Meh dat is super lullig hij zal het vast niet expres hebben gedaan maar vind toch dat je echt goed moet opletten met dit soort dingen! Proefde je ook verschil? Ik heb het altijd gelijk door als het echte melk is… zo’n boerderij smaak.
Nou, het vreemde was dat zowel melk als sojamelk proefde. Een andere scenario kan zijn dat ze misschien een premade chaimix met melkpoeder gebruiken of zo :s
Ah dat zou kunnen ja! Denk dat je het wel geproefd had als het helemaal melk was. In die chailatte mixen zit 9 vd 10 keer melkpoeder. Irritant
Ik heb me nooit gerealiseerd dat ik me hieraan erger, maar ik word al bijna boos als ik dit lees haha
Mensen die 180 over de snelweg scheuren en bumperkleven en alles wat niet mag, maar zodra er een politieauto in het zicht rijdt dan gaan ze ineens netjes links 110 rijden. Waar je 130 mag.
Nou idd. Valt me ook op. Lekker stoer doen maar ondertussen zijn ze grote schijters.
Vaak zijn dat ook van die jonge ventjes die net hun rijbewijs hebben.
mensen die ‘waarschijnlijk’ gebruiken in plaats van ‘ik denk’. als ze waarschijnlijk gebruiken, lijkt het meteen meer een feit dan een mening. bijvoorbeeld iemand die zei ‘waarschijnlijk is die weg korter.’ neee, dat is niet waarschijnlijk, dat denk je gewoon. of ‘waarschijnlijk gebeurt dat op zo’n manier, want blabla’, nee dat is niet waarschijnlijk. je denkt dat ze het op zo’n manier doen
Ja! Vanbinnen begin ik echt te gillen als ik dat zie of hoor
Ik heb het ook als mensen zeggen “Ik heb lopen [werkwoord]”, dus bijv. “ik heb de hele dag lopen werken.” Nee, je hebt de hele dag gewerkt
Edit: misschien hoort dit meer thuis in een taalergernissen topic haha
Ja joh, hier in Rotterdam doet men volgens mij alles lopend
Ik heb al vaker gehoord: ‘ik heb lopen staan te werken’
Say whattt?!
Aaaaaah dat doet me gewoon fysiek pijn hahaha
Mijn vriend zegt elke tentamen week dat het kut ging en hij de volgende tentamenperiode echt eerder moet beginnen en beter moet voorbereiden, maar dat doet ie dus niet dus het is elke keer hetzelfde liedje.
Ik heb mezelf wel eens betrapt op “lopen te lopen”. Mijn oprechte excuses.
Dat wij geen groot inkomen hebben en veel mensen in mijn omgeving wel. Dat ik niet de inrichting of kleding kan kopen die ik eigenlijk wil, maar meer budget of van marktplaats ( meubels enzo) terwijl in mijn omgeving er dure kleding en meubels wordt gekocht…
We zijn niet heel arm ofzo mijn vriend werkt en ik ben huismama.
Mijn taalnazi-hart huilt maar voor deze ene keer vergeef ik je <3
Haha moet direct aan Mandy en Lisa denken.
Een blaasontsteking waardoor ik vandaag al ongeveer 16 keer ben gestorven van de pijn én de diarree die ik van de antibiotica krijg.
TOP nu kan ik gewoon op de wc gaan wonen
Om in dezelfde sfeer verder te gaan:
Collega die een week ziek thuis zat met buikgriep en die vandaag toch kwam werken terwijl het nog niet helemaal voorbij was. Gevolg: nog 2 mensen die in de vreugde mogen delen
Als je naar een speciaalzaak gaat, mag je een aantal dagen proef liggen.
Dat heb ik ook gedaan.