Waar erger jij je aan?

Ik heb een mooie ring gekregen van mijn ouders van Swarovski, €50, mooi ding. Nu binnen 2 maanden is nu gewoon het zilver van de ring afgebladderd…? Alsof het een kermis ringetje is :frown: Ik baal er zo van. Swarovski heeft niet eens een NL Facebook page of iets waar ik iets kan melden dus ik moet terug naar de winkel, maar wat zoeken op internet geeft me weinig hoop dat ze er iets mee gaan doen… Pff wil zo graag een mooie ring die mooi zilver blijft en geen vermogen kost. Voor €50 kun je toch wel meer verwachten dan dit??

Het schijnt zo te zijn dat degene met de warmste lichaamstemperatuur en het meest zweet het snelst wordt gestoken want dat is het meest aantrekkelijk voor muggen. Sorry dat klinkt misschien een beetje stom haha maar dat is al uit veel onderzoeken gekomen. Ik zit nu ook best onder, gelukkig wel kleine.

2 likes

Ik heb vroeger paar keer klachten gehad over hun sieraden en het is uiteindelijk altijd netjes afgehandeld. 1x ging het niet helemaal zoals ik zou verwachten maar in 2e instantie ook opgelost. Soms valt hun kwaliteit best tegen voor de prijs helaas. Maar zeker terug gaan!

1 like

Aan mijn zusje maar niet terecht haha. Ben nu dankzij @anon98052296 mijn badkamerkastjes aan het opruimen en heb haar net een foto gestuurd of ze ergens wat van wil maar ze heeft nog niet gereageerd. Ik wil nu wat zij niet wil hier op de weggeef pagina zetten en dan douchen. Schiet op!

1 like

Huh dat klopt bij mij totaal niet :’)

I CALL BS!

(ga wel ff googlen)

Edit: ok de wetenschap weet het ook niet

Ja ik had jaren geleden zo’n onderzoek op tv gezien gingen 2 kerels dat onderzoeken en gingen ze allebei hun sok in zo’n glazen bak doen met muggen en de muggen kwamen weer allemaal naar de sok met het meeste zweet/warmte. :’)

Verder las ik net dat het volgens huidig onderzoek ook erfelijk is, cholesterol, zwangerschap, de grootte van een persoon etc.

Ik heb naar aanleiding van dit bericht even gedacht dat je een vriendin van mij was. :sweat_smile: Zij heeft exact dit dilemma namelijk en zit ook met precies die prijzen voor een jurk haha. Ik denk in ieder geval dat een heeele mooie jurk het wel waard is, maar dan wel eentje die je eventueel bij een andere soortgelijke gelegenheid ooit nog aankan!

1 like

Mijn hoeslaken is juist te strak voor mijn topper, word daar juist helemaal kriebelig van want nu staan de hoeken omhoog?!

Klootzakjes :joy: Nee, niet leuk. Mijn hele keuken zit er vol mee. Als ik de voorraadkast (met fruit) opendoe, komt er gewoon een zwerm uit. Doe normaal! Ik heb er minstens 50 vermoord met azijn en mijn blote handen :mad:

Ze zijn wel echt te dom en te traag om te vluchten. Ik sla altijd raak. Ik vang ze nu zelfs met één hand :biggrin:

1 like

Dit vind ik echt heel erg. Heeft hij je erg pijn gedaan? Wat een gore lul.

De rare geluiden die een kat maakt hier vlakbij mn raam. Echt wtf heeft dat beest (zou dit het geluid zijn dat krolse katten maken?)

@Lula Is het hoeslaken van jersey katoen? Dat kun je helaas niet mooi strak trekken…

@JaneDoe bij jou raad ik jersey katoen aan haha, dat is (naar mijn idee) elastischer dan percal katoen waardoor je de topper niet krom trekt.

Aan dat mijn taartje niet zo lekker was als dat hij er uitzag :worried:ik had mij er juist op verheugd, vooral omdat ik probeer meer op mijn eten te letten. Jammer van de calorieën.Voel me nu net Macha met haar poep cupcake.

4 likes

Oh dat is altijd zo jammer he! Voelt dan altijd zo zonde om op te eten. Hopelijk tref je de volgende keer een taartje dat je verwachtingen overtreft.

1 like

‘Mag ik wat vragen?’
‘Nee’
Doet een collega van me steeds als grapje. Ha ha ha :roll_eyes:

5 likes

Aan mezelf! Gisteravond met twee collega’s afgesproken en van tevoren had ik zo weinig zin dat ik het bijna had afgezegd, maar mezelf er toen toch maar heen gesleept en toen bleek het vet leuk. Dus vind mezelf irritant.

En scooters op het fietspad, grrrrr, ga weg.

^ precies dit.
Ik ben al sinds 8:00 opgestaan en heb alleen nog gedouched. Moet om half 1 iemand haar haar gaan doen, nog ontbijten, opmaken, m’n eigen haar doen. En ik zit middenin een verhuizing dus ik moet vanmiddag echt nog méga veel doen. Maar ben dus echt niet vooruit te branden.

Ja ook verschrikkelijk! Ik weet niet wat ik erger vind haha

ik gebruik ook zoiets, op aanraden van m’n kinesist, sindsdien bijna nooit meer pijn gehad

1 like