ben de mijne kwijt
je mag niet zomaar privĂ©fotoâs van leden delen 
ben er nog steeds niet aan begonnen
De enige challenge die ik doe is niet meedoen met challenges. 
Ik had zoân dingetje aan de zijkant van mijn nagel en ik kon er natuurlijk niet vanaf blijven en nu doet mijn nagel super veel pijn. 
Dat heel Facebook en instagram vol staat met dat gezever over Beyoncé en dr komende concerten. Ga toch fietsen man.
ik ben een collega uit de nood aan het helpen met facturen te corrigeren en ik stelde volgende vraag aan haar (via onze interne chatfunctie)
ik zie dat iemand die in de late ploeg werkt ineens onder contract staat voor een vroege ploeg, krijg jij een weekplanning door of hoe weet jij met welke ploeg die persoon staat te werken?
antwoordt zij:
hey chanel_addict, hij werkt met dagcontracten (â> ik vraag naar weekplanning, blijkbaar werkt deze persoon met dagplanningen)
NOU BEDANKT om mijn vraag LETTERLIJK te interpreteren en daar ook naar te antwoorden
ik ben vooral niet jouw shit aant opruimen tijdens MIJN werkuren
er volgt ook geen verder antwoord meer?? nu weet ik nog steeds niets 
Mijn team lead die in Slack (chat) OVERAL op reageert, in elk kanaal is hij meteen de eerste, mega irritant.
mn oorbel gaat steeds in mn oor zitten 
Aan mijn collega die de hele godganse kut dag aan het zingen is. aaaaarghhhh
Is dat niet de bedoeling met een oorbel? 
Ik las dit alsof je op je werk chat met als naam âchanel_addictâ en dan superserieus over facturen 

Hahaha dit is echt zoân ouder-ding! Laat me denken aan mijn moeder die emojis compleet willekeurig gebruikt, dan stuurt ze bijvoorbeeld âFijn dat je tentamen goed ging
â
Soms heb ik zo weinig geduld. Ik wacht nu al een paar dagen op een best belangrijke mail en ik wil nu weten hoe of wat maar heb nog steeds geen antwoord en ik wil het gewoon nuuuuu #kleutermodus
Ik was gisteren naar de Efteling en ik heb sinds ik in die carnaval festival attractie ben geweest constant dat klotelied in mân hoofd 
Mijn auto is dus helemaal naar de tering. Kans dat ik er uberhaupt nog wat voor krijg is minimaal. Daâs een ergernis opzich.
Nou ben ik dus opzoek naar een nieuwe, maar ik wil een automaat. Ik moet me werkelijkwaar O-VER-AL verantwoorden. Ik ben gvd je klant, als ik om een automaat vraag, dan accepteer je dat. JA ik heb een âgewoonâ rijbewijs, JA het is duurder en JA ik heb minder keus. Maar dit is mijn keus en ik ga 2 jochies die in een garage niet verantwoorden waarom ik een automaat wil.
Als ze de volgende keer vragen waarom, zeg je gewoon dat je ene been binnekort wordt afgezet en dat een schakelauto dan niet handig is.
En nog steeds geen mail terug. Telefoon wordt ook niet opgenomen. Sjezus man dit is niet bepaald een positief vooruitzicht zo.
Wil ik ook een keer wat gaat het meteen weer zo 
Ik was vroeger een beetje âfanâ van haar.
Vond dat wel cool, was een beetje twisted. Nu heb ik een Nancy Spungen obsessie.