Waar erger jij je aan?

Dank je!

Hoe kan ik daar overheen kijken :sweat_smile:

haha het moet je net opvallen. Het staat er best klein en subtiel

Aaargh mijn zus wil een etentje met mij, mijn zusje, en onze ouders. Nu kan ze zelf blijkbaar al maar op twee dagen, precies als mijn zusje op vakantie is. Zegt ze ja dan doe ik het wel zonder jou hoor want ik wil het niet veel eerder doen. Ik heb er helemaal geen zin meer in, zit ik daar zometeen met mijn ouders en haar terwijl ik het heel goed met mijn zusje kan vinden en die er niet is omdat er geen moeite wordt gedaan een andere datum te vinden. Stel ik voor om even verder te zoeken naar een datum, wordt er ook vet lullig gereageerd dat dat niet kan. Doei dan.

Omg ik word heeeelemaal gestoord van hoe mijn moeder whatsapp gebruikt. Achter werkelijk alles zet ze heel veel puntjes.

Ok…
Bel even als je er bijna bent…
Oma belde net…
We moeten vroeg gaan slapen… slaappilletje in het toetje verstopt…

Heb al 30x uitgelegd dat het irritant is en ook heel raar overkomt (vooral met dat ok… heel awkward is dat) maar haar enige reactie is dan: “Nou maar ik bedoel het toch niet zo…”

En stug blijven doen hoor.

:roll_eyes:

Edit: OMG mijn moeder is master of the dots. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

21 likes

Dat er nu met het WK telkens reclames voorbijkomen van Wish incl bekende voetballers. Zover ik weet valt Wish in het straatje van Alieexpress dus je weet gewoon dat het een slechte zaak is. En dan erger ik me eraan dat het zo gepromoot wordt en die voetballers er vast dikke mep voor betaald hebben gekregen.

Ja doet mijn moeder ook hahaha

Waarom is dat slechte zaak?

Ik kan me niet voorstellen dat kleding of spullen die “gratis” of voor een paar euro worden aangeboden, gemaakt zijn onder juiste omstandigheden

Voor zover ik weet zijn wish en aliexpress alleen een verzamelplatform waar producenten in China hun zaken op kunnen verkopen, zaken die ze toch al produceren, maar die normaal via tussenleveranciers voor een voor ons normale prijs bij de Blokker, een willekeurige kledingzaak of op de markt terechtkomen. De productieomstandigheden zijn net zo oncontroleerbaar als wanneer je hier iets koopt.

3 likes

Ja dat zal wel aannemelijk zijn. Toch vind ik het jammer dat die welverdienende voetballers dan hun naam daaraan verbinden

Haha ja precies, bijna alles wat ze zegt klinkt óf onheilspellend of alsof ze boos / beledigd is of alsof iets vet awkward is.

Ik denk het niet, mijn zusje is ook best vaak bij haar dus dat lijkt me raar. Ik vind gewoon de hele gang van zaken heel bijzonder nu en heb ook helemaal geen zin meer, maar ook geen zin om er wat van te zeggen want dan gaat mn moeder weer zeuren :roll_eyes: zucht familie.

ben de mijne kwijt

je mag niet zomaar privéfoto’s van leden delen :clown_face:

33 likes

ben er nog steeds niet aan begonnen

De enige challenge die ik doe is niet meedoen met challenges. :wink:

Ik had zo’n dingetje aan de zijkant van mijn nagel en ik kon er natuurlijk niet vanaf blijven en nu doet mijn nagel super veel pijn. :roll_eyes:

Dat heel Facebook en instagram vol staat met dat gezever over Beyoncé en dr komende concerten. Ga toch fietsen man.

18 likes

ik ben een collega uit de nood aan het helpen met facturen te corrigeren en ik stelde volgende vraag aan haar (via onze interne chatfunctie)
ik zie dat iemand die in de late ploeg werkt ineens onder contract staat voor een vroege ploeg, krijg jij een weekplanning door of hoe weet jij met welke ploeg die persoon staat te werken?
antwoordt zij:
hey chanel_addict, hij werkt met dagcontracten (–> ik vraag naar weekplanning, blijkbaar werkt deze persoon met dagplanningen)
NOU BEDANKT om mijn vraag LETTERLIJK te interpreteren en daar ook naar te antwoorden
ik ben vooral niet jouw shit aant opruimen tijdens MIJN werkuren

er volgt ook geen verder antwoord meer?? nu weet ik nog steeds niets :mad:

Mijn team lead die in Slack (chat) OVERAL op reageert, in elk kanaal is hij meteen de eerste, mega irritant.