Waar erger jij je aan?

Mijn ratjes liggen lief te slapen in de hangmat maar ik moet de kooi schoonmaken en ik wil ze niet storen :frowning_face: Dus nu doe ik maar niks ipv aan school werken. Mooi opgelost.

Dat de cursus die ik graag wil doen opeens niet meer beschikbaar is…

En dat ik altijd vergeet mijn hooikoorts medicijnen te nemen en dus vaak minstens een halve dag echt veel aan het niezen ben terwijl dat zo makkelijk te vermijden is

Kpn. Serieus wat een bedrijf :roll_eyes:

Mensen die met dit weer met veel te harde muziek rondrijden in auto’s.

2 likes

Ja haha dit had ik laatst toen ik uit eten ging en steak bestelde.
Ik: ‘Een steak met frites alstublieft’
Serveerder: ‘OH je bedoelt STIEK?!’?!
Ik: … ja

2 likes

Haha ik zou zeggen ‘nee, steak…’.

1 like

ja, maar ik durfde het op dat moment niet terwijl de serveerder irritant deed. Conflictvermijdend zijn is soms echt onhandig :worried:

Dat ik een keelverkoudheid heb, met dit weer… Hou op hoor

Mijn afstudeerbegeleider doet dit

1 like

Holy christ wat heb ik veel geprint vanavond. Uiteraard ging het niet goed. Enorm veel dubbel en dat had ik echt NIET ingesteld wtf. Heb alles qua data weer bij elkaar moeten rapen en serieus ik ben helemaal op en iedereen kan nu ff de pestpleuris met cholera erbij krijgen, ongelofelijk zeg.

Dat ik het te warm heb om in slaap te vallen

Ik vind het prachtig

Aan mijn collega die als ze een email typt een soort van mee-mompelt met wat ze typt

2 likes

Een keelverkoudheid? Was da? :eek:

Zere keel haha, verder nergens last van wat je normaal hebt met verkouden zijn (snotneus, niezen, you name it…)

Keelpijn? :stuck_out_tongue: Daar heb ik met dit weer ook sneller last van! Ik geef de airco in de auto de schuld. Maar ik denk dat het er ook mee te maken kan hebben dat deverschillen in temperatuur tussen binnen en buiten heel groot zijn. En als je dan een slechtere weerstand hebt loop je het zo op!

Haha ja, dat is het woord dat ik zocht denk ik. :sweat_smile:

Inmiddels ook een snotneus erbij dus kommadoor met die verkoudheid :weary:

Als jij je er maar goed en mooi in voelt toch? Dat is het belangrijkste :slight_smile:

1 like

Het slome internet hier in huis. En soms is de verbinding zo slecht dat het helemaal wegvalt.

Wat erg :slightly_frowning_face: Kan je een klacht tegen hem indienen o.i.d., zodat hij misschien een contactverbod krijgt? Ben je voor de rest veilig, zijn er mensen op de hoogte?