Dat m’n vriend zegt “ik ben er tussen 13.45-14.00”. Ik vind dat ie dan om 13.45 hier hoort te zijn! Maar het is ondertussen al 13.57
Je hebt verschillende soorten. Inderdaad een soort pasta, maar ook vloeibaar en ook de gedroogde binnenkant van een vanillepeul. Die laatste is mijn favoriet, want dat is echt puur vanille.
Maar bij een chocoladecake kun je het eventueel ook wel weglaten.
En ja, boter maakt een enorm verschil. Boter geeft een heerlijke volle smaak. Ik bak niets zonder boter
Ik maak zelf eigenlijk bijna nooit meer een chocoladetaart of -cake. Maar mijn ervaring met Nigella is dat het altijd lukt en altijd lekker is. Weet niet of ik deze wel eens gemaakt hebt, maar deze lijkt me erg lekker:
Of lekker brownies, dat is eigenlijk mijn chocoladefavoriet. Dit recept van Mary Berry is mijn favoriet, want daar gaat zo veel chocolade in! En dan maak ik ze zonder de koffie en soms met andere noten, net wt ik in huis heb.
Ik heb sinds 'n jaar of 2 iedere keer nadat ik iets heb gegeten super veel last van vastzittend slijm in mn keel. Krijg dit dan ook bijna niet opgehoest. Echt na iedere maaltijd weer, zo vervelend.
Mijn man doet aan ‘window shopping’ in de supermarkt. Niet. Te. Doen.
#workhardplayhard
#maareigenlijkhebikgenoegtijdom50selfiestemakenendandebesteuittekiezen
Als iemand 1 stap van de roltrap af stil blijft staan om om zich heen te kijken en alle mensen daarachter er bijna tegenaan botsen.
Aan pakketjes die tussen 13:00-15:30 bezorgd zouden worden al om 08:30 gebracht worden Ik sliep nog, dus duurde even voor ik wakker werd van de deurbel. Dus ik ren naar beneden, dacht even dat ik gek was want er stond niemand meer aan de deur. Staat hij al bij de buurvrouw
, dus heb toen hysterische naar hem staan schreeuwen in mijn slaapshirt + onderbroek. Maar heb mijn pakketje nu dus wel, dus dat is positief.
Ga een badjas bij de deur hangen denk ik.
Herkenbaar! Nog vervelender, ouders die vinden dat hun kind meer recht heeft om de dieren te zien dan ik. Nee het is niet oke om jezelf en kind voor andere mensen hun gezicht te plaatsen zodat je het beter kunt zien.
@Reflect Ik heb het wel eens met recepten van chocoladetaart/cake waar baking soda in moet. Heel gek want ik gebruik echt wel de juiste hoeveelheid en in andere recepten heb ik dat niet
Nee eigenlijk met alles. Eerst was het voornamelijk na brood, maar inmiddels na iedere maaltijd. Kan er geen patroon in ontdekken!
Nee eigenlijk niet. Dit is ‘overgebleven’ van het roken heb ik het idee, het is begonnen nadat ik stopte met roken. Toen ik nog rookte had ik er de hele dag door last van. Maar misschien toch maar eens doen, duurt al wel lang zo!
Aan de muziek die ik buiten hoor. Er zit een musical vereniging ofzo in de buurt die I’m walking on sunshine op repeat hebben staan. Na 10 keer ben ik er wel een beetje klaar mee.
Fietstassen die zo groot zijn dat een fiets drie plekken in beslag neemt in een fietsenrek
groentjes
100 in een weekend Lowlands vind ik nog krap.
Dat ik met twee uur vertraging thuis kom (trein) en mijn vriend er nog steeds niet in is geslaagd het avondeten op tijd klaar te krijgen.
Dat zijn schijtirritante podcasts altijd door heel het huis moeten galmen en hij geïrriteerd reageert als ik vraag misschien voor één keer de boel uit te zetten zodat ik tot rust kan komen. Dat ie, zodra ik mijn laptop pak, zijn podcast weer aanzet, alsof ik plots doof ben geworden.
En nu is hij boos omdat hij een baaldag heeft en ik 'm ““zijn ding niet laat doen””
o
m
g
Here jezus sta mij bij
Gebruik je baking soda? Dat heb ik nl ook altijd bij koekjes met baking soda in het recept.
haha ja precies
eerder het driedubbele (en dan doe ik nog zuinig )
Mensen die zeshonderd jaar over een ijsje doen omdat ze 1 mm per keer eraf happen. Slaat echt nergens op deze ergernis maar man man man
Gerelateerde ergernis; mensen, vooral meisjes, die na 3 happen al zeggen dat ze oh zo vol zitten en mij dan aankijken alsof ik 3 volle borden eet. Maar wel het toetje helemaal opeten…ik snap het niet??!
Volwassen mannen die zeggen dat ze gaan ‘sassen’.
Hoorde ik net voorbij komen op een terras.