Waar erger jij je aan?

Kunnen we allemaal even een moment van respect inlassen voor mensen die hun aars moeten afvegen terwijl ze trompetmouwen dragen

Wat is dat kut zeg

10 likes

Functiebeschrijvingen op LinkedIn als Kwartiermaker, Kantelaar en net las ik zelfs professioneel druktemaker. Waarom :weary: ?

9 likes

Alle kattenharen op (schoon) wasgoed. :mad: Ik moet echt nog dé manier vinden om haarvrije was te krijgen, helaas heb ik geen droger.

2 likes

Zo hebben wij iemand op kantoor die altijd gaat poepen en het toilet onwijs goor achterlaat terwijl er gewoon een wc borstel naast staat? Het is echt het mysterie van de afdeling wie die viespeuk is.

:yum:

10 likes

Jaaa herkenbaar, wij hebben 2 damestoiletten en er zit er altijd 1 vol met remsporen. Er hangt gewoon een borstel wie doet zo iets nou.

1 like

Wtf zijn Kwartiermakers en Kantelaars?

2 likes

KIJK UIT OF IK STOP MN TROMPETMOUW IN JE REET

5 likes

Haha omijngod dat is echt nog erger. Ik hoop dat het raam dichthouden bij mij helpt

Geen idee wat die mensen uitvoeren, zullen wel een soort “adviseurs” zijn of zo. Zie het meestal bij mannen boven de 50 :joy:

2 likes

Allebei m’n managers hebben me geen fijne vakantie gewenst. Kreeg alleen een doei. Ik was de afgelopen 3 weken de enige leidinggevende op m’n afdeling, en heb het heel goed gedaan al zeg ik het zelf. Ik werk niet fulltime en ben ook nog regelmatig langer gebleven om dingen af te maken. Denk niet eens dat ze dat door hebben gehad. Had een beetje waardering op z’n plaats gevonden. Toen m’n collega(andere leidinggevende dus) met vakantie ging zeiden ze allebei: nou fijne vakantie, geniet van je rust blabla. Denk dat de ene manager oprecht niet wist dat dit m’n laatste dag was, was veel buiten de deur de afgelopen 2 weken. Maar de andere wist het zeker weten wel. Ben dan ook te trots om iets te zeggen op het moment dat hij alleen doei zei. Ben net wel heel passief agressief uit de groepsapp gegaan zonder wat te zeggen :see_no_evil:

1 like

Dan bij dezen namens mij: geniet van je rust! Fijne vakantie!
En I love je passief agressieve actie.
Dat soort types zijn alleen maar met zichzelf bezig.

1 like

Mijn buren die steeds zoveel geluid maken dat je er net wel/ net niet iets van kan zeggen.
Hun praat toon is gewoon schreeuwen ik word er helemaal leip van. En ik zou er best vriendelijk iets van willen gaan zeggen maar ze verstaan zo slecht Nederlands of doen alsof ze je niet begrijpen. En ik krijg nog geld van ze.

Ja en dat is ideaal. Ik kijk gewoon naar het plafond voor de tijd. Anders moet ik me omdraaien en omhoog duwen om de wekker te zien. Mijn vriend ligt aan de wekker kant :stuck_out_tongue:

Ik heb op 1 minuut na mijn trein gemist. Gelukkig is het lekker weer!

In die bakken moet het juist zonder folie of iets eromheen. In die bakken zit een chemisch middel dat niet bij de tampons etc kan komen als er iets omheen gedaan is.

Dunno, ik weet alleen dat je het juist niet moet verpakken. Weet verder niet precies hoe het werkt maar ik verpak het dus maar niet. Ik zorg er uiteraard wel voor dat het niet nog in de deksel blijft hangen :persevere:

2 likes

Ik heb geen salaris gekregen
En aan hoe klein mijn kamer is. Ik heb letterlijk alleen een bed. Gelukkig volgende maand verhuizen

Aan hoe onvoorspelbaar mijn huid is. Ik moet zo naar een feestje, maar m’n gezicht zit opeens onder de rode vlekken aaargh. Nu hopen dat het nog wegtrekt vandaag ugh zal niet de eerste keer zijn dat dit m’n plannen verpest.

Van bol.com dan zoeken op projectie wekker. Zijn er best veel van.

1 like