Die schijt fruitvliegjes die met dit weer al tevoorschijn komen als je net een dag een nieuwe vuilniszak erin hebt zitten
Het huis van mijn sxhoonouders inclusief alle vrienden van mijn vriend ooit
Ohhh ja ZO irritant dit! Elke dag een nieuwe zak is niet eens genoeg, grrrrr
Je hebt ook buitenbanden die zo dik zijn dat ze niet lek gaan
Die buitenband past alleen niet om een omafietswiel⊠Dat heb ik zelf moeten ondervinden
De bedbodem van het bed waar ik op lig. Maakt echt veel herrie als ik mijn gewicht verplaats wil gewoon in alle rust kunnen slapen
Ja dat was het ook. Ik was heel blij dat er op dat moment niet op de linker baan reed toen ik moest uitwijken. Ik heb de zelfde irritaties maar ook aan mensen die gaan bumperkleven en dan rij jezelf al 10 km harder dan toegestaan bijv. Dan denk ik ook ga lekker links rijden want ik ga niet harder voor jou.
Dat ik sinds een week of 3 echt klaar wakker ben rond 5/6 uur sâochtends op vrije dagen. Heb dan echt het gevoel dat het dan al rond 10 uur is. Zelfs als ik snachts zo lang mogelijk wakker probeer te blijven lukt t niet. Bloedirritant
Het gesnurk van mân beste vrind die is blijven slapen. Het is echt ziek. Inmiddels heeft hij zelfs een masker voor het snurken wat hij op stroom moet aansluiten, maarja hij had geen zin om dat altijd mee tr slepen. Hij moet vandaag werken en gaat direct door vanuit mij en moest dan ook dat anders weer meeslepen. EH NOU EN. Hoe in godsnaam kan zân vriendin hiermee leven. Nou vind ik hem sowieso al niet aantrekkelijk maar een Brad pitt wordt met dit gesnurk ook de meest onaantrekkelijke gehate man on planet earth. ik ga maar op de bank en hoop dat de deur het geluid nog iets kan maskeren.
Het is de achterband en de enige die ik ken die mn band zelf zou plakken of maken is mn vriend en die wil ik juist besparen. Het gaat me er ook alleen om dat ik het zonde vind van mn nieuwe binnenband (en die 20 euro). Ik zou eigk naar dezelfde willen maar dan moet ik een week wachten.
Gisteren op de snelweg bijna een botsing door iemand die stopte voor overstekende eendjes.
Ja eendjes zijn mega cute maar we rijden hier met 120 achter elkaar aan, je kunt niet ineens vol op de rem! En ook geen waarschuwinglichten aan doen ofzoâŠ
Mijn man reed en die zag ook niet wat er gebeurde, kon echt nog net op tijd remmen en gelukkig zat er niemand direct achter ons. Heb nog last van mân nek van de noodstop maar moet er niet aan denken wat er had kunnen gebeuren.
Goed nieuws: slechts 1 eendje heeft het niet gehaald.
Samenvatting: mensen die op de snelweg remmen voor diertjes terwijl er autoâs achter ze rijden. You could kill us all, leer prioriteiten stellen.
Dit is sowieso mijn ergernis van anno 2018 (ook wel 17,16etc) dat je altijd iedereen een maand van tevoren moet inboeken en nooit meer spontaan wat kan doen
Groningen? Dat is iig de enige stad waarvan ik weet dat het uitgaansleven zo laat pas begint
Ja idd!
Utrecht!
Onzichtbare muggen! Ik zie ze niet maar zit onder de bulten
Tnx voor je reactie! Dat uitklappen had ik gezien ja. Ik gebuik inderdaad zelf altijd de quote functie om het goede voorbeeld te geven (grapje)
Ik kon deze update steeds maar een uur uitstellen, en toen ging ik even boodschappen doen en was ik te laat
En het is ook nog een grote en hij gaat heeeeeeeeeel langzaam en ik wilde chillen met beetje internetten en youtube kijken maar dat wordt het hem dus niet meer voorlopig
Dit meen je nietâŠ
Mn vriend had laatst ook grote update en op mn werklaptop had ik er deze week ook een, dacht dat dit dezelfde zou zijn. Maar die waren ook wel groot maar gingen niet zo langzaam?! (10% nu )

Ik vind het zo irritant als mensen iets sarcastisch of beledigends tegen je zegggen en jij daar dan tegenin gaat, en zij vervolgens reageren met âje moet niet zo happenâ.
Ja dit vind ik zo kut :(. Dan gaan mensen zeggen dat het eten van vlees duurzamer is dan wanneer de hele wereld vegan eet en als ik dan daar tegenin ga dan moet ik niet zo happen en gaan ze me uitlachen.
Oh ik kan daar zoo slecht tegen he