Ik las dit alsof je op je werk chat met als naam ‘chanel_addict’ en dan superserieus over facturen 

Hahaha dit is echt zo’n ouder-ding! Laat me denken aan mijn moeder die emojis compleet willekeurig gebruikt, dan stuurt ze bijvoorbeeld ‘Fijn dat je tentamen goed ging
’
Soms heb ik zo weinig geduld. Ik wacht nu al een paar dagen op een best belangrijke mail en ik wil nu weten hoe of wat maar heb nog steeds geen antwoord en ik wil het gewoon nuuuuu #kleutermodus
Ik was gisteren naar de Efteling en ik heb sinds ik in die carnaval festival attractie ben geweest constant dat klotelied in m’n hoofd 
Mijn auto is dus helemaal naar de tering. Kans dat ik er uberhaupt nog wat voor krijg is minimaal. Da’s een ergernis opzich.
Nou ben ik dus opzoek naar een nieuwe, maar ik wil een automaat. Ik moet me werkelijkwaar O-VER-AL verantwoorden. Ik ben gvd je klant, als ik om een automaat vraag, dan accepteer je dat. JA ik heb een “gewoon” rijbewijs, JA het is duurder en JA ik heb minder keus. Maar dit is mijn keus en ik ga 2 jochies die in een garage niet verantwoorden waarom ik een automaat wil.
Als ze de volgende keer vragen waarom, zeg je gewoon dat je ene been binnekort wordt afgezet en dat een schakelauto dan niet handig is.
En nog steeds geen mail terug. Telefoon wordt ook niet opgenomen. Sjezus man dit is niet bepaald een positief vooruitzicht zo.
Wil ik ook een keer wat gaat het meteen weer zo 
Ik was vroeger een beetje ‘fan’ van haar.
Vond dat wel cool, was een beetje twisted. Nu heb ik een Nancy Spungen obsessie.
Aan dat ik me zo verveel telkens maar ook geen energie heb om iets te gaan doen.
Ik erger me aan mezelf omdat iedere keer dat ik het woord ‘blowen’ zie staan dan denk ik dat er ‘bowlen’ staat en dan slaat de inhoud van die berichten helemaal nergens op. En dan moet ik alles herlezen tot ik eindelijk doorheb waarover het gaat.
Hahahaha
Laatste auto ergernis update dit krijg ik er voor terug: 500€. Vijf. Honderd. Euro.
Ik heb gvd een nieuwbouwhuis gekocht. Ik kan dit niet handelen jongens, mijn hoofd draait overuren 
Aan het geluid van mijn krukken, tik tik tik. Om gek van te worden + dat iedereen je aanstaat. Als ik over 'n uurtje thuis ben gaan ze (hopelijk) voor lange tijd weer de kast in!
de presentator van het “programma” lucky13 op sbs.
In een soort discussie/ruzie/ongemakkelijk gesprek met iemand zitten, ook nog eens via de app en dat de ander dan zo’n 10 uur neemt om te reageren.
Volgens mij ben ik mijn zonnebril verloren. Kan hem in elk geval nergens meer vinden 
Mijn schoonouders willen ons een cadeau geven voor het nieuwe huis dus ze vroegen wat we nog willen, evt een tuinset oid. Toevallig hebben we een tuinset gekregen van mijn neef dus ik zei tegen mijn vriend dat ik liever geld heb om bij een nieuwe bank te leggen. Nee ze geven liever echt een cadeau ipv geld, maar een compleet nieuwe bank vinden ze dan te duur (logisch) en een budget geven zodat we iets anders uit kunnen zoeken doen ze ook niet. Ja dan is het lastig iets uitzoeken he.
Deze ergernis snap ik helemaal. Met een cadeau probeer je toch de ontvanger blij te maken en niet de gever?
Ja ik wil gewoon niet een schilderij krijgen dat ik in de kelder zet en als ik weet dat zij langskomen snel op moet hangen. Geef me gewoon iets wat ik graag wil hebben.