Waar erger jij je aan?

Aan mezelf, laatst weer contact gehad met mijn ex van 5 jaar terug. Ging goed, twijfelde wel of ik het moest doen. Weer begonnen met daten, wat precies 3 weken heeft mogen duren vanwege z’n thuissituatie. En ik ben er gewoon weer kapot van? Hij is echt de enige met wie ik die klik heb, en ik vind hem ook zo aantrekkelijk. Waarom trap ik hier gvd in, en waarom denk ik nooit beter na voordat ik op iemand inga uit mijn verleden.

Mensen die boomerangs maken op Instagram waar je geen boomerangs voor hoeft te maken. Soms gaat dat zo snel dat ik drie keer moet kijken om te zien wat het is? En dan is het gewoon een boomerang van het eten, naar de tv en weer terug? Een gewoon filmpje is zoveel leuker dan

9 likes

Ja inderdaad, ik bestelde eens laatst lipstick bij de Douglas, kreeg ik een gigantische doos voor die ene kleine lipstick :confused:

1 like

Als ik op professionele sites dit soort ‘blends’ zie. Dat soort afbeeldingen maakte ik 15 jaar geleden maar dan beter. :stuck_out_tongue_winking_eye: Houd het dan bij 1 grote foto of gewoon 2 foto’s naast elkaar.

14 likes

Oh dat wist ik niet! Altijd handig om te weten

Dat vind ik echt het naarste gevoel ooit. Als er tijdens het omrollen in bed een ontsnapt. Ben ik gelijk wakker haha. Terwijl er echt alleen een dun floddershirt omheen zit met slapen? Dus vrij of niet zou niet veel verschil moeten maken haha.

5 likes

Ik heb een doorbraakbloeding. Nog nooit gehad, maar uitgerekend morgen ga ik op vakantie. Had maandag m’n laatste dag, had gewoon een normale menstruatie. Maar donderdag is het weer begonnen. Heb contact gehad met de huisarts, maar er is niks wat ze voor me kan doen. Het enige wat ze zei: ik denk niet dat het tot zondag aanhoudt hoor, maar wel raar, gebeurt nooit met een koperspiraal. Nou fingers crossed dan maar.

PostNL :rage: Soms gaat het een tijd goed, maar nu zit ik me weer kapot te ergeren. Ik was donderdag niet thuis, kreeg ik een mail dat m’n pakket klaar zou liggen op een pakketpunt (redelijk ver van m’n huis). Kwam ik daar, was het er niet. Code gecheckt, was de bezorger nog onderweg. Gisteren was het ineens gewijzigd naar een ander pakketpunt (dichterbij gelukkig), maar om 16.00 uur: nog niks. Zou het vanochtend bezorgd worden. Je raadt het al: weer niks. Nu staat er dat het maandag bezorgd gaat worden maar ik heb er een hard hoofd in. Ik wil m’n pakket gewoon.

Mensen die meteen gepikeerd reageren. Ik stond met mijn boodschappen uit mijn mandje te halen en er was wat ruimte tussen mijn voorganger en mij. Begint zo’n vrouw haar spullen neer te leggen, dus ik zeg ‘oh sorry, ik ben net mijn spullen aan het neerleggen.’ Reageert ze meteen heel pinnig met ‘ja dat kan ik toch niet zien? Tsss’
Mens, doe rustig? Trut.

ik ben bij m’n ouders studeren voor tentamens en had helemaal bedacht dat ik een lekker gerecht ging koken voor mezelf (ze zijn op vakantie)
kom ik in de supermarkt, verkopen ze geen halloumi kaas???!!!??? (= echt essentieel in dit gerecht)
achterlijk deze plek hoor
nu maar maaltijdsalade gekocht

Iemand in de straat draait echt iedere dag snoeiharde muziek. Zijn ouders vinden het blijkbaar prima. Lijkt ook gewoon iedere dag harder te worden en als hij nou eens een x een nummer gewoon door liet spelen, nee constant stukken, dan weet stil, dan weer nog harder een ander stuk. Urgh.
Als je buiten zit versta je elkaar amper. En binnen moet ik mijn tv nu op standje 20 zetten want ik hoor alleen boemboemboem😠

Ik stond vandaag in de kassa en het was zo’n lange rij en dat je dan naar de eerste kassa die vrijkomt mag, primark systeem zeg maar.
Stond er een man achter me die op het punt waar ik als eerstvolgende stond te wachten veel te dicht op me stond, alsof hij wilde dat ik door zou lopen.
Toen ik af ging rekenen bij de eerste vrije kassa liep hij achter me aan en toen het hem iets te lang duurde omdat de caissière een code moest intypen legde hij met een diepe zucht zijn spullen alvast naast die van mij op de balie.
Ik keek verbaasd en wou er net wat van zeggen toen de (ik denk) filiaalmanager die het zag gebeuren de kassa er naast open deed en een beetje snerend maar overdreven beleefd zei ‘komt u maar hoor meneer u bent al aan de beurt’.
En die eikel zei ook nog op zo’n overdreven manier ‘nou heeeeeeeel fijn’.
Echt omg het is zaterdag er is een rij er staan nog zeker 10 mensen achter je kerel calm your tits de wereld draait niet om jou!

11 likes

Ja, sowieso mensen die hun spullen al naast jouw spullen neerleggen terwijl jij nog aan het afrekenen bent. Geef elkaar gewoon de ruimte.
Je kunt ze bijna je pincode in laten toetsen.

4 likes

O en een andere kassa ergernis: mensen die bij de supermarkt pas beginnen met inpakken als ze afgerekend hebben, en neeee niet met hun kar achter de band, maar er naast.
Waar moeten mijn boodschappen dan heen?

8 likes

Dat die nepbiefstuk is niet lekker is. Het heeft wel een beetje een biefstukstructuur maar ik vind het er totaal niet naar smaken.

Ja dat! Of mensen die alles precies gesorteerd in hun tas moeten stoppen. Want de melk kan absoluuuut niet naast de aardappelen hoor want thuis staat dat niet naast elkaar. Dus doen we eerst een potje tetris zodat alles mooi op volgorde in de tas kan en hebben we schijt eraan dat er 10 wachtende achter je staan en het gruwelijk lang duurt door je sorteerwerkzaamheden.
Serieus ga dat bij je auto/fiets doen of bij de tafels die in vrijwel iedere supermarkt na de kassa staat.

3 likes

Of nog beter: ga zelfscannen!

1 like

Ughhh even zeiken.
Mijn vriend en ik hadden een paar weken terug een envelop met geld gekregen van mijn ouders. Hij liet het mij zien en vervolgens heeft hij die envelop ergens gelegd. Dus ik vraag hem er net naar, is hij het vergeten en weet niet meer waar het ligt? Ook weet hij niet of er nog een kaart ofzo bij zat.
Net alles afgezocht en natuurlijk nergens te vinden. Waarschijnlijk dus per ongeluk weggegooid bij het oud papier of in de prullenbak.
Dit is zo typisch hij legt altijd dingen ergens neer en geeft mij dan de schuld dat het kwijt is. Zo irritant dit.
Die dag waren we allebei super moe dus ik snap wel dat hij het niet meer weet, maar zo zonde van het geld?!?

Het feestje van de buren. Ze hebben weliswaar gister een briefje door de deur gedaan, maar het volume van de (eentonige techno/ house) muziek is echt belachelijk.
Edit: klein detail vergeten… Ik moet morgen leren in de ub

2 likes

Ik heb een kipcorn gekregen ipv een kaassoufflé… ik had zo’n zin in een kaassoufflé #firstworldproblem