Waar erger jij je aan?

Ik moet plassen

Ik maak altijd overnight oats met houdbare plantaardige melk. Nu had ik gister niet zoveel sojamelk meer dus na proeven kokosmelk erbij gegooid.
Open ik net m’n ontbijt stond die helemaal bol, maar ik stug dooreten want houdbare melk. Tot ik na een hap of 8 opeens zo’n zure tinteling voel, gadver.

Via Groupon heb ik zo’n wellness hotelovernachting geboekt maar nu blijkt achteraf dat er ieder weekend geen kamers beschikbaar zijn tot die bon verlopen is. Dus mag em weer annuleren :frowning:

Havermoutpap. Wil mijn griekse yoghurt terug. :sleepy:

Iiiiiieeehhh! Was het pak al lang open?

Heb ik ook gehad bij een hotelovernachting. De enige data beschikbaar waren op een maandag o.i.d. Ja daaag, Toen heb ik het hotel gebeld en waren er ineens wel kamers beschikbaar.

1 like

Dan ga ik maar eens bellen :slight_smile:

1 like

Dit gaat ook elk jaar zo op mijn werk, mij niet gezien met zo’n griepgolf hoor. Ik snap dat dus echt niet, we kunnen makkelijk thuis werken? En het gaat elk jaar precies hetzelfde.

Ik snap het ook echt niet. Normaal draag ik altijd lenzen maar door ontstoken ogen moest ik dagen mijn bril dragen en ik bleef dat ding gewoon 2x per dag uitgebreid poetsen door al die vieze vetvlekken die er random op komen. Liggend kijken met een bril mag inderdaad wel een uitvinding voor bedacht worden :frowning_face:

3 likes

Mijn hele familie is Rotterdams en ik heb zaterdag een verjaardag van een tante. Mijn tante heeft allemaal van die tokkie vrienden die ook altijd komen en die gaan dan de hele dag Amsterdam grappen maken. (Daar woon ik) “Haha wat doe je toch in die lelijke stink stad hahaha” echt grappig altijd :smile::thumbsup: nu al zin in

3 likes

Gebeld en een plekje gescoord voor het weekend naar keuze! Bedankt voor je tip :slight_smile:

11 likes

Dat steeds meer bedrijven hun klanten met ‘je’ aanspreken. Hebben we geknikkerd? Nee. Spreek me dan gewoon met U aan.

7 likes

Oh man daar erger ik me ook dood aan. Als iemand mij dan mailt met ‘Hoi Ladyhawke!’ mail ik altijd demonstratief terug met ‘Beste… of Geachte…’ Uitzendbureaus en detacheerders hebben daar ook een handje van, had ik een tijdje geleden nog best veel mee te maken. Alsof het je beste vrienden zijn inderdaad. NEE we hebben gewoon zakelijk contact dus zeg U!!

1 like

Mensen die hun kinderen een naam geven die een combinatie is van 2 namen. Bijvoorbeeld niet kunnen kiezen tussen laura en marieke en je kind dan maar Laurieke noemen (dan valt dit voorbeeld nog mee…).

3 likes

Uh geen idee haha. Ik had in de ochtend wel wat buikpijn en als van mn maag maar vanaf de middag niet meer. Dus gewoon kunnen werken gelukkig!
Oke kut ik wou het nog weggooien maar niet gedaan en toen is dat bakje in mn tas ontploft. Schade valt mee maar gadver.

heb geen zin om te koken en ook niet echt in wat voor eten ik in huis heb, maar heb ook geen zin om boodschappen te doen :roll_eyes:

Nou nou

Kramp in m’n been :tired_face:

1 like

Ja, zo van ‘kijk mij eens creatief zijn met woorden’! :rolleyes:

1 like

Ja en als het 38 graden is buiten, staat de verwarming aan :face_with_raised_eyebrow:

4 likes