Vreselijk is dat he. Ik word zo zo zo woest van mannen die denken dat ze het recht hebben om ons aan te raken of dat ze je na gaan roepen op straat etc. En als je dan wat terugzegt of doet ben jij opeens de boosdoener, rot op man word hier zo agressief van.
Vind het sowieso raar als mensen het naar andere over mama en papa hebben zeg gewoon mijn moeder en mijn vader.
Dat de 2 jurken die ik mooi vind voor een bruiloft en graag zou dragen 185 euro en 195 euro zijn. Ik vind dat toch wat te prijzig voor een jurk wat ik 1 keer draag, maar dan denk ik weer nee ik doe het gewoon en ah.
mijn menstruatie is deze x zo hevig, ben net naar de supermarkt gegaan voor XXL tampons. (van OB, die ik eigenlijk niet wil kopen. ik gebruik altijd yoni, maar die hadden ze niet )
Van wie is de bruiloft? Ik zou voor de bruiloft van mijn beste vriend(in)/broer/zus wel meer geld over hebben voor de outfit dan voor de bruiloft van een kennis/collega. Misschien kan je bedenken wanneer je de jurk nog meer zou kunnen dragen, of kan je hem na de bruiloft doorverkopen? Ik heb bijvoorbeeld een jurkje gekocht voor de bruiloft van een goede vriendin en heb die nu ook weer gedragen op de bruiloft van een (minder goede) vriend, en ik ga hem ook nog dragen op mijn diploma-uitreiking.
Mijn moeder die denkt dat ze de meest spannende baan EVER heeft maar ze werkt als thuishulp (schoonmaker) bij bejaarden thuis. Het interesseert me geen hol hoe het gaat met Pietje zijn nieuwe heup, wat Jantje van 85 allemaal heeft gedaan dit weekend. NOBODY CARESâŠ
De (dag)bruiloft is van een vriendin. Ik ken haar al mân hele leven en vooral in mân kinder-en pubertijd veel mee omgegaan. Ik weet wel dat we nog van die officiĂ«le blije groepsfotoâs enzo moeten maken. Ik denk alleen niet dat ik die jurk verder nog zou gaan dragen en kan zo ook geen gelegenheid bedenken waarbij ik dat verder binnenkort zou kunnen dragen. Verkopen zou idd wel een optie zijn. Maar ik kijk nog ff verder.
Zo irritant !!! Het is aftellen tot ik iemand een keer een kaalslag geef
Dat mensen die ik niet ken hun berichten afsluiten met liefs. Of mensen waar ik professioneel contact mee heb. Stop, ik wil je liefs niet we zijn geen lovers we werken samen, come on guys
Ik zit in de Thalys en omroepberichten worden in 3 of 4 talen omgeroepen door een snerpende vrouwenstem en het duurt superlang voordat ze klaar is. Hoor mân muziek amper.
Aan mensen in de trein die ongegeneerd over mijn schouder meekijken op mijn telefoon Ik krijg dan altijd de neiging om iets heel raars te typen
Dat mijn hoofdhuid alweer verbrand is
Heeft iemand een oplossing? Steeds een pet dragen is echt niet fijn⊠Bestaat er zonnecrÚme voor de hoofdhuid?
kruidvat heeft hier een spray voor, gewoon van hun eigen merk
JA dit heb ik ook zo erg. Als iemand in de derde persoon over hun moeder praat (bijv. Mama houdt heel erg van chocola) dan denk ik altijd: Nee. Er is maar 1 mama en dat is die van mij Haha vet kinderachtig. Ik vind het veel beter als mensen zeggen: mijn moeder houdt heel erg van chocola
Oh dat is echt super, bedankt voor de tip!
Oh dit is echt een uitkomst voor een vriendin van mij, heb het gelijk naar haar doorgestuurd!
mssn contact opnemen met de klantendienst? bij mij waren ze echt supervriendelijk en het was binnen 15 min opgelost (ging ook een om retour toen)
Moet ik aan denken door @Amphitrite en @Kerselaar: dat als ik een buitenlandse klantenservice bel ik heel teleurgesteld ben in hun Engels, terwijl ik me dan een beetje verheug op Engels praten met iemand die het zelf ook kan ipv mijn leerlingen. Maar het zijn altijd mensen die het ook niet kunnen
ik heb het toen via de chat opgelost, zeker als het al een maand duurt zou ik toch nog eens contact opnemen
Aahh, hier precies hetzelfde!! Zo oneerlijk.