Waar erger jij je aan?

Ik ben me een partijtje tering chagrijnig
Ik dacht dat ik €650 terug kreeg
Maar toen moest ik een nieuwe aangifte doen omdat ik 5 maanden niet in Nederland heb gewoond
Maar ik heb toen allemaal vragen moeten invullen die totaaaal niet op mij van toepassing waren
En nu krijg ik nog maar 50 euro
Omg ik had echt gerekend op 650 dus kan echt janken gewoon

1 like

Dat Parijs altijd zo’n geromantiseerd ‘doel’ is voor Amerikanen in series/films. Dat een man dan echt de bom is als hij je meeneemt naar Parijs. Geen idee of het in het echt ook zo is maar ik vind het zo dom. Weet ook niet waarom het me zo ergert, haha. Misschien omdat ik vind dat Europa veeeel leukere steden heeft dan Parijs. Vind Parijs echt meh.

9 likes

Haha ik moet hier gelijk aan beautysalon Astrilde denken. Ze konden denk ik niet kiezen tussen Astrid en Mathilde.

1 like

Dat we nu 2 weken de sleutel van ons huis hebben en de buurman zo onderhand elke dag al op de stoep heeft gestaan. Hij bedoelt het heel goed en zegt elke keer “als ik kan helpen dan roep maar!”, maarja alsof ik dan zeg “nou is goed, verf jij heel m’n huis maar ik ga lekker op de bank liggen doeiiiiiii.” Ik heb daar geen zin, leuk dat we aardige buren hebben, maar heb geen zin om vrienden te worden. Het ergste is ook nog dat zij een bon hebben gekregen van de woningbouw en samen met de bon die wij hebben krijgen we een gratis taart, ik wil helemaal geen taart delen. :rage:

4 likes

Ik zit in bad met het raam een stukje open en de buren staan op straat te praten maar net niet hard genoeg zodat ik het kan horen. Omg op mezelf.

2 likes

Mijn haar en dat het uitvalt. Ben elk jaar weer bang dat ik kaal ga worden, haha

aan de 5100 ongelezen berichten die ik heb in wjekw

6 likes

Dat zijn er veel.

2 likes

Aan mijn konijnen die me elke dag om 6 uur wakker maken door een pokkeherrie te maken. Doe normaal, jullie hebben gisteravond nog eten gehad en kunnen non-stop hooi eten. Ik zou een moord doen voor zo’n leven dus waardeer het een beetje, hangoortjes.

Maar goed. Ik ga er toch altijd uit om ze te knuffelen. Ze zijn zo lief. :rolleyes:

3 likes

en dat er dan nog steeds mensen zijn die het ten huwelijk vragen van je partner in Parijs zien als de ultieme daad van romantiek.

4 likes

De wietgeur in de trein.

Dat de katten de wekker met projectie wel eens verplaatsen. Dan staat de tijd niet meer op de goede plek op het plafond.

1 like

Ergeren is een groot woord maar ik werk momenteel mee aan een redelijk groot project in een Franstalig team. Nu zijn de afgewerkte versies van de flyers intern verzonden en krijg ik dus steeds CC mailtjes van iedereen “Oh top de Franse versie!” niet zozeer omdat “mijn” Nederlandstalige versie kut is maar omdat niemand het kan lezen.

3 likes

Aan een vriendin die vakantie advies geeft door middel van vlogs die ze heeft gezien. Nu zegt ze jaa als je naar Griekenland gaat moet je naar Mykonos of Zakynthos want daar is mooi blauw water…
Ehmm… is in heel Griekenland…

7 likes

Ik ga zometeen echt taarten bakken voor het leven en nu ben ik vergeten de boter en eieren uit de koelkast te halen gisteravond :frown::mad:

Nu ligt het in de zon en op hoop van zegen dat ik vanmiddag an de slag kan

Aarggghh laatste dag voor de vakantie en ik MOET echt werken maar ik kan mezelf er niet toe zetten.

1 like

Haha goeie graadmeter ook, daar is het water blauwer dus ik ga daarheen :joy:

Ik was vorige week een weekje op Cyprus, niet echt Griekenland maar wauw echt een aanrader! Mijn vriend en ik kozen een traditioneel huisje via air bnb in Tochni, een dorpje met 400 inwoners en het was heeeeeerlijk. Huurauto is wel een must en links rijden is de eerste twee dagen wel pittig haha.

De mensen zijn er echt gigantisch lief en behulpzaam, niet normaal hoe welkom ik me voelde ookal stond ik soms met de auto op het midden van de weg omdat ik het effe nie meer wist. (Huurauto’s hebben er andere nummerplaten zodat locals toeristen kunnen herkennen haha)

7 likes

Ik kom uit Griekenland haha. Maar ze gaf advies aan een andere vriendin. En toen ik tips gaf ging ze dat afkraken… terwijl ze nog nooit in Griekenland is geweest haha.

1 like

Haha huh de kermis is komende week voor mijn deur dus ik open de info brief erover, het duurt iedere dag tot 23.00 of 24.00 uur, maar ze willen geluidsoverlast minimaliseren dus daarom zal tot 16.00 de muziek zachtjes staan!! Wat de fuck he. Het zit naast het stadskantoor dus het ligt er natuurlijk aan dat zij dan chiller kunnen werken maar mijn nachtrust.
(ik had haar echt niet over nagedacht voor ik verhuisde, dacht alle evenementen zijn in het weekend)

Ik moet iedere middag precies langs de ingang lopen uit werk :’(