Waar erger jij je aan?

Ik kreeg pas een mexicano ipv kaassouffle dat was ook wel ff heel kut.

Aan dat ik ben aangekomen ondanks mijn 3-4 keer hardlopen in de week. Ik hou gewoon te veel van snacken en nu zit mijn broek strak :unamused:

En aan bellende mensen in de trein aaargh. Niet van die korte belletjes van hoelaat ben je er, maar echt heeeele gesprekken en dan luid: sorry je valt steeds weg, het bereik is niet zo goed. Hang gewoon op ja

De supermarket is nog niet open! En ik heb honger en geen lekker eten in huis.
Normaal halen we altijd ontbijt op zaterdag maar gisteren vergeten.
Alles gaat pas om 10 uur open :tired_face:

ik erger mij zo godsgruwelijk aan de toon van onderstaand artikel en toeristen die hun vakantie verpest zien worden door afval op corfu. dat de toon vh artikel is dat de vakantie wordt verpest maar uhhhh wat dacht je van zo’n mooi eilanddat wordt verpest ipv de vakantie van een paar nederlanders

maar nee hoor ach gut wat erg je vakantie verpest maar halllooooooo wat dacht je vd mensen die er wonen? de flora en de fauna?

en dat je als toerist mss zelf onderdeel vh probleem bent en voor afval zorgt??? maar nee hoor we gaan het liefst op vakantie in een soort disneyland waar alles mooi en geweldig is en de vogels altijd fluiten. flikker toch op man

10 likes

Over de kassa-ergernissen, wij waren gister aan het shoppen in de stad en het was enorm druk. Er zijn daar gewoon 4 kassa’s naast elkaar maar omdat het zo druk was was er 1 rij en werd de volgende steeds geroepen als er een kassa vrij was. Wij stonden netjes in de rij te wachten, en toen ging er een mevrouw heel random ver weg van de rij in de buurt van de verste kassa staan. Ze stond ook gewoon naar de rij te kijken en om zich heen te kijken, dus wij dachten dat ze niet in de rij stond / op iemand stond te wachten o.i.d.

Toen was die kassa waar zij bij in de buurt stond vrij en de jongen achter de kassa keek naar ons, en wenkte ons van ‘kom maar, jullie zijn aan de beurt’. Dus wij lopen naar die kassa en inééns rent die vrouw ook op die kassa af. Dus wij zeiden netjes: “Oh, de rij was daar mevrouw.” Begint ze helemaal boos te mopperen “HOE de rij is DAAR!? De rij was net HIER!?” Dus mijn man zegt “Nee hoor, die is al de hele tijd daar en mensen worden geroepen als ze aan de beurt zijn.”

“OH BEN JIJ DE BAAS HIER!??”

Mijn man werd echt best wel pissig want die kan er al helemĂĄĂĄl slecht tegen als mensen zo doen, maar ze liep dus wel naar de rij, WAAR ZE VERVOLGENS NOG EVEN DOOR GING MOPPEREN LUIDKEELS. Tegen iedereen.

Zo triest.

En ik vond het ook stom dat die kassamedewerker ons niet bijviel en gewoon tegen die mevrouw zei dat we gelijk hadden. Hij bevestigde het daarna wel, maar komop. Trek dan ook gewoon je bek open?

Edit: we zeiden nog tegen elkaar, als ze gewoon had gezegd: “Oh oeps, sorry, dat zag ik niet.” Dan hadden we haar gewoon even voor laten gaan, maar omdat ze zo bijdehand deed gelijk hielden we voet bij stuk, haha. Lekker kinderachtig maargoed.

9 likes

Ik heb echt een kutweek met heel veel afspraken, weining me-time, gehaast, pech, vermoeidheid, buikpijn, hoofdpijn en andere klachten door de stress. (Ik wordt letterlijk ziek van de stress van deze week) Komt m’n bff met der nep migraine er weer doorheen.

Cannot. Handle. Dis.

Ik lig als een hoopje ellende op de bank en zij moet het zwaarder hebben. ALWEER.

Je kan gvd niet netflixen en appen als je zegt zo’n erge migraine te hebben. (Geen ervaring zelf maar wat ik van andere hoor sorry als ik het mis heb maar het zit HOOG)

Ik had een normale kroket ipv kaaskroket en ik nam een hap. Echt niet grappig als je geen vlees eet. Heb t meteen uitgespuugd :mad:

Oh dat is helemaal vervelend! Ik kon gelijk zien dat het een kipcorn was dus ik was voorbereid

1 like

Maar migraine kan ook echt wel erg verschillen. Ik heb soms migraine en dan kan ik echt niks meer. Maar soms kan ik met Een cocktail van Imigran, paracetamol en ibuprofen nog wel een soort van half presteren op werk. En dan ben ik einde van de dag wel echt dood en heb ik gedurende de dag mijn collega’s afgebekt. Maar werken ging dan nog wel een klein beetje.

4 likes

Als iemand zegt zo langs te komen om ieta te brengen.
Schiet op dan. Geen uur later aankomen kakken dan

Ow, en het feit dat ik een lelijk restverschijnsel heb van een injectie in mijn hand.
Gelukkig trekt die plek langzaam weg inmiddels

Dat ben ik idd wel met je eens. En met migraine naar een technofeestje is gewoon zelfmoord haha. Dat kan echt niet.

2 likes

Nee ik wilde ook zeggen, elke migraine is anders bla bla. Maar naar een technofeestje gaat wel heel ver

1 like

Ik heb een hormoon injectie gehad en had zo wat alle bijwerkingen die je kon krijgen erna
 inclusief dat mijn huid verkleurt is. Gelukkig staat het niet meer zo strak als eerst.

Bijkomend voordeel is dat er wel wat vet is afgebroken :innocent:

Dat ik elke dag mails krijg van Ryanair met aanbiedingen maar ik zie echt nergens in die mail een optie om je af te melden daarvoor. Ik wil die mails nieeeeeet

Kan je de mails niet markeren als spam? Bij gmail is er dan ook een optie om zowel te markeren als spam en om af te melden, dan doet gmail het voor je

Dit had ik eerder moeten weten. Hoe krijg ik voor elkaar dat gmail mij afmeldt voor nieuwsbrieven? Ik ben die optie nog niet eerder tegengekomen.

Nee kan dat niet vinden in Hotmail, soms staat er bovenaan idd wel vanuit Hotmail zelf een optie om af te melden, maar hier helemaal niks. Het komt al in m’n spam binnen, maar wil er gewoon helemaal vanaf.

ik heb even een screenshot gemaakt
35