Mijn koffie die nog steeds heet is. Ik heb ‘m al een kwartier en ik koop ‘m omdat ik koffie wil drinken onderweg in de trein, nu ben ik al bijna weer op station
Ik ben een ur wakker, alleen even havermout gegeten. Ben nu al weer bekaf en moet vandaag zo veel doen
Ik ook!! Zonder de havermout. Ik wilde een uur geleden weer gaan slapen. Nu ben ik te onrustig omdat ik nog zoveel moet doen.
Ik ook. Het weer helpt ook niet mee, het is zo donker buiten!
Dag na tentamen periode: 8.30 werken
2 dagen na tentamen periode: 8.30 afspraak die ik ook gewoon op een HEEL ander tijdstip had kunnen inplannen
Ja, ik denk dat ik toch mijn ogen nog even sluit. Succes vandaag!
Aan mezelf
Haha dat maakt niet uit! Ja, ik heb heel lang afgewacht en toen toch maar gedronken maar elke keer als ik zo’n gloeiende beker aangereikt krijg moet ik denken aan die vrouw die McDonalds koffie over zich heen had gekregen
Mijn vriend is gister van 17.00 tot 02.00 met werk bezig geweest. We zijn op vakantie, dat had hij 1.5 week geleden ook al duidelijk aangegeven toen ze hem bleven lastigvallen met vragen. Nu was gister de grootste pleuris uitgebroken en na 5x oproepen negeren nam hij toch maar de telefoon op, met als gevolg dat hij de hele avond bezig was. En hij kon al niet eens zo veel omdat hij alleen zijn telefoon bij zich heeft. Dus moest hij constant zijn collega’s vertellen wat ze moesten doen. Die vervolgens 3 uur verdween. Ik heb echt zin om zijn 2 incompetente collega’s de nek om te draaien.
Blerg
Jij ook succes!
Heb ik een keer gedaan, dat gaat een week goed en dan zijn ze het vergeten
Waarom, gaat het ok?
Ik ben oke, heb vooral mijn dag niet zo geloof ik. Lief dat je het vraagt
Al die muggenbulten. Ik gebruik elke avond zoveel deet dat ik alleen nog maar dat ruik, ik heb een hor, en ik word nog steeds elke ochtend wakker met minimaal 5 bulten.
Aan iemand die hier een telefoon heeft neergelegd met muziek nog aan die uit de oordopjes komt en het is van die takke housemuziek en ik word helemaal nerveus van die beat. Maar ik kan die muziek niet uitzetten.
Volgens mij heeft Hema er veel!
Ik heb dus vannacht niet fatsoenlijk kunnen slapen door de muggen in mijn kamer. Ik dacht dat die fuckers (alle insecten) met uitsterven bedreigd werden. Nu iig wel want ik heb ze allemaal geklapt.
Sowieso als mensen ongevraagd aan je hoofd gaan zitten
Het kijken naar de stand van de maan is iets dat al veel langer gebeurt dan de leeftijd die de gangbare godsdiensten hebben.
Daarnaast is het denk ik ook logischer om te “geloven” in natuurverschijnselen, omdat die zichtbaar en tastbaar zijn.
Een tijd geleden is ergens een beeeejbiej geboren. Heel leuk hoor. Nou stond er een ooievaar in de tuin. Slingers door de hele tuin die tot aan het balkon gespannen zijn. Daarnaast nog een bord met de naam en pijltjes en teksten en dan hebben ze nog onder de carport een spandoek hangen. Dit vind ik al echt too much maar ieder z’n ding. Maar ruim 1,5/2maanden later staat, hangt al die zooi NOG. Ik zou me echt schamen? Doe ff normaal.