Aan Goede Tijden. Ik kijk gemiddeld 1 keer per week, en steeds zie ik die rotkop van Loes weer en valt de naam Jan Maas en dan zap ik weer verder 
@Wijntje @Damnatio @anon69702710 Volgens mij word ik niet helemaal goed begrepen of heb ik het zelf onduidelijk neergezet. Het ging me specifiek over van te voren hulp aanbieden en achteraf dingen constateren, maar op het moment zelf niks tegen me zeggen. Dat vind ik gewoon raar, je merkt het maar je zegt niks. Ik zeg niet dat het onbegrijpelijk is en ik geef zelf ook aan dat ik het moeilijk vind erover te beginnen want anders had ik dat natuurlijk gedaan.
Ook vind ik het vrij normaal dat je vrienden ook terugvragen hoe het gaat, vooral als ze weten dat het soms even wat minder gaat. Zoals @Vanitas zegt, je voelt jezelf al snel teveel en wil problemen niet bij anderen opdringen.
Ik begrijp heel goed dat je soms niet weet hoe je het moet vragen. Ik weet vaak niet hoe ik het moet zeggen. Maar dan blijft het nog wel een ergernis.
Vind het ook niet zozeer verwachtingen hebben en dan teleurgesteld zijn? Vind het vooral wél een gemis en gewoon heel jammer omdat de stap voor mij dan zoveel moeilijker is. Dat laatste is niemands schuld maar is nog wel vervelend.
Anyway, bedankt voor het reageren. Ik weet heel goed dat ik het zelf moet aangeven en ik ga even bedenken hoe.
Zit er ook zand bij?
Ja, terugvragen hoe het gaat vind ik ook wel vrij basic.
Succes met de lastige situatie. Als je je kut voelt, voelt het nog drie keer zwaarder als je het idee hebt alleen te staan, dus ik hoop dat je snel een oplossing vindt die voor je werkt. Knuffel.
Ja idd! Vooral ook dat het nu pas begint (ik ben halverwege de 20 hallo) en dat het er steeds meer worden 
Haha de mijne ook vanmiddag!
Winkels die niet zo’n rek bij de paskamers hebben waar je de kleding die je niet neemt op kunt hangen 
Ik bestelde vandaag een chai latte met sojamelk maar ik weet vrij zeker dat die eikel er gewone melk in heeft gedaan want mijn lijf is helemaal over de rooie 
Die verhaallijn smeren ze ook eeuwig uit. Elke keer als ik toch besluit te kijken gaat het daar weer over.
Mensen die spreekwoorden nooit volledig gebruiken (bijv. “De appel valt niet ver van de boom”) maar altijd zeggen “iets met…” (bijv. “Iets met een appel en een boom.”) 
Meh dat is super lullig
hij zal het vast niet expres hebben gedaan maar vind toch dat je echt goed moet opletten met dit soort dingen! Proefde je ook verschil? Ik heb het altijd gelijk door als het echte melk is… zo’n boerderij smaak.
Nou, het vreemde was dat zowel melk als sojamelk proefde. Een andere scenario kan zijn dat ze misschien een premade chaimix met melkpoeder gebruiken of zo :s
Ah dat zou kunnen ja! Denk dat je het wel geproefd had als het helemaal melk was. In die chailatte mixen zit 9 vd 10 keer melkpoeder. Irritant 
Ik heb me nooit gerealiseerd dat ik me hieraan erger, maar ik word al bijna boos als ik dit lees haha
Mensen die 180 over de snelweg scheuren en bumperkleven en alles wat niet mag, maar zodra er een politieauto in het zicht rijdt dan gaan ze ineens netjes links 110 rijden. Waar je 130 mag.
Nou idd. Valt me ook op. Lekker stoer doen maar ondertussen zijn ze grote schijters.
Vaak zijn dat ook van die jonge ventjes die net hun rijbewijs hebben.
mensen die ‘waarschijnlijk’ gebruiken in plaats van ‘ik denk’. als ze waarschijnlijk gebruiken, lijkt het meteen meer een feit dan een mening. bijvoorbeeld iemand die zei ‘waarschijnlijk is die weg korter.’ neee, dat is niet waarschijnlijk, dat denk je gewoon. of ‘waarschijnlijk gebeurt dat op zo’n manier, want blabla’, nee dat is niet waarschijnlijk. je denkt dat ze het op zo’n manier doen 
Ja! Vanbinnen begin ik echt te gillen als ik dat zie of hoor 
Ik heb het ook als mensen zeggen “Ik heb lopen [werkwoord]”, dus bijv. “ik heb de hele dag lopen werken.” Nee, je hebt de hele dag gewerkt 
Edit: misschien hoort dit meer thuis in een taalergernissen topic haha
Ja joh, hier in Rotterdam doet men volgens mij alles lopend 
Ik heb al vaker gehoord: ‘ik heb lopen staan te werken’
Say whattt?!