Heb een pakketje besteld en het zou door Dpd geleverd worden, maar nog niks ontvangen, ook geen briefje ofzo.
Nou heeft een vriendin precies hetzelfde besteld twee dagen later en die heeft haar pakketje al binnen
Het is niet dat ik er regelmatig kom, maar dit is al vaker gekomen ja
Dus vanaf nu plan ik m’n afspraken altijd om 8:00 's ochtends, dan heb ik daar geen last van
Ja en ik ben pas sinds 11 uur weer wakker, was ook niet helemaal de bedoeling maar oh well…
Geen tijdsaanduiding voor mijn pakketje.
Straks moet ik dus naar buiten om m’n pakje op te halen maar ik heb zo’n zin om de hele dag in bed te blijven
Aan mijn klasgenoten. Ze komen áltijd naar mij toe voor hulp, samenvattingen en bewijzen maar als ik iets vraag krijg ik 9 van de 10 keer geen reactie. Heb net voor een vak een samenvatting gemaakt en heel erg getwijfeld of ik hem zou delen, uiteindelijk dacht ik nou ben toch nog even lief. Dus ik zeg in de groepsapp dat ik hem in de drive heb gegooid. Iedereen heeft het inmiddels gelezen en niemand doet moeite om even te reageren van goh thanks. Oké doeiii dit was echt de allerlaatste keer.
Snurkende mensen. Ben er net achter gekomen dat er vanavond weer mensen op de kamer erbij liggen die snurken en wordt er helemaal leip van, overweeg ergens anders te gaan slapen op de vloer ofzo :’)
Dat mijn vriend altijd zo last minute besluit om iets met zijn vrienden te gaan doen. Nu zit ik weer een beetje thuus te kieken, want mijn vriendinnen moet je altijd maanden van te voren reserveren.
De enige die wel een wat lossere agenda heeft zit in Amerika
Waar zit je nu dan?
Vogels. Vandaag had een vogel het gore lef om in mijn nek te schijten. Klerebeest.
het puntje van mn tong is gevoelig/pijnlijk
Mijn vader die zonder oortjes iets zit te kijken terwijl ik tv kijk
Zo ondankbaar. Ik zou m lekker weer verwijderen.
Vriendin die steeds later komt op de afspraak omdat ze nog met haar scharrel is (die ze overigens allang heeft moeten dumpen maar goed)
Aan iemand die het blijkbaar top vindt om vet irritante Nederlandstalige muziek te draaien a la frans bauer en co en dan op volume 100.
Prima dat jij dat oke vindt maar niet iedereen houdt van die kerel.
Net riep iemand op straat ook al keihard dat het moest kappen maar ze luisteren niet☹️
@Falafel @Bubbless Ja ik heb hem weer verwijderd, ben benieuwd of er nog wat over gezegd gaat worden. Als ze niet eens de moeite kunnen doen om even te bedanken, zoeken ze het maar uit
Aaah dit doet mijn man ook zo vaak ik haat het.
Vorig weekend was mijn band lek dus ik gister naar de markt om er een nieuwe binnenband op te laten zetten, buitenband hoefde niet zei die die zag er prima uit.
Dus een half uur later en 19 euro lichter liep ik met mn fiets naar huis (5 min. Lopen max). Vandaag fiets ik met mn fiets naar een vriendin (zelfde straat en 2 min fietsen ofzo) en ik parkeer mn fiets. En toen wou ik vertrekken en mn band is gewoon weer lek!! En toen liep mn buitenband ook nog eens van de velg af.
Ik heb hem nu maar vast bij de fietsenmaker voor de deur gezet dan kan ik daar maandag heen. Maar het stomme is dat die niet plakken en ik vind weer een nieuwe binnenband echt heel zonde want dat ding is al net nieuw.
En dit gebeurt altijd, dan heb ik nooit wat aan mn fiets en dan 3 lekke banden in 2 weken. Zo kut. Ik moet morgen dus naar de sportschool lopen ofzo en ik wou naar oma maarja dat gaat niet.
En ik wil tegen mn vriend klagen maar die slaapt al.
Ken je iemand die de band zelf kan vervangen? Voor 2 euro heb je een nieuwe binnenband en voor 6,80 een nieuwe buitenband bij de action, dus als je iemand kent die dat kan vervangen (of jij zelf?) zou dat iig al in kosten schelen (of een YouTube tutorial volgen ofzo)
Aan de incapabele fietsers in mijn stad. Man man man mega gevaarlijk. Ze stoppen zomaar (terwijl we flink doorrijden) of nemen voorrang Kan ik weer nieuwe remkabels kopen en aan de hartmonitor want ik moet dan zwaar in de remmen. Heb echt zin om zo´n iemand eens flink uit te schelden ofzo pff