Waar erger jij je aan?

Mijn vriend is “ziek”. Als in, hij heeft te veel gegeten deze ochtend. Waardoor hij vandaag niet naar me toe kon komen.
Context: Wij wonen een uur van elkaar weg, kunnen elkaar sowieso enkel in het weekend zien en volgend weekend is ingevuld met vrienden dus zien we elkaar ook niet.
En ik weiger om naar hem toe te gaan omdat ik de laatste paar keer al telkens ben opgereden.

Nu gaat hij ook zeggen dat hij me mist. Maakt me alleen nog nijdiger.

God ja, ik heb ook zo’n schoonvader en ik kan daar niet zo goed tegen.

Aan alles en mezelf ik kan t niet meer aan :disappointed:

Werken in dit weer en het was nog druk ook :cry:

Dat het hier nu (20:30u) nog 27+ graden is. Ik was me er niet bewust van dat ik in het warmste stuk Nederland woonde, tot dit jaar :rage:

Mijn schoonvader die te pas en te onpas langs komt :roll_eyes:
We hadden dus afgesproken dat ie voortaan belt als ie langs wilt komen wat dus in de praktijk inhoudt dat ie belt als ie in de tuin staat :+1:

7 likes

Omg wat een kut"reden" om ziek te zijn? Ik zou hier strontchagrijnig van worden

1 like

Ik wilde na voetbal te hebben gekeken, het einde van de Titanic op sbs kijken. Maar na 15 minuten komt er al reclame en daarna Hart van Nederland??

2 likes

Vanmiddag zei hij nog dat hij morgenochtend zou kijken of hij zich beter voelde en dan misschien zou afkomen.
Maar aangezien hij me net probeerde te overtuigen om mijn vriendin volgend weekend af te zeggen denk ik niet dat dat er nog inzit. :roll_eyes:

1 like

Aan mezelf. Heb al de hele dag veel zin om vanavond uit te gaan. Nu lig ik nog steeds op de bank en moet me nog opmaken. Ik ben alleen zo moe en stel het steeds uit.

Dat ik morgen nog veel voor mijn studie moet doen en liever naar het strand wil

1 like

Echt onbegrijpelijk dat ze dat na al die jaren nog steeds doen. Ik trap er telkens weer in bij die boutzender :triumph:

7 likes

Dit!! :frowning:️ Heb het gevoel dat echt de rest van de wereld (a.k.a mijn vrienden) heerlijk buiten aan het chillen is dit hele weekend en kan zo weinig kracht opbrengen om nog een dagje te knallen… maar einde is in zicht!

Succes! Moet je nog veel? Ik nog 2 verslagen en 1 presentatie. Eind van de week eindelijk vakantie

Dat mijn buren hun drie kleine kinderen om 06:30u ‘s morgens niet corrigeren waardoor ze het geluid produceren alsof het lijkt op het AT die een inval doet.

4 likes

Wij hebben nieuwe bovenburen met kinderen die vandaag de woning gaan betrekken en dit is mijn ergste nachtmerrie…

Sterkte :fearful: hopen dat het mee valt!!

Mijn slaapmasker is te dik qua stof :weary:
Nu word ik dus regelmatig wakker met zweetogen

Ja dat kan dus blijkbaar!

2 likes

Ah succes we gaan er voor!! :muscle:t2:

Ik alleen een herkansing dinsdag dus het valt mee maar moest zoooveel doen omdat het al een vak van vorig jaar is en ik toen eigenlijk niks had gedaan :roll_eyes: Nu aan het wachten tot de bieb open gaat haha #nolife

1 like

Haha dit bericht lezen kijkend naar je avatar maakt het wel grappig :sweat_smile:

1 like