Waar erger jij je aan?

Beter dan een tandenborstel in je haar meit, ik weet zeker dat je knap bent vandaag

1 like

Naast me in de trein zijn twee jongens gaan zitten en ze kennen elkaar want ze kwamen pratend en lachend binnen. Maar ze zijn apart in een tweezits gaan zitten en nu kletsen ze met elkaar terwijl ze achter elkaar zitten?? Ga dan gewoon naast elkaar zitten
Zo onhandig want die voorste draait zich de hele tijd om

4 likes

Dat is cool, ofzo. Ik zag precies hetzelfde laatst in een bus die leeg was (op mij na dan, ik zat er een paar rijen achter). Weird!

1 like

Ik heb afgelopen weekend m’n ramen gezeemd die echt ontzettend smerig waren omdat ze hier bezig waren met werkzaamheden. Ik doe het ook bijna nooit omdat ik er niet goed bij kan dus ik was in m’n nopjes omdat het weer eens schoon was. Kom ik net thuis, zijn ze hiernaast toch weer aan het werk gegaan en zijn m’n ramen gewoon nog viezer dan ze eerst waren :sob::rage:

Zeer ijdele ergernis dit maar dat ik nu in de zomer dikker ben dan ik was in de winter. Niet esthetisch nu er meer bloot te zien is maar ook niet praktisch ik heb nu geen extra isolatie laagje meer nodig.

Ik ben naar de kapper geweest en het is best wel kort geworden, overduidelijk dat ik ben geweest en niemand zegt er wat van.
Omdat ik het zelf een beetje lelijk vind (ik weet dat gelukkig over 2 weken het alweer mooier zit) vind ik het extra irritant.

Naast elkaar zitten = homo

7 likes

Mannen/ jongens die met dit weer (of eigenlijk überhaupt) 1 Million op hebben🤢

6 likes

M’n eigen zweet

5 likes

Hier nog zo’n zweterd, voel me ook echt vies. Blijf deo smeren. Mehhh.

Ja echt goor… en aangezien het om 10 u al begon, begin het rond 2u ook te meuren naar oud zweet, nou gatverdamme, lekker werken zo

Volgens Asos zou ik mijn pakketje op of voor woensdag krijgen. Gister bericht van PostNL dat ik het pakketje vandaag zou krijgen vanaf 17:15. Dus ik net snel naar huis gefietst in die pleures hitte, ik check de track&trace nog een keer. Staat er nu ineens morgen arghh :mad:

1 like

Aan dat ik altijd zo lang moet wachten bij de apotheek. Ze zijn super behulpzaam, maar zou fijn zijn als ze met net 1 iemand extra zouden staan.

3 likes

Als ik het precies 8-9 uur voordat ik opsta inneem heb ik geen last van sufheid. Eerder opstaan dan dat het uitgewerkt is, is wel lastig. De werking is 6-12 uur, dus dat zal per persoon verschillen hoeveel je er last van hebt. Het is sterker dan melatonine (ik heb zelf tot 10mg melatonine geslikt) en vrij goedkoop; potje van 15 pillen a 25 mg is 1 euro. Dus misschien in overleg met je huisarts een keer het proberen waard. Ik gebruik het niet iedere nacht, maar wel als ik heel moe ben en niet kan slapen of als ik weet dat ik goed uitgerust moet zijn.

1 like

Als google aangeeft dat iets op loopafstand is vind ik 25 minuten wel een beetje aan de verre kant
Maar goed

4 likes

Ja echt stom is dat…

Personeel is momenteel heel lastig te krijgen. Ik weet dat echt onwijs veel apotheken daar last van hebben. Wij komen minstens 3 mensen tekort. Vrij krijgen kan bijna niet en veel werk blijft helaas liggen :sob:

Omg ik ben zo kwaad. Mijn vriend had een feestje van het werk en uiteindelijk appte hij dat hij naar huis kwam. Heeft die 2 collega’s meegenomen zonder het te laten weten. Ze zijn allemaal dronken.

Wanneer je ergens voor een halve dag bent en men heeft geen geen longdrink glazen of een karaaf. Ik wil water zonder tig keer naar de kraan te hoeven lopen.

2 likes

Ik woon in een gebouw met heel veel studenten en er zijn met dit weer elke avond jongens aan het voetballen in de tuin. Het maakt zoveel lawaai en ik vind het geluid zo irritant.

1 like