hahaah ik zei gister nog dat ik even ging sassen, moet er altijd wel om lachen.
is het specifiek volwassen mannen waar je het erg van vindt of gewoon in het algemeen?
Eigenlijk in het algemeen, van iedereen die ouder is dan 3 jaar
hahahaha
Plassen
Mijn vriend die snurkt, hij snurkt normaal nooit? Maarja ik moet er toch uit.
Aan mezelf en dat ik het voor elkaar gekregen heb om mijn leesbril kwijt te raken die nog jaren meegekund had op naar ace&tate dan maar
Mensen in een wachtzaal die het geluid van hun gsm niet afzetten. Echt met toetsengeluid en vrolijk spelletjes spellen
Aan mijn vriend, hij kan nooit op tijd klaar zijn. We moeten zo weg, ik had gezegd dat we om half 9 klaar moesten zijn om te vertrekken, maar meneer moet nu nog van alles doen. Zo gaat het echt áltijd. Als hij wat eerder op was gestaan, was ie op tijd klaar… Zucht.
Aan de duiven die hier elke ochtend vanaf 6 uur op het balkon herrie maken.
Aan dat ik in het Show je laatste aankopen-topic niet meer via de afbeeldinglinkjes kan zien waar iets vandaan komt maar het moet vragen als het er niet bij is gezet
Ja plus ik kan echt ram vol zitten van een halve pizza maar 3 kwartier later toch genoeg ruimte hebben voor een dessert
Er zit een collega met buikgriep in dezelfde kamer als ik en we moeten nog de hele dag.
Ik heb emetofobie.
mijn docent, ze meet met twee maten wat betreft het nakijken van werk en ik vind dat zo ergerlijk? (En dit is niet omdat ik een slecht cijfer oid heb maar ik zie het gewoon ivm anderen? het is stom)
Dat ik ineens een verhoogde rust hartslag heb en best wel moe ben. Ik ga vrijdag paar dagen weg en wil dus niet ziek worden.
Als ik een biertje verkoop en ik vraag of ze er een glas bij willen, ik negen van de tien keer de reactie “Zit al in een glas!” krijg. Ik lach dan altijd maar als een boer met kiespijn.
Erg he, kinderachtig dat het op die manier nodig is en dan wel werkt… Ik probeer er maar mee te leven haha
Ooo zo ergerlijk zulk soort opmerkingen. Heb dat bij mijn werk ook. even een hypothetisch voorbeeld: Klant komt binnen in de worstenwinkel en zegt, nou ik kom voor kaas. En dan denken ze echt dat dat een grappige en originele opmerking is? Hihaho
Bij de kapper: Wilt u de bon? Nee ik kan het toch niet meer terugbrengen HAHAHA
Ja precies! En dan lachen ze zelf het hardst om hun eigen opmerking.
Dat mijn lievelingspizza van de Jumbo 1250 calorieën bevat En ik daar nu pas achter kom