SchoonMOEder
aan dat ik 0 verstand van voetbal heb en 0 wedstrijden heb gezien, maar wel alles van te voren goed had ingeschat qua winnen.
had gewoon geld moeten inzetten
Fucking Awakeningsherrie! Oma wilt slapen
Ik wist dus niet dat dit een ding was. Mijn zus begon er vorige week ook al over dat ze dit zo stom vond.
Een vriendin van me die me de laatste tijd maar blijft volgen en ontvolgen op verschillende social media, en ik vraag me echt af waarom? Maar ik zie haar op best nog wel veel feestjes de komende tijd, dus dat irriteert me zwaar.
Hebben jullie ruzie gehad? Misschien heb je te weinig van je laten horen en wil ze wat aandacht
Meh wat irritant!
Heb zelf een vriendin die me laatste tijd echt enorm vaak appt met de vraag ‘welke foto ze op insta moet zetten en met welke filter’ en dan echt lang willen overleggen ook. Nou die wil ik eigenlijk gewoon ontvolgen, we zijn geen 12 meer
Nee, eigenlijk niet! We hadden wel wat hobbels, maar daar zijn we uitgekomen. Ik ben wel wat afweziger geweest de laatste tijd, want deadlines van mijn scriptie enzo, maar praat toch wel 1 keer per week met haar. En het is niet alsof mijn content afwijkt van de dierenfoto’s en natuur.
Hahaha, dat snap ik! Ja, het is gewoon een beetje raar allemaal, en inplaats van met me te praten doet ze dan dit om mijn aandacht te trekken denk ik dan?
Aan alle andere weggebruikers zonet op weg naar huis. Echt. Man man
Hmmm raar. Je hebt mensen en je hebt mensen
Werkmannen die om 7u in de ochtend aan mijn deur staan tijdens mijn vakantie Voor een lek op het terras bij de onderburen moeten ze bij ons komen kijken
Hahaha wow
Dat is een bijzondere manier om aandacht te trekken. Ik zou gewoon vragen waarom dat ze dat doet.
Aan mensen die je in het weekend bestoken met vragen over (vrijwilligers)werk. Voel me dan enerzijds verplicht om erop te reageren maar mensen, het is weekend!! Werkt ook niet mee dat anderen er dan wel meteen op reageren. Laat me lekker met rust.
Vooral als het totaal geen dringende zaken zijn.
Muggen
Wat ontzettend goed dat je dat doet.
Ja snap ik en je hebt gewoon het leven van een hond gered, dus logisch dat je blij bent dat je het hebt gedaan. Ik begrijp mensen ook echt niet die hun hond in de auto laten?? Wat bezielt je.
Verkouden zijn in de zomer
Ik het zin in een taartje of iets. Mag ik straks naar de winkel een taartje voor mezelf halen?
Oeps verkeerde topic, nou het is ochtend en ik heb nog geen koffie op
- Nee
- Ja, jij altijd
0 stemmers