Waar erger jij je aan?

M’n buik maakt geluid als een malle, in een verder doodstille ruimte met mensen.

Mijn dokter loopt altijd zo uit :confused:

Niet normaal.

Ik geef aan dat ik niet kan bellen
Ik krijg geen reactie
Ik zet m’n wekker toch maar voor het telefoontje
Ik lig de hele nacht wakker
Ik val een uur voor m’n wekker in slaap
Ik word verkrackt wakker
Ik word niet gebeld

Ik was vergeten mijn elektrische tandenborstel op te laden, en halverwege het poetsen viel ie uit.
dus nu heb ik mijn tanden niet zo goed kunnen poetsen :roll_eyes:
vanavond maar ff inhalen maar nu voelt het een beetje …

1 like

Dat er een monteur tussen 10 en 12 langs komt, voor mij is dat dan gewoon stipt 10 uur dus ik zit hier te wachten en te wachten en te zuchten want in mijn hoofd is ie al 27 min te laat. :roll_eyes:

3 likes

Ongelofelijk dat er zo’n mensen bestaan. En echt zo uitgekookt zijn om het net op toeval te laten lijken. Goed dat je toch veilig bent, maar je zou voor minder een rotgevoel krijgen! Ik hoop dat hij er snel genoeg van krijgt en je met rust laat.

Ja, in mijn ervaring is het in zo’n geval nooit toeval, en is je intuïtie meestal juist :stuck_out_tongue: Inderdaad, hij kan stikken!

Collega die een mail stuurt met ‘ik wordt’. En waarschijnlijk gewoon 4000 in de maand verdient. Geef mij nu loonsverhoging please dankjewel

8 likes

Vervelend dat je je er onzeker over voelt. Als ik me zo voel probeer ik het vaak om te draaien, ik let zelf echt nauwelijks op wat mijn collega’s dragen. Je ziet er vast supergoed uit! Schaam je niet aub

1 like

Ik weet niet of je vaker last hebt van slapeloosheid, maar bij mij werkt promethazine beter dan melatonine. Het is een oud allergiemiddel wat nu off-label wordt voorgeschreven als slaapmiddel. Niet verslavend zoals andere slaapmiddelen (alle -pams), en werkt voor mij precies 8 uur lang.

1 like

Ik keek het nieuws en de presentator vertelde over de zus van Maxima, en sprak het woord eetstoornis op zo’n ergerlijke manier uit. Alsof alleen gekke mensen dat hebben. Echt zo’n typische “eetstoornis? Nou nou dat gebeurt normale mensen echt niet hoor hahahaha”. Waarschijnlijk is het zijn manier van praten dus sorry dat ik me aan je erger meneer de presentator maar ik hoor het wel vaker en ik word daar agressief van. Van alle mentale stoornissen/ziektes die niet serieus genomen worden hoor

3 likes

Ja snap ik ook hoor, heb dat ook best vaak dat ik me dan ‘overdressed’ voel omdat de meeste mensen (of mannen) heel casual zijn gekleed zijn. Ik probeer dat nu gewoon te negeren. Zolang ik vind dat ik gepast gekleed ben en me goed voel is het goed

1 like

Haha, uiteindelijk was ik best tevreden met mijn outfit, maar het was wel vreemd ja.

1 like

Weercijfers…

11 likes

Ja helemaal mee eens. Laat me dat lekker zelf bepalen weeronline :mad:

2 likes

Aan mijn huisgenoten die echt alles laten slingeren en te lui zijn om iets schoon te maken of op te ruimen. Blegh :rage:

1 like

Hoezo niet? :face_with_raised_eyebrow:

Dat ik in het begin van het studiejaar heb besloten om een vak te gaan herkansen in de zomer omdat ik er toen geen tijd voor had. Nu baal ik echt als een stekker want anders had ik nu al zo goed als vakantie en mijn bachelor sowieso binnen. :cry:

2 likes

Omg hahah ernstig. Maar geniet er lekker van !! :kissing_heart:

1 like

Haha nee maar ik doe dat wel als ik contact heb met bedrijven ivm mijn blog. Maar wel als je al wat meer informeel contact hebt ofzo