Waar erger jij je aan?

De warmte in de nacht :rage: Ik slaap al weken slecht.

2 likes

Ooh echt? Super kut zeg, want zoals ik zei: in mijn apotheek is het personeel echt super behulpzaam, alleen met te weinig man idd. Maar niks aan te doen met die tekorten dan.

1 like

Oh bah ja, ook zit. Kom gewoon niet in een diepe slaap lijkt het wel.

Ja inderdaad. Ik denk steeds dat ik wel prima slaap (qua aantal uren in ieder geval) maar dan ben ik om 18.00 uur doodmoe dus blijkbaar toch niet diep genoeg.

Ja, zo naar. Hopelijk is dat snel over maar die hitte gaat ook in de muren zitten.

Of je trekt je schoenen gewoon niet uit :stuck_out_tongue:

9 likes

Weet je waar ik me eigenlijk ook aan erger? Dat is op dit forum, dat je 2 manieren hebt van quoten. En de ene manier (die 95% gebruikt wordt) laat de quote dus niet zien en dan moet je op het pijltje klikken om het te lezen en dan weet ik niet meer waar ik was in het topic. Ben ik de enige die dat vervelend vind?

8 likes

Ik ben ongesteld en heb een ONDERBROEK van iemand anders aan. Wel schoon, lang verhaal. Geen hipster of string. Het kruipt de hele tijd omhoog in mn naad juist. En het is eig wat te groot
en het zit zo lastig. Heb het er net al ongegeneerd uitgetrokken. Ik wil dit uit. Wat is dit voor onderbroek. Oh wil zo graag in bed liggen he. Nog ff.

Jeuk aan mijn been. Wil het liefste de huid kapot krabben tot het bloed, liever pijn dan jeuk.

Oh sorry dat had ik niet gezien. Komt er een oplossing voor? Ik zoek het wel ff op.

Ok tnx!

Ik ga vanavond uit met mensen waar ik nooit mee uitga in een stad waar ik nooit uitga en we gaan pas om 1 uur weg. Ik ben meestal rond 2 uur wel weer thuis als ik uitga dus wtf is dit.

1 like

Totdat je 2 uur moet wachten :woman_shrugging:

Laatste keer dat ik er was ben ik zelfs tussendoor weer naar huis gegaan toen ze zei dat er nog 15 voor me waren. Kon 1,5u later weer terugkomen

Gebeurt dat regelmatig, zo lang? Want dat gaat mij ook te ver. Eenmalig kan ik begrijpen, als ze tussendoor weggeroepen worden oid, maar standaard een uur/anderhalf uitlopen lijkt me niet de bedoeling.
Of ben ik verwend @Krabsalade haha, dat kan ook.

Dat ik al vanaf 01.45 wakker ben en op mijn mobiel lig te kijken. Het is nu 04.57.

Ik kan uitslapen maar word wakker om 6 uur. Met honger dus ik moet er wel uit. Zo unfair…

Updates van mijn laptop

2 likes

Nog teruggegaan naar bed?

Ik werd steeds wakker door de warmte. Ook zo zonde van je nachtrust.

Ja, dit heb ik ook helaas. Ik heb net mijn ramen helemaal open gezet zodat het nu wat af kan koelen en ik hoop dat ik nog even kan slapen.

1 like

De afschuwelijke, bulderende lach van de buurman. Op het balkon :angry: 's Nachts :rage: Terwijl ik vandaag een belangrijke wedstrijd heb :disappointed_relieved: