Daar moet je echt snel achter aan gaan, na zoveel maanden is het “verjaard” en krijg je niks meer, ze doen dat dus expres!!
We doen dit dus met behulp van een claim maatschappij, dus we kunnen zelf niets doen. Die organisatie regelt de claim voor ons en het is op basis van ‘no cure on pay’. Ze zitten er nu dus inderdaad achteraan, want ze zijn er zelf ook helemaal klaar mee!
Ik wist overigens niet dat het echt kan ‘verjaren’. Over hoeveel maanden gaat dat? Het is nu 10 maanden terug.
Bij kruidvat zag ik die laatst nog liggen.
Bij de Etos hebben ze ze achter de toonbank en de apotheek heeft ze ook altijd.
Bij de Xenos en Wibra heb ik ze zien liggen. De Action heeft ze ook wel eens.
Dat ze deze smaak wéér hebben veranderd. Die van jaren terug was sowieso al veel lekkerder, totdat ze ineens een “verbeterd recept” hadden gebruikt. Soms krijg ik ineens heimwee naar de oude, probeer ik deze weer en ben ik weer ultra teleurgesteld. Na deze laatste aanpassing ga ik deze fout niet meer maken, droog en niet te eten.
Ik heb ook het idee dat het bij dit soort winkels best random is wanneer het er ligt. Maar juist nu rondom de vakantieperiode zie ik ze vaker.
Apotheek was ook al geadviseerd, heb je volgens mij de meeste kans om in 1x te slagen.
Volgens mij zag ik die laatst bij Flying Tiger
Het haar van een meisje op Instagram, het is altijd zo pluizig en klitterig. Wil het zooooooo graag kammen.
Big bazar. En anders apotheek.
Aan mezelf. Ik ben nu die persoon in deze trein, waar ik me normaal aan zou ergeren maar kan er niks aan doen Zit heel de tijd m’n neus te snuiten of op te trekken en anders is het wek hoesten of m’n keel schrapen. En verder is het ook muisstil natuurlijk in deze coupe. Sorry mensen!
Ah, nee. Dit was mijn favoriete smaak.
Dat mijn bord te klein voor mijn avondeten en ik nu van twee borden moet eten.
Kan natuurlijk ook dat ik een vreetzak ben en gewoon te veel eten heb
Action! (Wat hebben ze daar niet?)
Edit: Zie dat het al gezegd is en dat je er al geweest bent en dat ze er niet waren. Meen me echt te herinneren dat ik ze er kortgeleden nog gezien heb
Een kennis van mij noemt haar man op FB ‘de Baas’
Ik denk (voor zover dat ik het me kan herinneren) dat ze de smaak niet echt veranderd hebben, alleen de textuur. Het is nu dunner en droger
Hahahaha mijn vriend noemt mij vaak zo bij mensen, vindt ie grappig omdat het altijd raar is. We waren aan het borrelen met zijn collega’s en die wilden bij de snackbar eten, zegt ie: even aan de baas vragen. Dus iedereen staart hem aan (want hij is de baas) en dan moet ik zeggen: ja, dat ben ik. Maar is goed.
Cringe
Zo sta ik in mijn vriend zijn telefoon hij vind het maar al te leuk om te zeggen dat ‘de baas belt’ oid.