Waar erger jij je aan?

Jij werkt fulltime en je vriend studeert? Wat studeert hij en heeft hij geen bijbaan??

oooh, ja dat is dan wel lekker, 6 weken vrij. Maar als jij gewoon doorwerkt is wat minder.

Ja. het zal best zwaar zijn, werken in het onderwijs want je moet na school ook heel veel doen maar die weken vrij in het schooljaar maken het een beetje goed denk ik. Welke groep heeft hij?

1 like

Helemaal mee eens. Ik vind het juist een ergernis dat ik telkens lees over oh zo hoelang ze wel al niet op het forum zaten. Dat maakt naar mijn mening niks uit. Ik heb zelfs een keer 17 jaar gelezen? Op EFG. Bestond het forum überhaupt toen? Van mijn part heb je het forum pas net ontdekt en vind je het gewoon leuk en gezellig.

2 likes

artikel over chinese toeristen:

Een korte rondgang dan - met gids Bin als tolk - langs de groep om te horen wat ze ervan vinden; van die grachten, de geveltjes, onze stad. Het levert weinig op. Iemand steekt een duim op, dat is het.
“Ze denken er niet echt over na,” zegt Bin. “Daar is geen tijd voor. Als ze terug zijn in China en ze kijken de foto’s, beseffen ze pas waar ze zijn geweest. Nu moeten ze verder.” Dus we gáán verder.

Ik vind dit zo ignorant.

1 like

Zo komt het op mij ook altijd wel over, fotootje schieten zodat ze thuis kunnen laten zien dat ze er zijn geweest. Ze lijken het helemaal niet in zich op te kunnen nemen omdat het ze zo snel gaan.

Dus wat is het 'echte’verhaal, wil je me minder ignorant maken?

Mensen die zeggen ‘ik bel je maandag’ maar dan geen tijd geven. Ik zit nu al heel de tijd met mijn telefoon in mijn hand en ik durf niks te ondernemen, want straks word ik gebeld…
Bellen in het algemeen is ook eigenlijk al een ergenis

2 likes

Ik gebruik die vaak als ‘yeah’. Een soort hearteyes maar dan niet voor mooie dingen, maar voor leuke vinden.

Mensen in mijn straat luisteren kei hard muziek. Ik probeer me te concentreren.

Het forum onthoudt niet waar ik ben gebleven met lezen :weary:

Fruitvliegjes in de keuken, waarom waarom was ik te lui om goed op te ruimen.

Ik zit vanaf 09:00 deze ochtend te wachten op een pakketje (keileuk, met speelgoed voor mijn konijn). Krijg ik net bericht dat het pakket vertraagd is en morgen komt :pensive:

Ik heb gisteren kersen gekocht bij de AH en nu is de helft al beschimmeld…

Dat m’n auto 2 UUR te laat wordt geleverd en ik nu dus niet kan gaan doen wat ik op de planning staat GVDRMM

Vervelend!! In de tuin??

Goed dat je er wat van hebt gezegd! Volgende keer gewoon een ruitje intikken. Of allemaal.

1 like

Dat het zo pleuriswarm is en dat alles in het leven van mijn ouders om mijn neefje lijkt te draaien en dat het zo pleuriswarm is.

3 likes

Vannacht ging het nog wel maar zaterdagnacht had ik het zwaar met die hitte bij het slapen. Ik viel maar niet in slaap, continu draaien en zuchten en je zo ongelooflijk slap voelen. Ik dacht toen echt; als dit weken gaat duren (volgens de voorspellingen) dan trek ik dit niet… Dus er zit dan niks op dan een ventilator aan te schaffen pfff.

1 like

Heb je ze in de koelkast bewaard of erbuiten?

In de koelkast! Maar in de AH zelf stonden ze erbuiten.