Dit heb ik de laatste tijd ook heel vaak bij de h&m. Grote kans dat ie dus al onderweg is @perenboom
Aaah chill. Heb namelijk echt geen geduld
Zelfde probleem.
En ik voel me er niet helemaal lekker bij dat ik nu niets kan doen.
Momenteel vooral aan fruitvliegjes
Schoonmoeder is net een paar uur hier, maar natuurlijk is er alweer over kleinkinderen gesproken
Verkouden zijn in de zomer
Oh, dat is helemaal feestâ de anticipatie op de shitload die er ligt, maar er feitelijk niet zo veel aan kunnen veranderen. Maar ik kwam helemaal niet in citrix dus ik ben gelukkig nog soort van onwetend. Ik ga morgen maar wat vroeger denk ik.
Snugger denkwerk. Maar overleg met mezelf heeft uitgewezen dat ik hier nu geen zin meer in heb en nog even quasi-onwetend blijf.
Kan me voorstellen dat je niet lekker zit in zoân situatie, hopelijk blijft het rustig.
Pff heb wat verkocht via marktplaats en nu gaan ze moeilijk doen over de verzend kosten. Ja hallo ik bepaal toch niet hoe duur het is. Echt helemaal klaar mee.
Er zit een stukje flosdraad muurvast tussen mijn tanden
omg ik wist dat jij het was na Citrix
Dat ik in mijn t-shirt in de zon heb gezeten en jawel⊠mân hele t-shirt staat in mân lichaam gegraveerd.
ja sloompie, schiet even op wil je
Omdat je altijd ruimte hebt voor een toetje.
Aan file en verkeersdrukte
WAAROM IK ALS IK IN BED LIG, ENORM VEEL HONGER KRIJG, ELKE DAG WEER.
Dat ergert me zo gewoon. Vooral omdat ik wil afvallen en dat zo niet lukt.
Uiteraard! Daar laat ik speciaal een plaatsje voor
had je een andere plek gevonden of was de trein vol?

Aan mensen die hun schoenen uit doen in de trein en dan met hun blote vieze vuile voeten op de stoel tegenover hun zitten
Snap ik hoor, maar dit specifieke meisje zei dat ze zĂł vol zat na 2 stokjes sateh, kon echt niets meer bij. Behalve een flink toetje voor twee personen
Aan hoe ongelofelijk pijn mijn borsten doen. Niet normaal dit,auwwww.