Waar erger jij je aan?

En studiefinansjeering

Dat alles in het leven draait om geld en dat alles wat je echt nodig hebt altijd zo tering duur is. Whyyyyy

4 likes

Dat ik niet meer kan slapen.

Bij mij onder mijn voet :rage:

Herkenbaar! Maar wat antwoord je dan? Als ik zeg dat ik te druk ben voelt het niet goed. Als ik zeg dat ik niet druk ben ook niet.

Ieuw wat zijn dat?!

Oh zo’n ding was dus pas naar binnen gevlogen bij mij :scream:

Geen idee, maar ze hebben ook allemaal andere kleurtjes :eek: en die vieze staartjes erbij. Het zijn er wel minder nu gelukkig

Ah bah!
Ik had ze nog nooit in mijn leven gezien eigenlijk.

“Ja”

1 like

Dat is ook echt een kutplek zeg, niet te zuinig

Nou ik ben eigenlijk altijd wel bezig dus ik zeg inderdaad ‘ja’. Maar ik geef ook wel aan dat ze de vraag kunnen stellen over twee minuten bijvoorbeeld (dan maak ik even snel af waar ik mee bezig ben) of dat ze het kunnen mailen.

ALTIJD :disappointed_relieved:

Zo doe ik dat ook vaak! @ZusjevanJoost

Nog een uitspraak ergernis: mensen die steak uitspreken als stiek :confounded:

7 likes

Niks van aantrekken hoor. Dat is zeuren om te zeuren.

Heb net een flesje toco tholin laten vallen. Het hele huis ruikt nu naar dat spul. Enige voordeel is dat mijn neus er van opengaat.

Die stomme dinoplaatjes van de Hoogvliet. Ik word gestalkt door collega’s die ze voor hun verwende prinsjes willen hebben(en nu zijn ze beledigd omdat ik ze voor iemand anders spaar). En al die kutkinderen die de uitgang blokkeren voor die stomme plaatjes. Laat me gewoon met rust zeg.

1 like

Bah ja die vieze gekke staartjes! Ben echt benieuwd wat het is.

Ongesteldheid.

3 likes

MEZELF en de verlamming die ik van stress krijg. Ik doe gewoon niks meer omdat ik nog zoveel moet doen.

4 likes