Wanneer je je favoriete plekje op de trein (enkel zitje met stopcontact) moet verlaten omdat iemand in de coupe extreem erg stinkt
Haha love al deze zure OV biechten op maandagochtend
Sinds kort kan ik me ergeren aan mensen in de supermarkt die traag zijn bij de schappen. Maakt niet uit welke, diepvries of fruit. Meestal weet ik wat ik wil in de super en ik loop er zo doorheen. Als ik dan wat wil pakken en iemand staat voor me wil ik bijna schreeuwen āschiet opā⦠Vaak loop ik dan door en ga dan later weer terug naar de schap. Geen zin om te wachten totdat iemand is uitgekeken.
Ik kijk tegenwoordig ook vaker op google maps. Veel accurater!
Aan mezelf. Ik moet leren maar ondertussen lig ik nu onder een dekentje te forum en wil ik eigenlijk hƩƩl graag shoppen vanmiddagš¤
Jokeās on them want een roltrap is toch juist bedoeld om ook te lopen? Voor een snellere doorstroming ofzo
Tenzij je daarmee opgroeit? Mijn moeder is heel erg into die dingen (vroeger al) dus het is er bij mij met de paplepel ingegoten. Ben er eigenlijk pas kritisch over na gaan denken toen ik ging studeren. Het voelt voor mij een beetje hetzelfde als een religie, een soort wereldbeeld waarmee je bent opgegroeid. Vind het nog steeds lastig om er kritisch tegenover te staan (doe het wel steeds meer) omdat het een beetje als verraad tegenover mijn moeder voelt.
omg haha hier mag ik niet om lachen maar ik doe het toch
Oh ja, inderdaad, ik ben gewoon zuur.
Dat het vandaag een feestdag is in Sloveniƫ en dat de supermarkt dicht is. Wel grappig om daar even te kijken naar alle verdwaasde toeristen.
Ik heb zoān tyfushekel aan zulke mensen. Die verdienen gewoon een dropkick de roltrap af
Rond 03:00 waren ze nog bezig dus toen ben ik maar is uit het raam gaan kijken. Blijkt dat ze aan het inladen waren van een verhuis huur busje met veel kabaal dus. Ik heb uit eindelijk maar de politie gebeld maar die zijn volgens mij nooit langs geweest want om 04:30 waren ze nog bezig .
Ja ik dus ook niet! Maar nu want ben gelukkig vrij vandaag zijn ze nergens meer te bekennen en het desbetreffende huis nu dus leeg staat.
En dan ook nog herrie maken. Als het om wat voor reden dan ook op een onlogisch tijdstip moet gebeuren dan probeer je toch om het zo stil mogelijk te doen.
Ja hĆØ, ze zullen er vast wel een reden voor gehad hebben .
Ik heb gisteren knoflook gesneden want de knoflookpers is kapot, nu ruiken mn handen nog steeds naar knoflook
Narcisten⦠Maar dan ook echt in de extreemste vorm van narcist zijn
Als je een metalen gootsteen hebt kan je even daar je handen over wrijven, dan gaat de knoflookgeur weg!
Dat ik zo gezond bezig was met mijn lunch, mix gemaakt van linzen, bonen, erwten, sperziebonen en vanalles. Nu heb ik weer honger en heb ik alleen van die party crackers in huisā¦
Vind het vervelend voor je maar wist niet wat ik moest eten en herinner nu net dat ik nog bananen heb
Aan Frank Snoeks.