@Wijntje @Damnatio @anon69702710 Volgens mij word ik niet helemaal goed begrepen of heb ik het zelf onduidelijk neergezet. Het ging me specifiek over van te voren hulp aanbieden en achteraf dingen constateren, maar op het moment zelf niks tegen me zeggen. Dat vind ik gewoon raar, je merkt het maar je zegt niks. Ik zeg niet dat het onbegrijpelijk is en ik geef zelf ook aan dat ik het moeilijk vind erover te beginnen want anders had ik dat natuurlijk gedaan.
Ook vind ik het vrij normaal dat je vrienden ook terugvragen hoe het gaat, vooral als ze weten dat het soms even wat minder gaat. Zoals @Vanitas zegt, je voelt jezelf al snel teveel en wil problemen niet bij anderen opdringen.
Ik begrijp heel goed dat je soms niet weet hoe je het moet vragen. Ik weet vaak niet hoe ik het moet zeggen. Maar dan blijft het nog wel een ergernis.
Vind het ook niet zozeer verwachtingen hebben en dan teleurgesteld zijn? Vind het vooral wél een gemis en gewoon heel jammer omdat de stap voor mij dan zoveel moeilijker is. Dat laatste is niemands schuld maar is nog wel vervelend.
Anyway, bedankt voor het reageren. Ik weet heel goed dat ik het zelf moet aangeven en ik ga even bedenken hoe.

hij zal het vast niet expres hebben gedaan maar vind toch dat je echt goed moet opletten met dit soort dingen! Proefde je ook verschil? Ik heb het altijd gelijk door als het echte melk is… zo’n boerderij smaak.