Mijn schoonouders willen ons een cadeau geven voor het nieuwe huis dus ze vroegen wat we nog willen, evt een tuinset oid. Toevallig hebben we een tuinset gekregen van mijn neef dus ik zei tegen mijn vriend dat ik liever geld heb om bij een nieuwe bank te leggen. Nee ze geven liever echt een cadeau ipv geld, maar een compleet nieuwe bank vinden ze dan te duur (logisch) en een budget geven zodat we iets anders uit kunnen zoeken doen ze ook niet. Ja dan is het lastig iets uitzoeken he.
Deze ergernis snap ik helemaal. Met een cadeau probeer je toch de ontvanger blij te maken en niet de gever?
Ja ik wil gewoon niet een schilderij krijgen dat ik in de kelder zet en als ik weet dat zij langskomen snel op moet hangen. Geef me gewoon iets wat ik graag wil hebben.
Dat ik onbewust heel vaak mijn boobies op tafel leun als ik aan het computeren ben en dat gisteren dus onbewust de hele tijd heb gedaan en daardoor nu een mooie bloeduitstorting heb op mijn boob. Fijn joh. Ga echt even proberen het af te leren, want het ziet er ook nog eens vet stom uit.
Dat sommige mensen bij de bioscoop niet weten hoe ze popcorn moeten scheppen en nu had ik vijf liter ministukjes popcorn
Aan projectgroepen waarbij een guy totaal niet kan schrijven, echt: al geef je hem het makkelijkste onderdeel bv. Inleiding, schrijft die 3 zinnen en vraagt ie of het zo wel goed is en wat er anders nog meer bij moet.
Zoek het zelf uit!?!?!?! Ga niet alles voorkauwen Jezus
Ik zou het niet kunnen laten om haar te lang afkeurend aan te gapen. Maar bij dat soort types werken stille hints vast niet
Dat mijn vriend niet met me mee wil naar de film
Ik vind het opzich niet erg om alleen te gaan maar ik wil naar Utoya en ik zie het niet zitten om dan in m’n eentje te gaan zitten janken
Mensen die altijd hun mening moeten geven, en dan het liefst super uitgebreid alsof ze precies weten hoe de vork in de steel zit en hun mening natuurlijk gewoon feit is. Of dat nou op internet, school, werk, of waar dan ook is.
Je kan ook gewoon een keer je muil dicht houden
Well, actually…
Voel je je nu echt aangesproken?
Nee joh, het is een grapje. Het is iets dat dat soort mensen ( en dan vooral mansplainers) vaak zeggen als ze je precies gaan uitleggen hoe iets werkt
Echt hoor, ik voel m’n wenkbrauwen al omhoog gaan. Maar inderdaad, uit ervaring, zulke mensen zien dat niet eens of kijken je ook helemaal niet aan.
Laatst kwam er in de bus iemand naast me zitten terwijl er letterlijk maar 3 andere mensen in de bus zaten? Ik snap dat nooit. Wilde bijna vragen of ik er even langs mocht, om dan ergens ander te gaan zitten. Toch maar niet gedaan.
Maar volgens mij komt dat omdat Insta stom is en normale posts vaak niet meer in mensen hun timeline komen vanwege de algoritmes. Dus zonder die stories zien mensen de posts niet meer.
Ja ik snap dat echt niet. Ik weet dat ik wellicht wat meer waarde hecht aan personal space, maar het is toch veel chiller om in je eentje te zitten op een bankje voor 2 mensen als het lekker rustig is? Kan je lekker comfortabel zitten.
Oh heb ik ook een keer gehad en toen heb ik dat later teruggekoppeld en daardoor kreeg een voucher voor een volgende keer! ( gratis popcorn)
Oh chill! Ik kreeg net een enquete en heb ingevuld dat de popcorn kut was dus hoop het haha.
Ik heb dat toen direct bij een medewerker gedaan en het ook laten zien haha, dat werkte iig
Ik heb haast een jaar geleden dikke vertraging gehad met easyjet. We zouden ongeveer €600 terug krijgen en aangezien easyjet een kneusmaatschappij is hebben we het via zo’n claim bureau gedaan. Dan stuur je daar al je gegevens heen en zij regelen het wel.
Is easyjet nu dus gewoon al EEN JAAR zich in allerlei bochten aan het draaien om maar niet te hoeven betalen. Eerst was er iets kwijt, toen waren ze het er niet mee eens, toen hadden ze 10 weken om te reageren, toen hadden ze niet gereageerd en hadden ze nog 2 weken om te reageren, toen hadden ze een klacht ergens ingediend en die verloren, en nu hebben ze een klacht ingediend bij ILT??? Echt easyjet ga je schamen met je zielige gedrag, je weet dat we uiteindelijk gewoon gelijk krijgen en alsof we nu na een jaar gaan zeggen ‘nou nu heeft het lang genoeg geduurd laat maar zitten hoor’.
Stelletje klapmogolen daar hoor. Snert maatschappij
Mijn collega, als ze Engels praat heeft ze zoveel focal fry.