Waar erger jij je aan?

Dit heb ik ook echt zo vaak!

Bij ons achter was er om 7 uur al een mannetje van de gemeente het gras aan het maaien op zo’n grote machine die superveel lawaai maakt.

Natuurlijk precies op mijn vrije dag.

Jaaa offff bij zo’n paaltje zonder poortje… eerst wachten tot de hele melding weg is van vorige incheck en dan zoeken waar het pasje precies ervoor moet :rage: Dat kan drie keer zo snellll!!

5 likes

Bij mij om de hoek begonnen ze om kwart over 7 een steiger af te bouwen, door onder andere alle buizen van 3 hoog op de stoep te kletteren :sweat:

Aan de andere kant, jij woont dus naast het strand? :heart_eyes::sunglasses:

3 likes

Een tijdje terug ging het over ouderen op een fiets met zo’n motortje en hoe al die oudjes zo irritant keken.

Nieuwe ergernis: oudjes met zo’n fiets die dan NIET sneller gaan maar gewoon permanent net voor je blijven fietsen met z’n 2en op een smal fietspad maar niet aan de kant gaan

WAAROM ZIJN JULLIE ZO OUDJES

5 likes

Aan dat ik me soms zooo slecht kan concentreren. Moet zoveel dingen afmaken en heb er nu tijd voor, maar wat doe ik? Op forum kijken, schoenen zoeken, met mensen praten.

Omg ik werd laatst bijna geplet door tramdeuren omdat een Wilma zo nodig moest lezen of ze wel of niet ingecheckt was, verstel je gehoorapparaat dan gewoon dan hoor je het en hoef ik niet dood te gaan :mad:

12 likes

Ben in de dierentuin en word echt lichtelijk gestoord van de schoolkinderen, heb nu al 15x gehoord “flamingo”

1 like

Haha I love it zo geïrriteerd, ik voel je pijn gewoon.

1 like

Ik wil dit graag inkorten tot oudjes op de fiets. Maakt me niet uit wat voor fiets. Gedraag je, Henk en Anita! Het fietspad is niet van jullie.

Zaterdag moest ik een groep bejaarden passeren. Breeduit fietsend natuurlijk, flink aan de kwebbel en lángzaam, niet te doen. Dus ik begin op 100m afstand alvast met bellen. Geen reactie. Roepen: geen reactie. Tot ik met mijn neus bovenop ze zit en Henk traag zijn hoofd omdraait: “Ohh, wil je er soms langs?” Nee vriend, ik ben van de plaatselijke carnavalsvereniging en oefen mijn act. Ben ik Henk en zijn vrouw eindelijk gepasseerd, blijft de rest van de club doodleuk naast elkaar fietsen! Dus ik weer bellen en ‘Pardon! Mag ik er langs?’ roepen. Zegt één vent: “Dan moet je ook bellen hè mevrouw.” En een ander: “Ja, het is hier druk, even rustig.” Even rústig??! Ik zit op een racefiets, wat denk je dat ik aan het doen ben?! Jezus.

20 likes

Doe je er vanille essence in? Dat heeft echt een chemisch smaakje.
En heb je anders al eens iets van Nigella of Mary Berry geprobeerd?

De rauwe ui uit mijn lunchsalade die ik de rest van de middag nog blijf proeven

1 like

Ik zou hier niet gediend van zijn. Misschien kan je een vaas/pot o.i.d. zetten op je oprit. Dit kan echt niet.

2 likes

Bejaarden op de fiets zijn echt het allerergste. Die rijden echt van linkerhelft van jou, rechterhelft voor mij en het hele fietspad voor ons allebei. Of denken het eeuwige leven te hebben door zonder te kijken de weg op te fietsen.
Ik heb sinds een tijd een ‘hide my bell’, zo’n stuurhouder voor je fietscomputer met een bel eronder. Dat geluid zit blijkbaar aardig in het gehoor van oudjes, want ze gaan meestal wel aan de kant.

2 likes

Dat is mindfulness, moet je ook eens doen :wink:

Ha nee is schijtirritant.

Mijn ergernis: wachten op een pakketje terwijl je moet poepen. Tussen nu en 9 minuten!!!

1 like

:sob:

1 like

Dit klinkt goed, ga ik naar op zoek!

1 like

Ik dacht meer aan punaises :whistling:

1 like

Wij werden inderdaad ook altijd klem gereden (breed stukje stoep achter onze oprit, welke maar wat vaak als parkeerplaats wordt gebruikt). We hebben toen de gemeente gebeld en de situatie uitgelegd en zij hebben toen een paal geplaatst. Jij zou ook kunnen kijken naar zo’n neerklapbare paal, dan kun je die omhoog doen wanneer jij weg bent!

1 like

Maar dan kun je beter vanille extract gebruiken, dat is van echte vanille gemaakt en heeft geen chemische smaak. Is wel online of bij kookwinkels te vinden.