Hier in de buurt hebben mensen zo’n tekst met van die plakletters op het raam van toen hun kind was gebeuren maar volgens mij gaan die letters er niet meer af. Die baby is eind januari geboren!?
Dat je de reclames niet kan overslaan als je een programma terug kijkt op Ziggo go. :(
Hier tegenover heeft de ooievaar er een half jaar gehangen op een gegeven moment ben je dat ding toch zelf ook zat lijkt mij
Ik geloof er zelf niet zo in. Zelf geen last van namelijk, maar het argument we weten beter vanwege de wetenschap klopt niet helemaal. Het is gewoon nooit onderzocht vanwege het ontbreken van goede meetinstrumenten voor maanfluctuatie en het effect op mensen. Dus het zou kunnen kloppen maar het zou ook niet kunnen kloppen.
Van die gladde studenten/scholieren waarvan het haar 1 grote gelachtige bende is die strak naar achter is gekamd. Dat soort types die gladde verkoper scheeuwen dus en langs de deuren gaan. Niet als vrijwilliger voor collecte, maar als commerciele kracht om donateurs te werven. Het is dat ik erg verdrietig ben en geen antwoord klaar had liggen. Maar als je dan gaat zeiken dat ik aangeef niet geinteresseerd te zijn DAT IK MAAR EEN STICKER OP MIJN DEUR MOET PLAKKEN. Dude, mijn huis is geen poëziealbum en jullie houden je nooit aan de afspraken. (Zoals in het andere huis waar jullie ook die dingen gewoon negeren.)
Ik heb nu last van hetzelfde: vooruitspoelen kan niet tijdens reclames of op deze zender…
Het ergste is dat ik halverwege per ongeluk op terug tikte en weer halve programma zou moeten kijken om terug te komen waar ik was. Ben maar helemaal wat anders gaan kijken
Och jeetje ja dat is zo naar. Ik had dat ook een keer bij Anouk, ook gewoon bij de ballads. En omdat zij bleven staan moesten hele rijen achter hen ook gaan staan om iets te kunnen zien, zo ontzettend aso. En toen ik vriendelijk uitlegde dat nu iedereen moest staan door hen en of ze wilden gaan zitten kreeg ik een grote bek.
aan sommige mensen op van die markplaatsachtige facebooks. met de regel dat degene die het eerst interesse zegt het product ook kan overnemen. nu was ik dus de 1e en wilde de richtprijs betalen dus leek mij een done deal. krijg ik een bericht dat iemand anders meer heeft geboden. eh lekker belangrijk ik was de 1e
zet er dan bij dat degene met het hoogste bod het krijgt. regels zijn regels maar ja degene met het product heeft natuurlijk gewoon de touwtjes in handen
omg ik heb een ergernis herontdekt
ik vond het ‘vroeger’ altijd heeeeel vervelend en kut als vriendinnen of hun moeders hun pop ‘de babyborn’ of gewoon ‘babyborn’ noemden. ‘pak maar even je babyborn’.
ik voelde me altijd heel skeer met mijn… normale poppen/baby’s?
en babyborn: babygeboren. wat lelijk eigenlijk om die poppen zo feitelijk bij naam te noemen.
en nu hoorde ik het in een vlog.
Haha dat deden mijn moeder en ikzelf ook altijd. Niet om te pronken ofzo maar gewoon omdat hij daarmee aan te duiden was
en sorry ik erger me aan mezelf dat ik wjekw nog steeds niet heb aangeklikt. nu ben ik echt een forummer die alleen in bepaalde topics post lol. inmiddels 6300 berichten haha, vnv/vannacht eindelijk de tijd er voor nemen. zin in <3
maar mijn poppen hadden namen volgens mij, vandaar dat mijn moeder nooit zei ‘pak je pop’ maar ‘pak Evi’ of ‘pak Isa’
Hmm, ik denk dat het daar aan lag want mijn babyborn ( ) had geen naam. Alleen mijn knuffel waar ik mee sliep had een naam.
Ja idd, weg met die halfjaar oude baby
Gisteren is het water afgesloten geweest ivm werkzaamheden in een ander appartement en nu hebben we een slechte waterdruk in de douche. Kan daar zo chagrijnig van worden. Doe er gelijk 90 jaar langer over en haar uitspoelen is een ellende.
Verder besluit het toilet boven ons ineens te fokken door non stop volle kracht door te lopen. Word er helemaal gek van.
O, en dit stomme forum waardoor ik niet normaal op mobiel kan posten en daardoor bijna niet meer post (drukt vaak op alle knoppen behalve antwoorden, refreshen helpt soms maar niet altijd. Was in het begin helemaal niet zo??)
Hopelijk klaar voor vandaag.
Pfff wat kut. Ik vond het al vervelend toen mijn vriend een paar berichtjes kreeg haha.
Mijn vakantie is me heilig, iedereen mag echt oprotten als ik op het strand lig hoor.
Ik ben uiteraard nog niet aan de beurt
De browser sluiten helpt bij mij altijd, en omdat het forum zo goed is, is het bericht automatisch opgeslagen en kun je zodra de browser weer start direct op antwoorden drukken. (Maar irritant is het wel ja)