 likes

De pukkel die PRECIES op het puntje van mijn neus zit

1 like

Woow! Thanks voor de reminder. Moet mijn paspoort ook nog verlengen :sweat_smile: