Waar erger jij je aan?

Dat ik niet zo goed iets durf te posten, maar wel al vijf jaar meelees…

4 likes

Mijn buurvrouw, die vanochtend om half zeven op haar hakken door het huis heen en weer moest lopen… over haar plavuizen.

1 like

Mijn haar zit echt niet vandaag, begint ook vet te worden. Vanavond dan toch maar wassen, heb ik echt zo’n hekel aan.

Ik ga het even proberen, thanks!

Edit: het heeft geholpen!

Dat ik gewoon standaard hoofdpijn heb tijdens het studeren.

1 like

Ik heb echt een paar ‘vrienden’ die in de ICT werken, maar ook in hun vrije tijd programmeren enzo, en die zijn er altijd zo snerend verbaasd over dat ik dat soort dingen echt niet leuk vind, terwijl zij aan de andere kant ook totaal geen interrese tonen in mijn vakgebied. Alsof de hele wereld om ict draait.

1 like

Ik moest dit 3 keer lezen willem

2 likes

Haha ik heb dit ook maar dan met muziek!! Heb wel een normale algemene kennis maar heb zoveel info in mn hoofd dat ik t dan niet kan plaatsen

Dat ik mijn dag niet heb. En er geen reden voor is maar dat ik me daar nog meer aan erger.

Nu ik dit lees, bedenk ik mij, dat ik ook nog mijn haar moet wassen.
Bedankt!

1 like

Aan dat het mooi weer gaat worden net nu ik 12 dagen moet werken :sob:

Aan een vriendin die compleet vergroeit is met der vriend en niks zonder hem kan doen.

Aan mn eigen gepieker.

Ik ben bang dat ik in mn overdracht-mail een stuk tekst heb laten staan wat weg moest. Maak me er al de hele dag druk om. Gelukkig kan ik het morgen zien.

Hahaha ik vind hem echt hilarisch. Volgens mij neemt hij zichzelf ook totaal niet serieus.

Ik ben de laatste tijd zo (snel) emotioneel, ik zag gisteren een dood egeltje op de weg liggen en ik moest me gewoon inhouden om niet te huilen. In het openbaar is dat echt irritant.

1 like

Haha graag gedaan! Ik lig inmiddels met schone haren in bed :smiley:

Vliegenstront.

Je moet je handen dan een paar keer langs de (metalen?) kraan wrijven dan neemt die de geur op! Werkt als een tierelier! (Ook bij ui en vis enz)

2 likes

Dat ik altijd honger heb. Ook al heb ik eigenlijk genoeg gegeten.

Dat je uit bed stapt om te plassen, terug gaat liggen in bed en dan buikkramp krijgt omdat je moet poepen.

4 likes