Ja super irritant. Aanvullende ergernis is dat Titanic nooit op Netflix staat.
Aan mensen die luidkeels gapen.
Naaktslakken in mijn huis. Waar je met je blote voeten op gaat staan gatver
Dikke ogen de volgende ochtend als je gehuild hebt de avond ervoor.
Serieus, ik was al verdrietig, moet ik daar dan de rest van de dag erna nog even voor gestraft worden? Is gewoon lullig van mn hoofd.
Bij een bbq zijn waar de muziek net te hard staat waardoor je alleen degene die naast je zit, kan verstaan. Nog erger als het gaat om Nederlandse kantine muziek
Is Spider Season nou extreem vroeg dit jaar of vallen spinnen me nu meer op of zo? En van die dikke zwarte ook nog
Ik moest gapen nadat ik dit las, zo vreemd
De hitte in huis (nu al 27.5) en geen tuin hebben ik overleef het wel maar vind het zo vervelend voor mijn konijntjes! Moest er vanochtend zelfs bijna om huilen
Als mensen niet mee willen doen aan spelletjes omdat ze āniet van kaartspellen houdenā en āhet zo een stom spel vindenā, maar dan tussendoor wel telkens gaan praten over het spel, hoe wij het verkeerd spelen, en dingen er aan willen toevoegen, maar het niet wil spelen. Hou dan gewoon alsjeblieft je kop dicht.
(en dan ook nog aangevallen reageren als ik op vriendelijke wijze vraag of je je kop wil houden)
Aan mensen die zich met mijn zwangerschap bemoeien
En dan dus gewoon onbekende mensen he. Ik ben nu dus bijna uitgerekend dus echt bolliebol en voel me af en toe net een freakshow. In de supermarkt is er altijd wel iemand die het nodig vind om te vragen hoe lang ik nog moet (en dan meestal in een vraagvorm alsof ik spontaan daar ga baren) of of ik het geslacht al weet.
Echt mind your own fucking business
Biecht: 1 keer had ik daar dus echt geen zin in. Een man kwam achter me staan bij de kassa en zei iets van ādat duurt zeker niet lang meerā oid. Ik heb met een stalen gezicht gezegd āmeneer, ik ben helemaal niet zwanger ik ben gewoon dikā
Hij geneerde zich zo erg dat ie naar een andere kassa ging
Oh thanks! Ik ga eens kijken!
Dat het blijkbaar normaal is om hele harde hardcore aan te zetten als je bij een openbaar meertje ligt waar ook veel andere mensen liggen. Wat een takke herrie zeg.
Haha dit doe ik zelf ook altijd bij. Snap wel dat het irritant is.
Mensen die voordringen.
Nog erger: Duitsers die voordringen
Ik zit buiten. De buren zitten buiten. Ze praten alleen niet duidelijk genoeg dat ik ze kan verstaan. Ik wil gewoon of meeluisteren of stilte.
Echt precies dit. Mijn buren schreeuwen alles naar elkaar, maar als ze gaan roddelen hebben ze ineens de fluisterstand ontdekt
Wow, 18?! Wonen je buren heel groot of zitten al die honden gewoon bij elkaar gepropt?
Ah dit vind ik echt heel zielig klinken Maar snap dat het voor jou ook heel irritant is, heb je er veel overlast van?
Ik vind het altijd bijzonder dat dat zomaar mag in een woonwijk (ga er nu even van uit dat je daar woont). Die mensen kunnen zelf toch ook wel bedenken dat dat super veel overlast geeft? Ik voel je frustratie
Maar dan laten ze die honden ook niet gewoon uit denk ik? Snap niet dat dit mag