Waar erger jij je aan?

Fucking hoerige kutkinderen die het brandalarm in het hotel laten afgaan :rage:

2 likes

Haha ik vind juist echt een gezellig en rustgevend geluid Haha, zet zelfs Mn raam altijd open zodat ik daarmee wakker kan worden :grimacing:

Het was gelukkig niet in mijn eigen vierzits maar in die naast mij. Dus ben maar blijven zitten want de trein zat vrij vol en het was niet super dicht bij mij, heb maar niet te veel naar rechts gekeken :flushed:

Nou
 heb rond 7 uur dan voor het laatst gegeten en dan gewoon een Ă©cht gezonde maaltijd. Heb uiteindelijk een paar pinda’s gegeten ipv een beschuit, en ben gaan slapen. :slight_smile:

1 like

Dat de tram bijna leeg is en er een of ander wijf recht tegenover mij komt zitten. Nu zit ik heel ongemakkelijk krap met mijn benen. En ze meurt ook nog eens naar knoflook

Ik word echt gek van mensen en hun zielige verhalen. Voor een project ben ik op zoek naar inspirerende mensen om te interviewen, die echt iets te vertellen hebben, liefst over toffe nieuwe initiatieven of ideeën of over dingen die er maatschappelijk echt toe doen etc. en bijna ålle aanmeldingen zijn dingen als:

ik ben depressief en daar is veel onbegrip voor
ik heb CVS en daar is veel onbegrip voor
ik ben alleenstaande moeder en dat is heel zwaar
etc. etc. etc.

Nu zijn een aantal daarvan heus wel interessant genoeg, maar verder dan; het is moeilijk, toon wat meer begrip komt het qua boodschap niet.

Dus ik doe een oproepje waarin ik precies dit uitleg, dat ik andere verhalen wil dan persoonlijke struggles en ziektes, is de allereerste reactie:

Wij hebben met veel moeite en vruchtbaarheidstrajecten twee kinderen gekregen en ze zijn geweldig!! Zoek je dat?

Eh nee. Het enige waar dat weer op neer gaat komen is het vertellen van het moeilijke verhaal / traject en vervolgens hoe leuk je kinderen zijn.

Grrrrr.

8 likes

Van die zure 55±ers op de camping die het nodig vinden om jongeren even stevig aan te spreken. Snap dat we te hard reden, is gevaarlijk maar hij beweerd dat hij in 10 seconden terwijl hij met visite zit, een app op z’n telefoon kan opstarten en onze snelheid kan meten vanaf 25+ meter.
Zeg gewoon oh jullie reden te hard, volgende keer goed op letten alsjeblieft, is gevaarlijk. Maar niet ’ als ik dat nog een keer zie laat ik jullie verwijderen van de camping’ :fu:

1 like

Bij komt hij tussen 6.00 en 22.00 uur.

Ik ga denk ik niet thuisblijven haha

Fietsen met kratten voorop waardoor ze 5 plaatsen innemen in een fietsenrek en ik m’n fiets er net niet naast kwijt kan :imp:

7 likes

Aan dat er in mijn kamer echt letterlijk nooit zon komt en het daardoor zo koud is. Ik slaap zelfs nog onder mijn dekbed met pyjama aan
 Zo wordt het buiten iets van 27 graden, maar dat is gewoon echt niet te peilen hier omdat het hier niet warm is. Dus zit ik hier met een trui aan en ga ik naar buiten met een jurkje zo. Oke ook wel een luxeprobleem want felle zon erop is al helemaal kut

Jaaaa dat soort dingen zoek ik inderdaad! Thanks!

Nog meer ongevraagde tips

Ik vind zelf het initiatief van de rooftop farmers heel mooi, complete kassen op het dak van een gebouw in de binnenstad, zoals in Den Haag: https://urbanfarmers.nl/?SID=l77ic4sjd0ujug43asrhcarfm3. Is dit iets wat je zoekt?

1 like

Ik wil wel ruilen :joy:

Aan mijn wondjes van puistjes die ik heb uitgedrukt en die niet genezen. Normaal heb ik daar nooit last van. :thinking:

Elke keer als ik crùme op doe, of er overheen ga, dan bloed het weer. En dat al een week lang. Straks blijf ik voor altijd met bloedende plekjes op m’n hoofd rond lopen. :no_mouth:

Oh zo herkenbaar! Maar dan is Gerrie mijn moeder :face_with_hand_over_mouth:

Kan daar slecht tegen als ik met haar aan het winkelen ben, probeer dan altijd de aandacht af te leiden door wat stoms te doen( iets omstoten of wat raars te zeggen )

2 likes

Oliebol

2 likes

Het feit dat ik zo onproductief als wat ben de afgelopen 2 dagen, er moeten koffers gepakt worden en wat doe ik? Met Netflix aan in bed liggen
:roll_eyes:

Mijn moeder is ook zo’n Gerrie, zo irritant.

1 like

‘Hoe wilt u het geknipt hebben?’

“Met de schaar”
“Korter, want langer gaat niet”
“Doe er maar wat bij”
:sob:

30 likes

Het antwoord wat jij geeft vind ik niet erg hoor haha! Heel normaal juist. Die antwoorden die ik zelf noemde krijg ik regelmatig ja
 verschrikkelijk. En het ergste is nog dat ze vaak denken dat hun de eerste zijn die die grap maken :joy:

1 like