Waar erger jij je aan?

Dan bij dezen namens mij: geniet van je rust! Fijne vakantie!
En I love je passief agressieve actie.
Dat soort types zijn alleen maar met zichzelf bezig.

1 like

Mijn buren die steeds zoveel geluid maken dat je er net wel/ net niet iets van kan zeggen.
Hun praat toon is gewoon schreeuwen ik word er helemaal leip van. En ik zou er best vriendelijk iets van willen gaan zeggen maar ze verstaan zo slecht Nederlands of doen alsof ze je niet begrijpen. En ik krijg nog geld van ze.

Ja en dat is ideaal. Ik kijk gewoon naar het plafond voor de tijd. Anders moet ik me omdraaien en omhoog duwen om de wekker te zien. Mijn vriend ligt aan de wekker kant :stuck_out_tongue:

Ik heb op 1 minuut na mijn trein gemist. Gelukkig is het lekker weer!

In die bakken moet het juist zonder folie of iets eromheen. In die bakken zit een chemisch middel dat niet bij de tampons etc kan komen als er iets omheen gedaan is.

Dunno, ik weet alleen dat je het juist niet moet verpakken. Weet verder niet precies hoe het werkt maar ik verpak het dus maar niet. Ik zorg er uiteraard wel voor dat het niet nog in de deksel blijft hangen :persevere:

2 likes

Ik heb geen salaris gekregen
En aan hoe klein mijn kamer is. Ik heb letterlijk alleen een bed. Gelukkig volgende maand verhuizen

Aan hoe onvoorspelbaar mijn huid is. Ik moet zo naar een feestje, maar m’n gezicht zit opeens onder de rode vlekken aaargh. Nu hopen dat het nog wegtrekt vandaag ugh zal niet de eerste keer zijn dat dit m’n plannen verpest.

Van bol.com dan zoeken op projectie wekker. Zijn er best veel van.

1 like

Aan mezelf, laatst weer contact gehad met mijn ex van 5 jaar terug. Ging goed, twijfelde wel of ik het moest doen. Weer begonnen met daten, wat precies 3 weken heeft mogen duren vanwege z’n thuissituatie. En ik ben er gewoon weer kapot van? Hij is echt de enige met wie ik die klik heb, en ik vind hem ook zo aantrekkelijk. Waarom trap ik hier gvd in, en waarom denk ik nooit beter na voordat ik op iemand inga uit mijn verleden.

Mensen die boomerangs maken op Instagram waar je geen boomerangs voor hoeft te maken. Soms gaat dat zo snel dat ik drie keer moet kijken om te zien wat het is? En dan is het gewoon een boomerang van het eten, naar de tv en weer terug? Een gewoon filmpje is zoveel leuker dan

9 likes

Ja inderdaad, ik bestelde eens laatst lipstick bij de Douglas, kreeg ik een gigantische doos voor die ene kleine lipstick :confused:

1 like

Als ik op professionele sites dit soort ‘blends’ zie. Dat soort afbeeldingen maakte ik 15 jaar geleden maar dan beter. :stuck_out_tongue_winking_eye: Houd het dan bij 1 grote foto of gewoon 2 foto’s naast elkaar.

14 likes

Oh dat wist ik niet! Altijd handig om te weten

Dat vind ik echt het naarste gevoel ooit. Als er tijdens het omrollen in bed een ontsnapt. Ben ik gelijk wakker haha. Terwijl er echt alleen een dun floddershirt omheen zit met slapen? Dus vrij of niet zou niet veel verschil moeten maken haha.

5 likes

Ik heb een doorbraakbloeding. Nog nooit gehad, maar uitgerekend morgen ga ik op vakantie. Had maandag m’n laatste dag, had gewoon een normale menstruatie. Maar donderdag is het weer begonnen. Heb contact gehad met de huisarts, maar er is niks wat ze voor me kan doen. Het enige wat ze zei: ik denk niet dat het tot zondag aanhoudt hoor, maar wel raar, gebeurt nooit met een koperspiraal. Nou fingers crossed dan maar.

PostNL :rage: Soms gaat het een tijd goed, maar nu zit ik me weer kapot te ergeren. Ik was donderdag niet thuis, kreeg ik een mail dat m’n pakket klaar zou liggen op een pakketpunt (redelijk ver van m’n huis). Kwam ik daar, was het er niet. Code gecheckt, was de bezorger nog onderweg. Gisteren was het ineens gewijzigd naar een ander pakketpunt (dichterbij gelukkig), maar om 16.00 uur: nog niks. Zou het vanochtend bezorgd worden. Je raadt het al: weer niks. Nu staat er dat het maandag bezorgd gaat worden maar ik heb er een hard hoofd in. Ik wil m’n pakket gewoon.

Mensen die meteen gepikeerd reageren. Ik stond met mijn boodschappen uit mijn mandje te halen en er was wat ruimte tussen mijn voorganger en mij. Begint zo’n vrouw haar spullen neer te leggen, dus ik zeg ‘oh sorry, ik ben net mijn spullen aan het neerleggen.’ Reageert ze meteen heel pinnig met ‘ja dat kan ik toch niet zien? Tsss’
Mens, doe rustig? Trut.

ik ben bij m’n ouders studeren voor tentamens en had helemaal bedacht dat ik een lekker gerecht ging koken voor mezelf (ze zijn op vakantie)
kom ik in de supermarkt, verkopen ze geen halloumi kaas???!!!??? (= echt essentieel in dit gerecht)
achterlijk deze plek hoor
nu maar maaltijdsalade gekocht

Iemand in de straat draait echt iedere dag snoeiharde muziek. Zijn ouders vinden het blijkbaar prima. Lijkt ook gewoon iedere dag harder te worden en als hij nou eens een x een nummer gewoon door liet spelen, nee constant stukken, dan weet stil, dan weer nog harder een ander stuk. Urgh.
Als je buiten zit versta je elkaar amper. En binnen moet ik mijn tv nu op standje 20 zetten want ik hoor alleen boemboemboemđŸ˜