Waar erger jij je aan?

Thanks!! Ik sprak met mn vriend en die zei dat hij bij hem toch ook wel lang duurde :unamused: ik ga nu maar de was opvouwen haha

Dat ik op steeds meer fruitsoorten een vervelende reactie krijg terwijl ik zo van fruit hou :sob: Niks dramatisch, alleen een tintelend rotgevoel in mijn mond en keel maar het is ook een beetje een misselijkmakend gevoel waardoor ik het liever niet meer eet.

Ben nu al zover dat ik appel, peer en perzik (en hazelnoot maar dat is geen fruit) skip, over ananas en kiwi twijfel ik nog (te lang geleden dat ik dat heb gehad) en vanaf nu kunnen kersen ook op het lijstje :disappointed_relieved:

1 like

Dat ik mijn tong tijdens het thee drinken verbranden en ik nu zo rare tinteling voel.

1 like

In mijn vriendengroep is iedereen bezig met trouwen, kinderen krijgen, huizen kopen en ik ben dat helemaal niet. Heb geen vriend en ook geen geld om een huis te kunnen kopen. Samen afspreken vind ik daarom nu ook minder leuk want dat zijn de enige onderwerpen waar lang over gesproken wordt.

1 like

Ik heb een ergernis die nergens op slaat maar vanuit mijn raam zie ik bijna elke dag dezelfde vrouw wandelen (mag ze), soms vaker per dag, tempo er goed in, big smile op maar elke keer als ik haar zie lopen denk ik: ahhhhhh nee niet jij weer. En laatst zag ik haar in de supermarkt, toen dacht ik: nee, niet nu ook hier!!! Ken dat hele mens verder niet maar nee.

20 likes

Dat ik morgen weer moet werken! Heb ontslag genomen en zit nu in mijn laatste twee weken en mijn motivatie is laaaaaag.

Dat ik ondanks het vele smeren tomaatrode schouders heb en het doet ZEER :sob:

Ik vind het dus echt heel hatelijk dat het niet lukt om muziek te luisteren terwijl je ondertussen netflix kijkt

1 like

Studiegenoten waar je helemaal niet mee omgaat die nu allemaal dingen gaan vragen als aantekeningen en tips voor scriptie :roll_eyes:
Laat me gewoon met rust. Vraag het aan je vrienden ofzo.

4 likes

Een goede vriend van mijn vriend is hier op visite met zijn vrouw en 6 jarig kind. Ze zijn er al vanaf 2h in de middag en zijn er nog. Dat kind hangt al de hele dag aan me en ik ben al 6x boos geworden. En 3x raden wie er stront irritant word na 8h s’avonds. En ja, morgen moet het kind gewoon naar school. En ik heb een kater.

1 like

Bij mijn vriendengroep begint het ook :frowning:

Ughhhhh wat irritant. Ook echt zo lang op zondag???

Aan mezelf.
Ik heb vandaag een brakke dag en ik meur nog naar sigaretten en het kampvuur, maar gaan douchen en me opfrissen? Ho maar.

1 like

Vreselijk inderdaad. En als je vervolgens hetzelfde doet, worden mensen boos.

1 like

Dit is echt zooooooo kut! Heb ik ook vaak

De wind staat, net als gisteren, precies verkeerd waardoor ik alle herrie van de kermis / feesttent gezellig meekrijg terwijl ik probeer te slapen.

Aan de lui die net begonnen zijn met harde muziek draaien. Tief op ik moet morgen vroeg werken ja

Mijn vriend heeft het snel warm en ik heb het snel koud. Drie x raden of de schuifpui wagenwijd open of helemaal dicht is. Ik sterf van de kou.

Zou zelfverdediging of een vechtsport misschien helpen? Niet om ze letterlijk van je af te slaan maar meer zodat je weet wat je moet doen, en vooral wat je niet moet doen in die situaties. Zodat je dit naar jouw hand kan zetten. voordat je boosheid een keer teveel wordt.

Begrijp me niet verkeerd ze moeten met hun poten van je afblijven, maar dat gebeurt helaas blijkbaar niet uit zichzelf dus is dit wellicht the next best thing.

2 likes

Wauw, dat is wel heel erg als je al een jaar bent afgestudeerd. :sweat_smile:. Reageer je op die appjes? Ik ben van plan ze te negeren haha!