Hihihihihih
Mijn man bij de vraag wilt u de bon? Nee ik kan het toch niet declareren en wat vond-ie dat grappig van zichzelf
hi ha ho, heb hem dat snel afgeleerd
Hihihihihih
Mijn man bij de vraag wilt u de bon? Nee ik kan het toch niet declareren en wat vond-ie dat grappig van zichzelf
hi ha ho, heb hem dat snel afgeleerd
Ja klopt, het is besmettelijk. Ik snap het ook niet zo goed, ons werk is heel gemakkelijk thuis te doen en dat mag ook gewoon. Hij is er zelfs voor naar de huisarts geweest dus het lijkt me best heftig? Ik zou dan niet naar mijn werk gaan, mja.
Moeten loten voor nieuwbouwprojecten
Ik had dit ooit bij the body shop. Toen mailde ik hoe ik mn geld terug kon krijgen en hun reactie daarop was dat mn producten opeens toch wel weer op voorraad waren en dat ze die gingen opsturen. Maar wel in een apart pakketje en een afleverpunt kon dan niet
Die reclame met Costa del Kruidvat
dat bij de eerste de beste zonnestraal ik heerlijk kan meegenieten van alles en iedereen in de buurt. En ik woon best wel in een rustig wijk maar dan wel weer net naast de familie Skreeuw. Die moeder lijkt wel een brand alarm met dr ādoeeee dit doooeeee dat houuu op leg neeeeeerā.
Dat het in Zeeland nooit warm is. Altijd die klotewind die echt alles verpest.
Dat ik maandag pas mijn rijbewijs op kan halen, want dat kost ze vijf (!) werkdagen. En dan zijn ze ook alleen tussen 9 en 1 's ochtends open, waardoor ik hem pas woensdag op kan halen, want werk. Ik wil gewoon rijden nu!
Ik ga straks uiteten met een vriendin maar ze weet nog niet hoelaat ze hier kan zijn. Haat wachten terwijl ik honger heb. Als het nog 2 uur duurt wil ik alvast iets kleins eten maar als ze binnen een uur kan dan niet want dan heb ik straks geen honger meer. Frustrerend!
Aan mensen die hun schoenen uit doen in de trein en dan met hun blote vieze vuile voeten op de stoel tegenover hun zitten
Aan een vriendin. We gaan dit weekend met zān 3en naar een festival en ze heeft serieus nog niks geregeld. Andere vriendin en ik hebben alle āāgroteāā dingen geregeld zoals een tent en auto etc. Zij moet 2 dingen meenemen en ze zou de tickets printen. Komt ze er vandaag mee aan dat de printer het niet doet, was ze vergeten⦠Neee joh, ik zet het wel bij mij op mijn lijst. Gaat me helemaal niet om het printen, maar gewoon het principe.
aan de mensen van het 9292. Rijdt de RET in Rotterdam morgen nou wel of niet? Het gaat om streekvervoer, maar valt stadsbussen er ook onder? Ze wisten het zelf ook niet. Grrr
klinkt als de hemel haha
Dat ik geen grenzen heb als het gaat om: eten en werken
mensen die het merk Ellesse uitspreken als ellesie???
en vervolgens Fila niet uitspreken als fiela maar als villa op zn engels ofzo.
Misschien meer chocola toevoegen dan het recept zegt? Bij brownies stop ik er echt een hele reep extra in. En altijd goede boter gebruiken, niet van die van die hele goedkope maar echt kwalitatief goede
Dat ik een bestelling bij H&M heb gedaan een paar dagen geleden maar nog steeds geen verzendbevestiging heb gekregen
Ik heb de laatste 2 verzendbevestigingen pas gekregen nadat mān pakket al bezorgd was
Aan een collega die thuiswerkt en dus niet bereikbaar is. Hallo, het is een werkdag voor jou ook als je thuis werkt. En net op facebook gezien dat ze rond dat tijdstip aan het lunchen was met vriendinnen. Zo kan ik het ook wel.
Ik kreeg van PostNL een bericht dat er een pakje van de H&M in mijn brievenbus lag terwijl de H&M het nog niet eens had verzonden. Er lag ook niks in mijn brievenbus.