Maar volgens mij komt dat omdat Insta stom is en normale posts vaak niet meer in mensen hun timeline komen vanwege de algoritmes. Dus zonder die stories zien mensen de posts niet meer.
Ja ik snap dat echt niet. Ik weet dat ik wellicht wat meer waarde hecht aan personal space, maar het is toch veel chiller om in je eentje te zitten op een bankje voor 2 mensen als het lekker rustig is? Kan je lekker comfortabel zitten.
Oh heb ik ook een keer gehad en toen heb ik dat later teruggekoppeld en daardoor kreeg een voucher voor een volgende keer! ( gratis popcorn)
Oh chill! Ik kreeg net een enquete en heb ingevuld dat de popcorn kut was dus hoop het haha.
Ik heb dat toen direct bij een medewerker gedaan en het ook laten zien haha, dat werkte iig 
Ik heb haast een jaar geleden dikke vertraging gehad met easyjet. We zouden ongeveer âŹ600 terug krijgen en aangezien easyjet een kneusmaatschappij is hebben we het via zoân claim bureau gedaan. Dan stuur je daar al je gegevens heen en zij regelen het wel.
Is easyjet nu dus gewoon al EEN JAAR zich in allerlei bochten aan het draaien om maar niet te hoeven betalen. Eerst was er iets kwijt, toen waren ze het er niet mee eens, toen hadden ze 10 weken om te reageren, toen hadden ze niet gereageerd en hadden ze nog 2 weken om te reageren, toen hadden ze een klacht ergens ingediend en die verloren, en nu hebben ze een klacht ingediend bij ILT??? Echt easyjet ga je schamen met je zielige gedrag, je weet dat we uiteindelijk gewoon gelijk krijgen en alsof we nu na een jaar gaan zeggen ânou nu heeft het lang genoeg geduurd laat maar zitten hoorâ.
Stelletje klapmogolen daar hoor. Snert maatschappij 
Mijn collega, als ze Engels praat heeft ze zoveel focal fry.
Daar moet je echt snel achter aan gaan, na zoveel maanden is het âverjaardâ en krijg je niks meer, ze doen dat dus expres!!
We doen dit dus met behulp van een claim maatschappij, dus we kunnen zelf niets doen. Die organisatie regelt de claim voor ons en het is op basis van âno cure on payâ. Ze zitten er nu dus inderdaad achteraan, want ze zijn er zelf ook helemaal klaar mee!
Ik wist overigens niet dat het echt kan âverjarenâ. Over hoeveel maanden gaat dat? Het is nu 10 maanden terug.
Bij kruidvat zag ik die laatst nog liggen.
Bij de Etos hebben ze ze achter de toonbank en de apotheek heeft ze ook altijd.
Bij de Xenos en Wibra heb ik ze zien liggen. De Action heeft ze ook wel eens.
Dat ze deze smaak wéér hebben veranderd. Die van jaren terug was sowieso al veel lekkerder, totdat ze ineens een âverbeterd receptâ hadden gebruikt. Soms krijg ik ineens heimwee naar de oude, probeer ik deze weer en ben ik weer ultra teleurgesteld. Na deze laatste aanpassing ga ik deze fout niet meer maken, droog en niet te eten.
Ik heb ook het idee dat het bij dit soort winkels best random is wanneer het er ligt. Maar juist nu rondom de vakantieperiode zie ik ze vaker.
Apotheek was ook al geadviseerd, heb je volgens mij de meeste kans om in 1x te slagen.
Volgens mij zag ik die laatst bij Flying Tiger
Het haar van een meisje op Instagram, het is altijd zo pluizig en klitterig. Wil het zooooooo graag kammen.
Big bazar. En anders apotheek.
Aan mezelf. Ik ben nu die persoon in deze trein, waar ik me normaal aan zou ergeren maar kan er niks aan doen
Zit heel de tijd mân neus te snuiten of op te trekken en anders is het wek hoesten of mân keel schrapen. En verder is het ook muisstil natuurlijk in deze coupe. Sorry mensen!
Ah, nee. Dit was mijn favoriete smaak.