Hmm, ik denk dat het daar aan lag want mijn babyborn (
) had geen naam. Alleen mijn knuffel waar ik mee sliep had een naam.
Ja idd, weg met die halfjaar oude baby 
Gisteren is het water afgesloten geweest ivm werkzaamheden in een ander appartement en nu hebben we een slechte waterdruk in de douche. Kan daar zo chagrijnig van worden. Doe er gelijk 90 jaar langer over en haar uitspoelen is een ellende.
Verder besluit het toilet boven ons ineens te fokken door non stop volle kracht door te lopen. Word er helemaal gek van.
O, en dit stomme forum waardoor ik niet normaal op mobiel kan posten en daardoor bijna niet meer post (drukt vaak op alle knoppen behalve antwoorden, refreshen helpt soms maar niet altijd. Was in het begin helemaal niet zo??)
Hopelijk klaar voor vandaag.
Pfff wat kut. Ik vond het al vervelend toen mijn vriend een paar berichtjes kreeg haha.
Mijn vakantie is me heilig, iedereen mag echt oprotten als ik op het strand lig hoor.
Ik ben uiteraard nog niet aan de beurt
De browser sluiten helpt bij mij altijd, en omdat het forum zo goed is, is het bericht automatisch opgeslagen en kun je zodra de browser weer start direct op antwoorden drukken. (Maar irritant is het wel ja)
Sony telefoon, Google Chrome browser
Aha, zou je eens kunnen kijken met een andere browser? Firefox ofzo? Er speelt iets met Chrome in bepaalde combinaties helaas.
@Bunnyslippers ik heb een app of snelkoppeling van het forum op mn telefoon. Ideaal, die heb ik op de sneltoets plek gezet van internet, want laten we eerlijk wezen, ik spendeer toch al mijn internettijd hier.
Mijn thuiszorg client die het bloed onder mijn nagels vandaan haalt, maar ik ben zo’n beetje die enige van mijn organisatie die ze nog over de vloer wilt hebben. En dat ze psychisch ook niet helemaal in orde is waardoor ze er ook niet echt iets aan kan doen.
Die wind
Ik heb net een vervelende reactie op insta gerapporteerd bij een filmpje waarin een man concealer en foundation gebruikt (was van dm drogerie). Mevrouw vond het “ gar nichts für echte Männer”. Vond het juist tof dat ze eens een man lieten zien, wat een bekrompen mens.
Van die borrelingen in je buik dat je voelt dat je snel naar de wc moet. En dat je geen kracht kan zetten bij diarree.
Huh, is dat serieus een ongeschreven regel? 
De laatste twee concerten waar ik ben geweest (Lorde en Beyonce) stond iedereen met zitplekken.
@Maestoso of bedoel je dat ze op de stoelen stonden?
Ik neem aan gewoon staan voor hun stoelen, het is wel zo netjes om bij zitplekken ook gewoon te gaan zitten. Tuurlijk is het leuk om te dansen en mee te springen, maar mensen die slecht ter been zijn en echt moeten blijven zitten (of mensen die gewoon lekker willen zitten) zien daardoor niets meer.
Alhoewel ik wel laatst naar een concert van Macklemore was waar hij juist alle mensen met een zitplek opriep om ook te gaan staan, want je bent bij een hiphop concert, dus zitten mag niet 
Haha, was naar Harry Styles in maart en heb gewoon lekker het hele concert gezeten. 
Ja je bent ook alweer 35, dan heb je het verdiend!
Ja, mijn volgende concert enkel zitplekken!