Waar erger jij je aan?

Aan mensen die denken dat dit oké is in een restaurant. En nee, we zitten geeneens in een strandtent.

34 likes

Omg ook zo schaamteloos naast de tafel? En die sokken? Zoveel vragen?!

2 likes

Ik voel me aangesproken :tired_face: start echt altijd mn mailtjes met hi.

2 likes

Dat ik nu al weet dat het in de zomervakantie 13 graden en regenachtig gaat zijn. Maar nu ik dit getypt heb jinx ik dat weer, dus nu wordt het gewoon mooi weer!
Zo. Goed geregeld.

6 likes

Dankjewel!

2 likes

Yoooooo is je vakantie alweer voorbij!!?

Maar ik denk met uitlopen juist: dan nemen ze de tijd. Ook bij mij. Top.

5 likes

Nee, Thais in Rotterdam haha

Wow, ook echt die sokken ernaast. Ik zou iets tegen het personeel zeggen. Maar ik heb dan ook een soort voeten fobie

1 like

Gatver wat smerig! Hoe kom je er ook op om dit te doen?:zipper_mouth_face:

2 likes

Nee joh hoef je geen sorry voor te zeggen toch. Ieder zn ergernis, ik moest er gewoon om lachen.

Moet nu wel telkens aan jou denken bij het versturen van mailtjes :joy:

1 like

Hahaha hoe toevallig is dit. Ik was het niet…

2 likes

Ik vond net een geboortekaartje in mijn brievenbus en het kind heeft echt een onuitspreekbare (Keltische/Ierse/Scandinavische) naam, inclusief letters die niet in het Nederlandse alfabet voorkomen.

De ergernis: waarom denken ouders niet wat beter na dat hun kind (waarschijnlijk) niet met een ‘unieke’ naam opgezadeld wil worden, laat staan een naam die je altijd zult moeten spellen en waarvan de uitspraak niet eens lijkt op hoe je het schrijft?

14 likes

Precies dit! Ik durf dan niet eens meer even te plassen, omdat je dan altijd ziet dat ze precies op dat moment aanbellen.

1 like

Nu ben ik heeeel benieuwd naar de naam.

2 likes

Mensen op de snelweg die plots gaan remmen. Echt top rij je tussen de 80/100 en houd netjes gepast afstand en dan keihard op de rem moeten trappen waardoor mijn auto ging slingeren en ik moest uitwijken. Ik ben echt zwaar geïrriteerd!

1 like

Ohh ja inderdaad! Dit klinkt ook wel heel gevaarlijk.

Ik heb altijd zooo veel irritaties op de snelweg qua snelheden. Mensen die ineens gaan versnellen als je ze inhaalt, mensen die jou willen inhalen en dan ineens heel sloom gaan rijden, mensen die niet doorrijden als een vrachtwagen weer naar rechts gaat en we weer sneller kunnen gaan :rage:

Aan de mug op mijn kamer die me steeds prikt :rage:

Dat ik al de hele dag verschrikkelijke honger heb die maar niet weg gaat. Waar slaat dit op?

Mezelf.

Aan die stomme fruitvliegjes.

1 like